23 Mart 2016 Çarşamba

Cosmetica.com Alışverişim

   Herkese Merhaba. Gerek derslerimin yoğunluğu gerekse ülkemizin içinde bulunduğu bu kötü durum yüzünden aylardır Instagram'da ve blogumda aktif bir şekilde bulunamadım. Baharın da gelmesiyle üzerimdeki bu ölü toprağı atmanın en iyisi olacağı kanaatindeyim. Umarım ülkemizdeki bu hain terör saldırıları son bulur ve göçmen sorunu en kısa zamanda çözülür.
   Cosmetica yıllar önce Isparta'ya gittiğimde bir kere alışveriş yaptığım bir mağazaydı benim için. Makyaj Youtuber'larının videolarında da bahsinin geçtiğine tanık oldum. Bir de ben bakayım şu siteye dedim ve kendimi alışveriş yaparken buldum.
   Alışverişimden çok memnun kaldım. Ürünler genel olarak hep indirimde ve piyasaya göre oldukça uygun fiyatlı. Siparişimi verdikten iki üç gün sonra ürünlerimin elimde olması ise ayrı bir güzellik. Yolladıkları minik tester ürünler de çok hoşuma gitti diyebilirim. Sözün özü ileride bu siteden alışveriş yapmayı kesinlikle düşünürüm ve sizlere de tavsiye ederim. Geçelim aldıklarıma.

1. Tarko Artnet Far Fırçası (25 Numara) (9, 40₺)
   Bu fırça şöhret olduğu zamanlar isteyip de bulamayan gruptanım ben de :) Cosmetica'nın RSS sisteminde kayıtlı olmama rağmen stoklar yenilendiği zaman girip baktığımda bitmiş oluyordu bu fırça. Bir süre sonra da pes ettim ve unutup gittim. Aylar geçti, bu fırça aklıma geldiğinde kendimi üç adet sepete atarken buldum. O zamanlar yarı fiyatına satılıyordu tabi. Ben indirimsiz almış oldum ama olsun :) Anlatıldığı kadar varsa fiyatı uygun bile.
   Göz makyajında karıştırma ve far uygulama fırçalarının sınırı olmadığını düşünüyorum. Bir makyajsever iseniz elinizin altında bir iki far fırçasından daha fazlası olmalı bence. Farın rengi değiştiğinde her seferinde fırça yıkamak kolay değil çünkü.
   Gelelim fırçaya :) Mac 217'ye muadil olarak gösterilen bu fırça hem far uygulama hem de karıştırma işlemini yapabilen; tüyleri  ne çok yapışık ne de fıskiye gibi açılan yapısı sayesinde ideal bir fırça diyebilirim. Yani bu fırça ile birden fazla işlemi yapabilirsiniz bence popüler olmasının en büyük sebebi de bu :) Hem göz kapağınıza far uygulayabilir hem de katlanma bölgesinde karıştırma yapabilirsiniz. Eğik bir açı ile tutarsanız fırçayı kaş altına aydınlatıcı uygulayabilir, dumanlı göz makyajlarında koyu bir rengi göz kapağınızın dış uç kısmına kondurup dağıtabilirsiniz. Yok yok anlayacağınız. Uzun süre kullanıp bir inceleme yazısı yazmayı isterim. Bir iki kez kullandım daha, şimdilik kılları yumuşak ama garip bir yapıştırıcı kokusu var bunu söyleyebilirim.
   Uygun fiyatlı ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir Türk markasına ait bu fırçaya bir şans verilebilir bence.

2. Real Techniques Setting Brush (13, 80₺)

   Zaten bende olan bir fırçayı yedeklemek için aldım diyebilirim. Çünkü gerçekten aydınlatıcı uygulamada ve göz altını pudra ile sabitlemede daha iyisi yok. Ben elimdekini Türkiye'ye ilk geldiği zaman Kozmela'dan almıştım. Bunun fiyatı ondan çok daha uyguna geldi benim için. Ayrıca rengini de daha koyu bir pembe yapmışlar bu da hoşuma gitti. Aydınlatıcı uygulamak için mükemmel fırçayı arıyorsanız bu fiyata bu güzelim RT fırçayı kaçırmayın derim. Sentetik kıllardan yapılmış ve cruelty free olması da cabası :)

3. Freeman Narlı Yüz Maskesi (15 ml) (5, 70₺)
   Gelelim Freeman yüz maskelerine. Tek kullanımlık yüz maskelerini minik kaplara aktarmayı akıl edene kadar bu olaya pek sıcak bakmıyordum. Ne zamanki 15 ml'lik benim en az 7 kere kullanabileceğim tek kullanımlık yüz maskelerini minik seyahat kaplarına aktarmaya başladım bu maskelere kanım kaynadı. Maskenin cildinize uymama ihtimaline karşı büyük boyunu -eğer varsa- almadan önce mükemmel bir deneme şansı bence.
   Freeman'ların da büyük boyu mevcut. Herhangi birini almaya karar vermeden önce ve içimdeki deneme tutkusu da sağ olsun cildim ve ihtiyaçlarım için uygun olabileceğini düşündüğüm dört farklı maskesini aldım.
   Fiyatları yine indirimli olduğu için oldukça uyguna geldi. Denemek için sabırsızlanıyorum :) Hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve paraben içermeyen bu maskelerden narlı olanı soyulabilen bir yapıya sahip. İçerisindeki antioksidan özellikteki meyveler sayesinde cildi yenilediğini ve yumuşattığını iddia ediyor.

4. Freeman Salatalık Özlü Yüz Maskesi (15 ml) (5, 70₺)
   Yine soyulabilen özellikte olan salatalıklı bu maske normal ve karma cilt tipleri için uygun. İçerisindeki salatalık ve aloe vera özleri sayesinde cildi nemlendirip yatıştırdığını ve ipeksi bir yumuşaklık verdiğini söylüyor.

5. Freeman Çikolata ve Çilekli Kil Maskesi (15 ml) (5, 70₺)
   İçlerinde en çok merak ettiğim maske olduğunu söyleyebilirim. Kuru ve normal ciltler için uygun olan bu kil maskesi içerisindeki çilek özleri, kakao ve shea yağı sayesinde cildi besleyip nemlendirerek gözenekleri temizlediğini iddia ediyor. 
   Özellikle kuru ciltlerin maske bulmakta ne kadar çok zorlandığını biliyorum. Kışın benim cildim karmadan kuruya dönük olduğu için büyük umutlarla aldığım maskeler bir şekilde yüzümü kurutmayı beceriyor. Şu ana kadar kuru ciltler için çıkarılmış Dirty Works, Cyrene, Superdrug, H&M ve Moshos Garden'ın maskelerini denedim. Ve tam anlamıyla memnun kaldığım tek maske Moshos Garden oldu. Bu yüzden bu maskeyi çok merak ediyorum. Umarım yüzümü kurutmadan arındıran ve gözeneklerimi temizleyebilen bir kil maskesi olur.  

6. Freeman Deniz Mineralli Yüz Maskesi (15 ml) (5, 70₺)
   Tüm cilt tipleri için uygun olan bu maskeyi yaz aylarında karmadan yağlıya dönen cildimde denemek için aldım diyebilirim. Çünkü deniz mineralleri ve yosun içeren maskeler benim cildimi genelde kurutuyor. Bu yüzden cildimle yazın uyumlu olacağını düşünüyorum. Ciltteki fazla yağı alarak tıkanmış gözenekleri açtığını, cilde sağlıklı ve parlak bir görünüm verdiğini ve cildin yenilenmesine ve nem dengesini korumasına yardımcı olduğunu iddia ediyor. Göriciiz.


7. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick (03 Numara) (14, 90₺)
   Golden Rose'un rujları ve ojeleri benim için aşk demek. Velvet Matte serisinin yarısından fazlası makyaj koleksiyonumda var ve her anlamda hepsinden çok memnunum. Yeni çıkan bu likit mat rujlarını da denemek istedim tabi ki. Almadan önce kaynaklar sınırlı da olsa swatchlarını baya bir inceledim bloglardan ve Süslü Sözlük'den. En çok satan renkleri 11 ve 10 (bence zombi dudağı:) numara benim zevkime çok hitap etmediği için tercihimi gül kurusu rengi manyağı olarak üç numaradan yana kullandım. Kalıcı olması beni cezbetti aslında.
   Ben bunun rengini biraz Velvet Matte serisindeki 02 numaraya (en sevdiğim renklerinden biri) benzettim. Ama bu içerisinde daha fazla eflatunluk barındıran mavi alt tonlu soğuk bir renk. 02 numara daha pembemsi ve sıcak. Benziyorlar ama aynı değiller bence. Bu tarz eflatunumsu bir gül kurusu yoktu elimde ve iyi oldu aslında.
   İçerisinde E vitamini olan bu likit mat rujlar uzun süre kalıcı olduklarını iddia ediyorlar. Daha hiç denemedim elime sürmek dışında. İnceleme yazısı kesinlikle gelecek. Sadece güzel hoş bir kokusu olduğunu, elimden makyaj temizleyici suyla bile çok zor çıkardığımı, renginin acayip pigmentli olduğunu ve 5 dakika içerisinde tamamen kuruyup sabitlendiğini söyleyebilirim. 
8. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick (04 Numara) (14, 90₺)
   Bahara çok yakıştırdığım bu canlı pembe ise tam benim sürebileceğim bir renk. Çok şirin bir fuşya rengi. Seride gözüme kestirdiğim bundan daha canlı iki pembe daha var onları alıp almamakta kararsızım 06 ve 07 idi yanlış hatırlamıyorsam. Bunlardan memnun kalırsam onları da alabilirim.

9. Çamsakızı Süper Ağda (140 ml) (3, 80₺)


   Evet, benim Cosmetica.com alışverişim bu kadardı. Merak ettiklerinizi ve tavsiyelerinizi aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın ;)

10 yorum:

  1. Çok karlı ve güzel bir alışveriş olmuş hepsini güzel günlerde kullan ^.^ Fırçaları çok beğeniyorum ben çok güzel dağıtıyor farı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet fiyatları oldukça uygundu. Ben de severek kullanacağımı düşünüyorum fırçaları :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. çam sakızı ağdayı ne yapacaksınız kullanımı çok zor değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa deneyeceğim aslında umarım çok zorlanmam :)

      Sil
    2. Ben de ilk defa deneyeceğim aslında umarım çok zorlanmam :)

      Sil
  4. Sunkiss jellyi anlattığın blogun yorumlarına bakabilir misin birkaç soru sormuştum^^

    YanıtlaSil
  5. Sunkiss jellyi anlattığın blogun yorumlarına bakabilir misin birkaç soru sormuştum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruları cevapladım fakat ismini göremedim Reyhan Unknown olarak yazmış olabilirsin belki de.

      Sil