5 Eylül 2014 Cuma

Gliss Oil Nutritive Kolay Kırılan Uzun Saçlar İçin Saç Bakım Serisi

   Herkese merhaba.Bugün yaklaşık bir aydır kullandığım bu seriyle ilgili fikirlerimi belirtmek istedim.Bir Watsons indiriminden ailece almıştım bu seriyi :) Pantene Doğal Sentez-Yağ Terapisi setini bitirdikten sonra bu seriye başladım.



   Önce genel olarak bir şeyler söylemek lazım.Bu seri 7 besleyici bakım yağı ve sıvılaştırılmış keratin içeriyor.Bu sıvılaştırılmış keratin saç telindeki çatlakları doldurup saçtaki hasarı mükemmel bir şekilde onarıyormuş.Ki bu saçlarımız için bir artı.Ayrıca kolay kırılan uzun saçlar için uygun bir seri yani tam bana göre :) Benim için eksi olan bir durum kokusu!Aslında şeftali,kayısı gibi meyveleri çok severim.Örnek: Şeftalili Lipton Ice Tea'ye bayılırım :) Ama vücudumuza kullandığımız ürünlerde şeftali,kayısı,mango gibi meyvelerin kokularını bazen tam kararında kullanamıyorlar.Bazen de dozunu kaçırmadan kıvırıyorlar bu işi.Mesela Oriflame'den mangolu vücut losyonuyla roll-on almıştım yıllar önce.Kokusu hiç rahatsız edici değildi.Sütlü mango gibiydi :) Koku hafifti yani.Ama Arko Nem'in şu mangolu kreminin kokusu maalesef beni çok rahatsız ediyor.Ağır geliyor.Belki Oriflame'inki gibi çıkar diye almıştım sonraları.Fakat beklediğim gibi çıkmadı.Gliss'in bu serisine gelecek olursak Arko Nem'inki gibi ağır olmasa da ağır bir mango-şeftali kokusu var,beni birazcık rahatsız ediyor.Allahtan koku,saçlarımıza kullandığımız için suyla karışıp gidiyor.Ama yine de duştan çıktıktan sonra bütün gün saçlarınızda o koku oluyor.Çok uzattım :) Sonuç olarak ben bu tarz kokuları yoğun kullanıldığında sevmediğim için bir daha bu seriyi almam.Ki alırken koklamamıştım.Nasıl unuttuysam :) Ama sizin bu tarz kokularla bir alıp veremediğiniz yoksa hatta çok seviyorsanız alın derim.Çünkü aşağıda da tek tek anlatacağım ama seri genel olarak saçlarımı yumuşacık yaptı.Daha fazla dır dır etmeden tek tek inceleyelim :)


1.Gliss Oil Nutritive Kolay Kırılan Uzun Saçlar İçin Şampuan 400 ml

   Saç ucu kırıklarında %85'e varan azalma,sağlıkla parlayan saçlar ve korunan saç uçları bu şampuanın vaatleri arasında.Ben kırıklar konusunda gözle görülür bir değişim göremedim açıkçası.Ama saçlarımı yumuşacık yaptı ve hafif de bir parlaklık verdi.Genelde kremlerdir saçlarımızı yumuşacık yapan ama bu şampuan kremin saçlarımıza verdiği etkiyi verebiliyor.Tek olumsuz yanı çok sıvı olması.Diğer şampuanlar gibi kıvamlı değil böyle elinizden akıp gidiyor.Kullanımı zor yani.Bu sebeple de çabuk bitiyor.Çok bereketli bir ürün değil anlayacağınız.Ama şeffaf olduğu için de olabilir köpürmesi gayet güzel saçlarınızı iyi temizliyor.

2.Gliss Oil Nutritive Kolay Kırılan Uzun Saçlar İçin Saç Kremi 200 ml

    Bu vatandaş da mükemmel taranabilirliği,saç ucu kırıklarında %90'a varan azalmayı ve sağlıkla parlayan saçları vaat ediyor.Kırıklarıma bir hal çare bulamasa da saçlarımı çok güzel yumuşatıyor ve kolay taranmasını sağlıyor.Ürünün en sevdiğim yanı çok az bir miktarın tüm saçınıza yetebilmesi.İçeriğindeki yağlardan olsa gerek bütün avucunuzu kremle doldurmanıza gerek yok.Oldukça yoğun bir içeriği var.Mesela Pantene'nin saç kremlerini kullanıyorsanız bilirsiniz.Sanki içene su katmışlar gibi ben boca ediyorum o saç kremlerini kafama :) Bana göre tek kötü yanı 200 ml olması.Her ne kadar konsantre bir ürün desem de şampuanın bitişini göremeyecek maalesef.En sevdiğim şampuan krem ikilileri eşit miktarda olanlar,tam benim kullanım şeklim için yapılmışlar :) Ah bu da öyle olsaymış.

3.Gliss Oil Nutritive Kolay Kırılan Uzun Saçlar İçin Saç Bakım Maskesi 200 ml

   Kardeşleri gibi saç ucu kırıklarında azalmayı vaat eden bu ürünü gerçekten çok sevdim.Şampuanı hayatımda gördüğüm en sıvı şampuan olurken maskesi hayatımda gördüğüm en katı maske.Dışarıda bırakılmış tereyağından hallice :) Bu yönden çok sevdim.Uygulaması çok kolay ve çok bereketli bir ürün.Seri bitene kadar maskenin yarısına gelirim ancak.1 dakika uygulayın dese de ben daha fazla tutuyorum saçımda.Kırıklarıma az buçuk iyi geldiğini fark ettim.Yumuşaklık ve parlaklık da veriyor tabi.Seri de en beğendiğim ürün bu oldu.

 4.Gliss Oil Nutritive Kolay Kırılan Uzun Saçlar İçin Sıvı Saç Kremi 200 ml

   Gelelim serinin beğenmediğim ürününe.Belki kokusundan belki de bendeki şişenin akıtmasından dolayı bu ürüne ısınamadım.Yazımın başında da bahsettiğim o yoğun koku en çok bunda hissediliyor.Her ne kadar saçlarım ince telli ve kıvırcık olsa da banyoda saç kremiyle çok rahat açıyorum saçlarımı.Duştan çıktıktan sonra açmaya gerek kalmıyor.Kaldı ki genelde hep kıvırcık olarak kullandığım için doğrudan şekil veriyorum saçlarıma.Yani saçlarıma bu ürünü sıkıp tarak vurmamın hiç bir manası kalmıyor.Belki saçlarını açmakta zorlananlar için kurtarıcı olabilir.Ben bu ürünü durulanmayan şekillendirici saç kremi niyetine kullanıyorum :) Yani ihtiyaç duyduğum kadar saçlarıma sıkıp ellerimle şekil mıncıklıyorum :) Ve gayet doğal,yumuşak bukleler elde ediyorum.

   Kokusundan rahatsızlık duymayacaklar için genel anlamda güzel bir seri.Saçlarınızı yumuşacık yapsın ve parlaklık da versin diyorsanız bu seriye bir şans verin :)

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...
   


3 yorum:

  1. bilgilendirici olmuş teşekkürler :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gliss Oil Nutritive Kolay Kırılan Uzun Saçlar İçin Saç Bakım Maskesi 200 ml bundan aldım fakat nasıl kullanacagimi bilmiyorum. Saça masaj yapin diyor ama sadece sac dipleri için mi yoksa tüm saça mi uygulanıyor? Cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarınız çok kuru bile olsa saç diplerinize uygulamanızı çok önermiyorum. Aşırı derecede yağlanma yapabilir. Banyoda şampuanınızı, saç kreminizi uyguladıktan sonra ıslak saça uçlardan ensenize kadar diplerine çok gelmeden uygulayıp topuz yapın. Beş dakika kadar bekletin sonra güzelce durulayın. Ben hem bu maskeyi hem diğer saç maskelerimi bu şekilde uyguluyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil