27 Ocak 2015 Salı

Parfüm Dosyası:Lolita Lempicka Feminine

 Herkese musmutlu salılar :) Parfüm Dosyası dergisinin kapak kızı bu ay Lolita Lempicka markasına ait ünlü Feminine parfüm :) Sizi hemen tanıştırayım.Kendisi benim koklamadan (evet doğru duydunuz,bildiğiniz rus ruleti oynayarak :) aldığım sayılı parfümlerden olmasının yanı sıra daha bir yılını bile doldurmadan imza parfümlerim arasına yerleşmiş bulunmakta :)


 Nasıl aldığımın hikayesiyle başlayacak olursak...Trendyol'dan yazın almıştım bu seti.Fiyatı oldukça uygundu,şişe tasarımı ve o mükemmel lila rengi cezbetmişti beni.Orijinalliğinden tabi ki şüphem yok.Yılda bir iki kere Trendyol ya da Markafoni'den gönül rahatlığıyla parfüm alıyorum.Hiç bir sıkıntı yaşamadım bugüne dek.Kafanızda soru işareti varsa onları dağıtayım ve bu vesileyle parfümü incelerken internetten parfüm alma konusuna da değinmiş olalım.


 Efenim benim daha önce gönül rahatlığıyla kullandığım siteler:Tekin Acar,Boyner,YKM,Markafoni ve Trendyol.Bunun dışındaki sitelerden biraz da korktuğumdan hiç parfüm satın alma riskine girmedim.O kadar para döküyoruz tabi ki kandırılmanın yanında bir de sahte parfüm almak istemeyiz.Ürünlerim elime ulaşır ulaşmaz barkodlarını şu siteden hemen kontrol ediyorum.İçim rahat edince de paketi hunharca açma işlemine girişiyorum :)


 Bir keresinde Mizu.com'dan bir parfüm alacaktım hatta parfümün kodunu bile kontrol etmeniz için veriyorlardı.Kontrol ettiğimde orijinal olduğunu gördüm fakat araştırırken çok fazla olumsuz yorumla karşılaştım.Özellikle sitede satılan parfümlerin son kullanma tarihlerinin geçmiş olduğu,çok eski parfümlerin gönderildiği ve bu nedenle de kalıcılıkların düşük olduğu konusunda.Siteden alışveriş yapmadığım için bu okuduklarım ne derece doğrudur bilemem ama oldukça bu tarz yorumla karşılaştım ve güvenim sarsıldı.Müşteri ilişkileri her ne kadar iyi olsa da almaktan vazgeçmiştim.Size tavsiyem daha önce deneyimleyip güvendiğiniz ya da orijinal parfüm sattığından emin olduğunuz siteler dışında fiyatı birazcık daha uygun diye sınırlarınızın dışına çıkmamanız.


 Gelelim baş tacıma...Koklamadan alma cesareti göstermemin sebebi tatlılığının yanı sıra sevgili Selbiye'nin (Youtube'daki Selbi zamanı kanalının sahibi) bu parfüm hakkındaki olumlu yorumlarıydı :) Bende gözümü karartıp aldım ve iyi ki de almışım.Bu minik 30 ml ve Edp.Yanındaki vücut losyonu ise 50 ml.Bir kere kutuyu ilk açtığınızda (halen de ) buram buram parfümün kokusu geliyor.
 Şişe tasarımı ödül falan almalıydı bence çünkü mükemmel bir elma formunda ve sprey kısmı elmanın sapında,ürünü oradan sıkıyorsunuz :) Elma,elma,elma...Hıh şimdi hatırladık yasak meyve olan elmayı hani Havva yemişti ya.Yasak elmayı yiyen kadın.Peki parfümün adı ne:Feminine.Elbette bir çok parfümün,parfüme kişilik katmak ve müşterilerin sempatisini kazanmak için isimleriyle uyumlu,derin anlam ifade eden şişeleri oluyor ama bu parfüm bana "Pes valla..!" dedirtti :)


 Laf laf laf...En çok merak edilen şey tabi ki kokusu yukarıda çenem düştü yine affola :) Boyner'den aldığım bilgiler doğrultusunda: limon,vetiver,yasemin,menekşe,sarmaşık,anason,ananas,vanilya,tonka fasülyesi,badem,pralinlerin,meyan kökü,tütün,misk,inci çiçeği,nilüfer ve iris notalarından oluşuyor.
 Okuduğunuzda inme inebilir çünkü çok enteresan notalar bunlar.İşte parfümü de bu kadar sıra dışı yapan bu alışılmadık notaların bir arada kullanılması.Hayatımda kokladığım hiçbir parfüme benzememesinin yanı sıra geçtiğiniz yerde iz bırakması ve ertesi gün bile teninizde kokması da cabası.Bir parfümden daha fazla ne isteyebilirdim ki :)


 Benim hissettiğim notalarından bahsedecek olursam:İlk sıktığımda ağır bir koku geliyor tütün,meyan kökü,misk,anason buram buram tenimde birkaç saat sonra çiçeksi kokular geliyor burnuma,irisi,yasemini ve limonu rahatça hissedebiliyorum.
 En son ise notaların hepsi vanilya ile birleşip harmanlanıyor ve kendimi ormanda hissetmemi sağlıyorlar.Zaten duru güzellikteki orman perileri içinmiş bu parfüm ;) Tarif etmek için kullanabileceğim tüm kelimelerimi tükettim bu tatlı koku için.Şişesine bayılıyorum,kalıcılığına bayılıyorum,farklılığına bayılıyorum,notalarına ölüyorum ve bende hissettirdiği duygular inanılmaz diyorum :)
 İlk sıktığınızda sakın korkmayın çok ağır gelebilir kokuya bir iki saat müddet verin.Bir de yaz aylarında kullanmayın derim ağır kaçabilir.Bana yağmurla ıslanmış kaldırımları,dökülen bol yapraklı yolları anımsattığı için sonbahara yakıştırıyorum.Herkesin sevebileceği bir parfüm değil bence ama seveninin de aşık olacağı bir parfüm.Bu arada okuduğum yorumlar doğrultusunda Angel'a çok benzetiliyormuş söylemeden geçmeyelim.Bu miniği bitirebilirsem kıyıp da tam boyunu kesinlikle alacağım.Koleksiyonumun yeni demirbaşlarından birini daha kazandım.Ölene kadar bittikçe alacağım bu arzulanılası parfüme benim tarzımdaki kokuları seviyorsanız mutlaka bir şans verin :)

 Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil