9 Eylül 2016 Cuma

Dev Bitenler IV

Watsons Naturals Argan Oil Şampuan (490 ml)
   Watsons'ın kendi markasına ait saç serilerinden olan Naturals by Watsons'ı ilk defa deneyimleme fırsatım oldu. İndirimsiz hali ile bile miktarlarının da büyük olduğunu düşünecek olursak uygun fiyatlı olan bu seri diğer saç serilerine göre doğal içerikli. Ayrıca ECOCERT sertifikasına da sahip. Şampuanı paraben, mineral yağ, silikon, Sodyum Lauril Sülfat ve renklendirici içermiyor. Baya doğal anlayacağınız :)

   İçerisinde bulunan ECOCERT sertifikalı argan yağı, Soil Association sertifikalı avokado ve buğday tohum yağı ile beş faydayı(besleme, güçlendirme, onarma, elektriklenmeyi ve düğümlenmeyi önleme) bir arada saçlara sağlayacağını iddia ediyor.
   Peki öyle mi gerçekten? İçeriğini, hayvanlar üzerinde deney yapmıyor oluşunu ve fiyatını beğensem de saçlarımı yeterince iyi arındırmadı işin aslı. Evet saçlarımı yatıştırarak elektriklenmeyi önledi fakat doğal içeriğinden olsa gerek çok iyi köpürmeyen bir şampuandı. Bu nedenle saçlarımı iyi temizleyemedi ve arındırmadı. Onarma kısmına gelecek olursak ben öyle çok gözle görülür bir farka rastlamadım açıkçası.
   Asla kötü bir şampuan değil, benim gözümde yeterince iyi arındırmayan fakat temiz içerikli orta kategoride bir şampuan diyebilirim. Bu arada kokusunu beğendim hafif bir limon kokusuna sahip. Saçta kalıcı olmamasının sebebi ise yine içeriği olabilir. Bir daha alır mıyım? Pek zannetmiyorum belki diğer çeşitlerine bir şans veririm ama bu seriden öyle çok ahım şahım bir verim almadığım için argan yağlı olanını alacağımı sanmıyorum.

Watsons Naturals Argan Oil Saç Kremi (490 ml)
   Benim saç kremlerinden en büyük beklentim azıcık yoğun olması ve saçı nemlendirmesi tabi ki. Fakat bu saç kremi istediğim nemi saçlarıma sağlayamadı. İçerisine bir damlacık yağ koymuşlar sanki su gibi jelimsi enteresan bir şeydi. Daha net açıklayacak olursam sürmem ile sürmemem arasında minicik bir fark yarattı o kadar.

Watsons Naturals Argan Oil Saç Maskesi (200 ml)
   Maskesi ise saç kremine benzer sonuçlar verdi diyebilirim. Kremden daha çok nem vermesi gereken bir ürün normal bir saç kreminin vereceği nemi saçlarıma verebildi ancak. Beklentimi karşılayamadı.

Watsons Naturals Argan Oil Saç Bakım Yağı (100 ml)
   Maalesef saç bakım yağı da beni üzdü :( Üzerinde hem banyodan çıktıktan sonra uygulanabileceği hem de banyodan önce saçta bekletilerek kullanılabileceği yazsa da ilk deneyimim korkunç oldu. Arkasında yazana güvenerek acelem olduğu bir günde duştan çıktıktan sonra saç uçlarıma bir iki pompa uyguladım. Ellerim vıcık vıcık yağ, saçım deseniz emmiyor ve ürün saç uçlarımda öylece kaldı.
   Yani bildiğiniz saçlarımıza banyodan önce uyguladığımız ve bir iki saat beklettiğimiz saç bakım yağlarından farksız. Hemen dışarı çıkmam gerektiği için saçlarıma şekil vererek öylece çıktım. Bütün gün yağlı yağlı dolaştım. Bu vakadan sonra banyo öncesi uyguladım sadece. O şekilde memnun kaldım, kırıklarıma bakım yaptı ve saçlarımı yumuşattı. O niyetle almamıştım gerçi ama sadece o şekilde kullanmaya mecbur kaldım. Siz de banyo öncesi kullanacaksanız alın derim ama banyo sonrası içinse kesinlikle tavsiye etmem.

Watsons Intensive Repair Saç Bakım Kremi (225 ml)
   Saçları bir dakikada nemlendirdiğini, yumuşacık, pürüzsüz yaptığını ve yıpranmış saç tellerini onardığını iddia eden bir saç kremi kendisi. İçerisinde PCA-Na, aloe vera ekstratı, Pro-Vitamin B5, hidrolize buğday proteini ve jojoba yağı tohumları bulunuyor. Saç maskeleri ile yarışacak yoğunlukta bir saç kremi olarak nitelendirebiliriz aslında. Zaten saçta bir dakika bekletilmesi gerektiği de söylenmiş.
   Vaat ettiklerini yerine getirdiğini söyleyebilirim. Hafif kokusu ve anında etki etmesi ile beni sevindiren bir ürün oldu. Her kullandığımda saçlarımı yumuşacık yaptı ve kırıklarıma iyi geldi. İndirimsiz fiyatı bence bir Watsons ürününe göre birazcık fazla ama indirimde yakalarsam tekrar alabileceğim bir saç bakım kremi kendisi. Uzun vadeli bir etkisi tabi ki yok Aussie'ninki gibi anlık kurtarıcı bir ürün olduğunu da belirteyim.

Morfose Tüm Saç Tipleri İçin Şampuan (1000 ml)
   Şimdi hazır olun çünkü ben bu 1 litrelik şampuanı 7 lira civarında komik bir fiyata satın aldım :D Nasıl denk geldi inanın ben de hatırlamıyorum. Ve işin en güzel kısmı ise kullandığım daha fiyatlı şampuanlara bile taş çıkartacağı. İtiraf ediyorum bitirmesi uzun sürdü ama gerek kokusu gerek köpürmesi gerekse yumuşatması olsun çok ama çok memnun kaldım.
   Morfose benim çok güvendiğim bir marka. Bir Türk markası, hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, uygun fiyatlı ve kuaförlerin sıklıkla tercih ettiği profesyonel bir marka. Bu sebeple ara ara farklı ürünlerini deneyimliyorum. Dönelim şampuana. İçerisinde keratin ve buğday proteini bulunuyor. Ve birçok bitkisel yağ içeriyor. Tek kötü yanı sülfat olması o kadar. Buna rağmen ileride kesinlikle tekrar alırım.

Morfose Professinonal Milk Therapy Kremsi Süt Maskesi (250 ml)
   Maske gibi maske. Bu cümle bile yeterli bence. Milk Therapy serisinin tüm ürünleri kullandım ve maskesi de dahil hepsinden çok memnun kaldım. Saçlarımı yumuşacık yaptı, kırıklarımı onardı ve o kadar güzel bir koku bıraktı ki ardında. Kaşık kaşık yemek isteyeceğim vanilyamsı, kremamsı manyak bir kokusu var :D
   İçerisinde alkol ve sülfat olması hoş olmasa da süt proteini ve 12 farklı aminoasit çeşidi ile zenginleştirilmiş. Onarıcılık buradan geliyor. Daha da güzeli maske bittikten sonra bir aya yakın bir süre etkisi saçlarımda sürdü. İnanır mısınız bilmem :) Kalıcı bir şekilde saçlarıma iyi geldi. İyileştirici bir özelliği var sanki. İşte sırf bu yüzden bile tekrar alacağım bir ürün oldu kendisi.

Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle :)

2 yorum:

  1. saç bakımı rnleri kolay bitmez ama sen gzel bitirmişsin eline sağlık canım :) wtsns serisine bakacağım mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım. Aslında dev bitenler dememin sebebi, bayadır biriken ürünlerim oldu ve bir türlü yazmaya fırsat bulamadım :) Ondan böyle yığılma oldu aslında. Saç bakım ürünlerini çok seviyorum o ayrı tabi deli gibi kullanırım :D

      Sil