6 Haziran 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Mayıs 2015 Bölüm 4

Avon Secret Fantasy Parfüm (50 ml)
 Lise yıllarımda kullandığım parfümlerimden biri. O zamanlar nedense pembe ve meyveli, şekerli genç kız kokularını kullanma kuralı vardı. Bende o kurala kapılıp gitmişim :) Şimdi bakınca nasıl böyle bir parfüm aldım diye koku zevkimi sorguluyorum :) Ama olsun bende çok güzel anıları var. Son zamanlarını oda spreyi olarak geçirdi ve bitti :) Meyveli, tatlı kokulardan hoşlanan ve uygun fiyatlı parfüm arayan genç kızlarımıza öneririm :)



D&P B7 Numaralı Parfüm (50 ml)
 Benim favori kokularımdan biri olan Elizabeth Arden 5th Avenue'nun dolumunu oda spreyi olarak kullandım. Orijinali bitmek üzere ve annem sağ olsun İngiltere'den gelirken yenisini aldı getirdi. Parfüm koleksiyonumda her daim bulanacak kokulardan biri 5th Avanue. Tam beni anlatan bir parfüm. Dolumunu da kokuyu çok sevdiğimden oda spreyi olarak kullandım. Fena taklit etmemişler ama fark hissediliyor ister istemez. Dolum parfümleri, tenimize neden sıkmamamız gerektiğine şu yazımda değinmiştim, dilerseniz bir bakın. Kıyafetlerinize ya da evinize beğendiğiniz parfümlerin dolumlarını sıkabilirsiniz.

Watsons Bebek Islak Mendil (20 Adet)
 Daha önce kokusuz olanını kullanmıştım. Bu sefer de parfümlü olanını alayım dedim. Ve kokusu çok hoşuma gitti. Watsons'ın ıslak mendillerini çok beğeniyorum zaten. Bundan sonra hep kokulu olanını alırım :)

Sensitive Jenny&Willy Islak Bebek Havlusu (60 Adet)

Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu (80 Adet)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. merhaba tatlım bloğunu takibe aldım bende beklerim sevgiler :)


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil