1 Ekim 2015 Perşembe

Morfose Professional Milk Therapy Kremsi Saç Bakım Köpüğü

   Herkese merhaba! Çok severek kullandığım Morfose markasına ait, mis gibi süt kokan saç köpüğünün inceleme yazısıyla karşınızdayım. Tüm övgüleri hak eden bu saç bakım köpüğünü, Gittigidiyor.com'dan ghkozmetik (Instagram'da @lilamorkozmetik adlı hesap) adlı bir satıcıdan aldığım set sayesinde deneyimleme fırsatı buldum. Aldığım Milk Therapy setindeki tüm ürünlerden çok memnun kaldım. Satıcıdan da aynı şekilde. Ürünlerim sapasağlam ve yanında hediyeleriyle elime ulaştı. Müşteriyle olan iletişimleri de çok iyiydi. Ben set şeklinde aldığım için  her bir ürünün fiyatı oldukça uyguna geldi. Fakat ikili olarak da uygun bir fiyata satın alabilirsiniz, düşünürseniz. Hadi mucizevi ve efsane kokulu köpüğümüze geçelim artık :)

   Çok saçma biliyorum ama kokusuyla başlamak istiyorum lütfen beni mazur görün :) Parfüm, koku delisi bendeniz bu kokuyu uzun uzadıya anlatmalı :) Aslında bu süt kokan saç köpüğü jenerasyonunun ilk çıkanı, Milk Shake markasına ait ve güzel kokusuyla ün salmış durumda. O ürün bunun bilmem kaç katı fiyatına satıldığı için Morfose'unkini almak bana çok daha mantıklı geldi. Daha sonra Urban Care'in aynı jenerasyona ait yeni çıkardığı Milk Treatment serisine ait saç köpüğünü de aldım. O da aynı bunun gibi vanilyalı ve kremalı sütlü tatlı gibi kokuyor. Tam olarak kokusu bu aslında, sütten ziyade çünkü süt çok da buram buram kokan bir şey değil sonuçta. Sanki mutfakta vanilyalı kremalı sütlü muhallebi pişiyor :) Sonra da bu tatlının kokusu saçlarınıza siniyor ve ertesi sabah bile kokmaya devam ediyor. Çok güzel ve yoğun bir kokusu var ve bunun yanında çok kalıcı. Seveni tam sever ama yoğun kokulardan hoşlanmayanlar bu ürünü sevmeyebilirler bunu da belirtmeden geçmeyelim. Bir de yaz aylarında ben kullanmıyorum tavsiye de etmiyorum, nasıl ki ağır parfümler kullanmaktan kaçınıyoruz saçlarımızın da tereyağı gibi kokamasını istemeyiz diye düşünüyorum sıcak yaz günlerinde ;)
   Morfose Professional, Adnan Akat Kozmetik'e ait. Adnan Akat ise ülkemizdeki kuaförlerin neredeyse hepsinde ürünlerinin kullanıldığı bir marka. Bir Türk markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar. Çok çeşitli ve farklı ürün grupları bulunmakta. Benim ilk kullandığım ürünleri Milk Therapy serisindekiler. Ürünün ambalaj tasarımı daha güzel olamazdı herhalde dedirtiyor insana. Siyah beyaz bir Milka ineğinin deseni :) Köpüğün geldiği kısım ise köpük kremşanti ağızlığına benzetilmiş. Herşeyiyle çok farklı ve orijinal bir ambalajı olduğunu düşünüyorum.
   Ürünün adından da anlaşılacağı gibi kremsi saç bakım köpüğüyüm ben diyor yani alışılagelmiş "şekillendirici" saç köpüklerinden farklı. Uzun süreli nemlendirme ve yoğun besleme sağlayan bu saç ürünü 12 farklı aminoasitin karışımından oluşan süt proteini içeriyor. Bu sayede uzun süreli nem ve boya koruması sağlarken yıpranmış saçı tamir edip saç yapısını güçlendiriyor. Kuru ve cansız saçları besleyerek eski gücüne kavuştururken; boyalı, işlem görmüş, yıpranmış saçlara yumuşaklık, parlaklık ve sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. Aynı zamanda saçın elastikiyetini arttırarak saç kırıklarını onarıyor. Farkındaysanız ağzımdan "vaat" kelimesi hiç çıkmadı çünkü ürün yukarıda saydığım herşeyi yerine getirebilen bir ürün oldu.
   Ben banyodan çıktıktan sonra nemli saçlarımı şekillendirirken kullanıyorum çünkü saçlarım kıvırcık ve anca bu şekilde kullanabilirdim herhalde. Sizin saçlarınız düzse aynı bir saç bakım yağı sürüyormuş gibi elinize yeterli miktarda alıp saçlarınıza eşit bir şekilde uygulayabilirsiniz. Yukarıda da belirttiğim gibi bu ürünü aslında şekillendirici bir köpük olarak değerlendirmemek lazım. Ürünün asla böyle bir iddiası yok. Bu ürünü saçlardaki kırıkları onaran, saçlara nem veren ve yumuşatan; köpük formda üretilmiş bir ürün olarak düşünebiliriz. Eee hiç mi şekillendirmiyor yani diyebilirsiniz. Şekillendiriyor ama alıştığımız saç köpükleri ya da jöleler gibi saçlarınızı kazık gibi yaparak yapmıyor bunu. Şekillendirmeden ziyade saçlara bakım yapmaya odaklanan bir ürün olduğu için saçları yumuşacık yaparak şekillendiriyor diyebilirim. Hatta o kadar çok yumuşatıyor ki sanki saçıma hiçbir şey sürmemişim gibi gözüküyor. Bu şekilde ağırlık da yapmayan bu ürün saçlarda yokmuş gibi ve çok doğal duruyor. Arka planda ise saçlarıma ihtiyacı olan herşeyi sağlıyor.
   Saçlarımı şekillendirirken kırıklarımı onaran, saçlarımı yumuşacık yapan, parlatan, capcanlı ve sağlıklı gösteren ve tabi ki misler gibi kokmasını sağlayan; bugüne kadar kullandığım en iyi saç köpüğü olmayı başardı. Bunun ötesinde bir ürün düşünemiyorum. İşte bu yüzden elimdekiler bittikten sonra kesinlikle alınacaklar listesinde :) Böyle bir ürün arayışındaysanız gözü kapalı tavsiye ederim :)  Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim, görüşmek üzere :)
   

10 yorum:

  1. yaz aylarında çok tavsiye etmediğinizi söylemişsiniz nerdeyse yaza girmiş bulunmaktayız ve almayı düşünüyordum yazın o kadar kötü mü olur dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Evet yaz aylarında pek tavsiye etmiyorum kendim de kullanamıyorum çünkü sıcakla da birleşince gerçekten ağır bir kokusu oluyor. Ürün az uygulanırsa belki bu en aza indirgenebilir ama yine de vanilyalı, sütlü, kremalı kokusunu kış aylarında çok sevsem de sıcak havalarda hem beni hem de çevremi bayıyor diyebilirim :D

      Sil
  2. Bu ürün hakkında bir yazı yayınlamış olmanız çok iyi oldu cidden,almak istiyordum bu ürünü ama ne gibi bir etkisi olacağından pek emin değildim.Hele ki kozmetikte birçok ürün vaad ettiğinin tam tersi şeklinde etki gösteriyor.Artık alacaklar listesinde! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de oldukça şaşırtan bir ürün olduğu için yazmak istedim açıkçası. Milkshake markasının köpüğünün neredeyse yarısı kadar bir fiyata sahip onu kullanmadım ama bunun performansından çok memnun kaldım. Temiz içeriği, mis gibi kokusu ve yumuşacık, onarıcı bir etkisi var. Kesinlikle denemelisiniz. Ama yaz aylarında önermem, kokusu biraz ağır gelebilir ;)

      Sil
  3. Bu ürünü yeni kullanan birisi olarak kesinikle tavsiye ediyorum saclarım hiç islem görmemiş gibi yumuşacık ve pırıl.. çok başarılı fiyatıda oldukça uygun🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten fiyatına göre oldukça iyi bir performans gösteriyor, saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kırıklarımı onarıyor :)

      Sil
  4. Şekillendirme yönü zayıf mı peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef zayıf, saçlarda çok doğal durduğu için olabilir. Normal bir köpüğün verdiği o belirgin bukle etkisini veremiyor bunu belirteyim.

      Sil
  5. ya bende ürünü denemek istiyorum ama nerden alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar sevgili Zeynep :) Bu ürünü Hepsiburada, n11 ve Gittigidiyor gibi online alışveriş sitelerinden uygun fiyata alabilirsin. Kuaförler daha pahalıya satıyor diye biliyorum. Tabi yerel kozmetik dükkanlarda da bulabilmen mümkün. Sevgiler.

      Sil