4 Temmuz 2015 Cumartesi

L'oreal Paris Casting Sunkiss Jelly

   Herkese merhaba :) Şu sıralar bir değil iki ev taşımakla-hem de şehirler arası-meşgul olduğum için bir türlü yazamadığım bir ürünle karşınızdayım :) Allahım, bu ürün ülkemize gelsin diye bir yıldır bekliyordum zaten :) İlk Londradabirtürkkızı'nda gördüğüm postu iştahla okumuş ve keşke bizim ülkemize gelse de papatya sularıyla uğraşıp banyonun her yerini sapsarı yapıp annemden azar işitip bi de o kötü kokuyu çektiğim günleri geride bıraksam diye hayaller kurmaya başlamıştım. Ve sonunda geldi. Aslında geleli aylar, ben alalı ve uygulayalı da aylar oldu ama anca yazabildim. Kızmayın bana :) Vizeler, finaller bir de taşınma ben hala yaz tatili moduna girmedim yav. Ha tabi bir de havalar hala soğuk. Gerçi Ramazan ayında süper oldu soğuk olması rahat rahat tutuyoruz orucumuzu. Yine dağıldı gitti konu, benim çenem düştü. Hadi hadi en ince ayrıntısına kadar anlattım. Hem de bol önceli-sonralı. Okuyalım bakalım neymiş bu L'oreal Sunkiss Jelly ;)


   Tanışma hikayemizle başlayacak olursak, çok da romantik olmayan bir şekilde tanıştık. Gratis'e geleceğini sosyal medyada gören ben, gelir gelmez iki tane kaptım valla. Yabancı bloglarda da çok okudum aslında acaba hangi rengini alsam diye normalde dört çeşidi var çünkü. Ama bir baktım ki Türkiye'ye gelenlerin hepsi 01 numara(kahverengiden sarıya). Aslında benim almayı düşündüğüm de ya 01 ya da 02 idi. Numaralar artıkça daha açık bir saç rengine kavuşuyorsunuz anladığım kadarıyla. Ama 01'den ben çok memnun kaldım. Açık kestane renginde saçlarım var ve tam ama tam olarak istediğim saç rengine kavuştum. Hadi süsüyle püsüyle, vaatleriyle, tipiyle, içeriğiyle devam edelim. Uygulaması en sona ;)
   Ürünün en dikkat çekici özelliklerinden biri sadece boyasız saçlar için üretilmiş olması. Boyalı saçlar uygulasa ne olur bilemem ama biz boyasız ve boya sevmeyen saçlılar derneği üyeleri için bu tarz bir ürün çıkartmaları mükemmel olmuş. Şimdi efenim, ben boya olayından nedense hoşlanmıyorum. Ha yakışana yakışıyor, ona lafım yok ama nedense kendimde istemiyorum. Böyle sanki saçımda bir katman olacak, saçlarım kuruyacak, yıpranacak, çatallaşacak, yapaylaşacak falan filan. En çok da doğal gelmediği için herhalde bu yaşıma kadar boyatmadım ve fikrim değişmezse de beyazlar çıkana kadar boyatmayı düşünmüyorum :) İyi de boyatmıyoruz diye canımız bir değişiklik istediğinde ölelim mi yani. Ki ben güneş öpmüş gibi yer yer altın, karamel, bal rengi gibi parlayan saçlara BA-YI-LI-RIM. Bu renkteki saçlara kavuşmak için de bundan önce papatya suyu uyguluyordum. Ve oldukça zahmetli bir işti. Evet saçlarımı açıyordu ama Sunkiss Jelly'nin yaptığı gibi değil. Ve en ama en kötü özelliği papatya doğal bir şey olmasına rağmen saçlarımı aşırı derecede çok kırıp yıpratıyor ve kurutuyordu. Açtıktan sonra bin bir çeşit maske ve yağ uyguluyordum, toparlansınlar diye.
   Bu krem formundaki saç açıcı derdime deva oldu vallahi. Hem uygulaması çok kolay. Saçlarınıza krem sürüyormuşsunuz gibi. Hem de kokusu çok güzel hindistan cevizli, kremsi hafif bir kokusu var. Ve en güzeli de saçlarımı bir gıdımcık bile yıpratmadı. Bunun sebebi de bu jeli saç boyalarından ayıran özelliği yani içerisinde amonyak olmaması. Saçları bu yüzden boya yaptıktan sonraki gibi yıpratmıyor. Hatta yumuşacık yaptı benimkileri :) Bu yumuşaklık içerisindeki kamelya yağından geliyor. İçeriğinde baya bir alkol çeşidi var yalnız. Ve tabi açması için de hidrojen peroksit içeriyor. Eee yani sonuçta suyla açmıyor o kadar saçın rengini.
   Vaat ettiği herşeyi yerine getiriyor bence. İpeksi yumuşaklık ve parlaklık, saçlarda doğal güneş ışığı etkisi, kalıcı ve aşamalı renk açama. 100 ml' lik bir ürün. Önce bana yetmezmiş gibi geldiği için iki tane almıştım ama bir tüpü iki kere kullandım ve istediğim renge ulaştım. Şunu belirtmeliyim ki uzun, ince telli ve fönün, maşanın, papatya suyunun ve güneşin çok çabuk etki ettiği yani neye boyasanız tutacak bir saç yapım var :) Diğer kutusu duruyor anlayacağınız 4-5 ay önce açmama rağmen hala aynı renkteler ve saçlarımla o zamandan beri aşk yaşıyorum :) 3 yıl kullanım süresi var. Oldukça uzun bence. Ambalaj ve paket tasarımı ise bir harika. Size gerçekten de güneşi, yazı, yaz tatilini anımsatıyor. Fiyatı ise bence gayet uygun. Ben aldığımda 15 liraydı ama şimdi 20 lira galiba. Her ay ya da dip boyası geldiğinde saçını boyatan kadınları düşünecek olursak bir kere bu ürünü uygulayıp aylarca kullanmak oldukça hesaplı. Kaldı ki diğer renk açıcı Lee Stafford'un, Extra Dorait'in, John Frieda'nın spreylerini düşündüğünüzde onlardan çok daha ucuz, kesinlikle saçları yıpratmıyor ve uygulaması da çok rahat.
   En çok merak edilen ve benim en çok soru aldığım noktaya gelecek olursak, tabi ki de nasıl uygulandığı ;) Kutusunda kuru ya da nemli saça uygulanabilir dese de ben ilk denememde kuru ikinci denememde ıslak saça uyguladım. Ve kesinlikle ikinci denememde, ıslak saça çok daha rahat sürüp yedirdim ürünü, daha iyi etki ettiğini gözlemledim. Kuru saça uygulaması hem zor hem de ürün daha çok heba oluyor benden söylemesi. Islak saçtan kastım ise tabi ki sırılsıklam ıslanmış saçlar değil :) Ben saçlarımı ıslatıp havluyla fazla suyunu aldıktan sonra sürdüm renk açıcı jeli. Yani aslında nemli saç. Sürmesi çok kolay, ben tarayarak uyguladım her saç teline ulaşabilsin diye. Diplere de uyguladım ama uçların nedense daha çok açıldığını gördüm. Bi de kuruttuktan sonra o gün o ürünü saçlarımda bıraktım hemen yıkamadım, saçlarımda bir müddet kalsın istedim. Ertesi gün yıkadım saçlarımı. Ürünü uygularken ben eldiven takmadım. Ellerim çok hassastır ve bende herhangi bir reaksiyon göstermedi. Ama talimatlarda takılması gerektiği yazıyor. Sizin içiniz rahat etmeyecekse bence takın :)
   Tüm saçıma ürünü sürdükten sonra elime kurutma makinesini aldım ve en yüksek ısıya ayarlayıp 15-20 dakika, saçlarım tamamen kuruyana kadar kuruttum saçlarımı. Hiç ısı uygulamasak ya da güneşe çıkmasak ürün etki eder mi bilemiyorum ama bu tarz renk açıcı ürünlerde kilit nokta, kesinlikle ısı. Güneş ışığı çok daha geç etki ediyor. Vaktiniz varsa, ısı uygulamak istemiyorum diyorsanız güneşte de bekletebilirsiniz. Ama o zaman bir iki defa daha uygulamanız gerekir ürünü. Bu ürünün papatya suyu ya da renk açıcı saç spreyleri gibi saçları yıpratmadığı düşünülecek olursa bence ısı-ki o da yıpratmadı benim saçlarımı-kesinlikle uygulanmalı, istediğimiz sonucu almak için. Kaldı ki bazı bloglarda okuduğuma göre renk açıcı spreyleri sıkıp ıslak ıslak o saçlara düzleştirici uygulayan bile var ürün etki etsin diye. Aman diyeyim, saçlarınızda herhangi bir ürün olsun olmasın ıslak saça sakın ola düzleştirici uygulamayın. Okuduğumda ağzım yere düştü yahu. Bir insanın saçına yapabileceği en kötü şey budur herhalde :(
   İlk uygulamamda çok minik bir değişiklik gözlemledim. Ki hemen etki etmemesi çok normal aşamalı bir şekilde saçları açtığını kendi de söylüyor zaten :) Bir hafta bile olmadan, ikinci defa uyguladım ve saçlarımı kurutup aynaya baktıktan sonra "Wooow!" dedim :) Tam istediğim renk saçlarımdaydı. Oldukça doğal ve farklı duruyordu. Kendime alışmam bile zaman aldı :) Sınıftaki arkadaşlarım boyattın mı çok güzel olmuş falan dediler :) İşte o zaman kadınların saçlarını niye boyattığını anladım. İnsanı gerçekten farklı, değişmiş ve iyi hissettiriyor :)
   Bir püf noktasından bahsedecek olursam ben bu ürüne ilaveten bir de Schwarzkopf'un Bc Bonacure serisine ait Silver Shampoo'sunu yani mor şampuanını aldım. Bu şampuanı alma sebebim, saçımdaki altın sarısı harelerin gün geçtikçe turuncuya dönüşme olasılığı :) Yabancı bloggerlardan tek tük bu tarz şeyler yaşayan olmuş ama ben riske atmak istemedim ve güneş ışıltılarıyla dolu saçlarımın turuncu yansımasından korktuğum için bu şampuanı iki üç haftada bir uyguluyorum. Rengi bildiğiniz mor. Mosmor hemde :) Sürdükten sonra bir iki dakika bekletiyorum saçlarımda. Bu şampuanın amacı aslında orijinal adında da geçtiği gibi saçtaki açık tonların sıcak değil de soğuk yani gümüş tonlarında yansıması. Araştırırken saçlarında sarı tonlar barındıran birçok kişinin de bu tarz mor şampuanlar kullandığını gördüm. Belki fuzuli, belki kullanmasam da saç rengim olduğu gibi kalacak ama nedense bu ürünle L'oreal Sunkiss Jelly'yi desteklemek istedim işte :) Hayatımda riske yer yok :)
   Kılı kırk yararak incelediğimiz bu ürünün son demlerindeyiz artık :) Son olarak şunu belirtmem gerekir ki bu ürün saçlarınızı sapsarı yapmayı vaat etmiyor. Gözlemlediğim kadarıyla birçok kişi bu tarz açıcı ürünleri saçlarını boyatmadan sarıya dönüştürmesini istediği için alıyor ve kullanıyor. Bu ürün boyasız saçlar için üretilmiş olup saçlarda anormal olmayan bir ton sayısına kadar açmayı vaat ediyor. Kutu kutu kullanırsanız ne olur bilemem ama sapsarı saçlar isteyenler direkt gidip boyatsınlar ve bu tarz ürünlere işe yaramıyor diyerek haksızlık etmesinler bence. Bir de ben kendi saçlarımda iki kullanım sonrası istediğim sonucu aldım. Bu herkeste aynı olacak diye bir şey yok. Çünkü hepimizin saç yapısı çok farklı. İnce telli, kalın telli, uzun, kısa, kıvırcık, düz, vb. herkesin saç yapısı farklı olduğu ve herkesin ulaşmak istediği ton da değişiklik gösterebileceği için ürünü kullanma miktarınızın ve kaç kere uygulayacağınızın da kişiden kişiye değişmesi çok normal. Mesela kutunun üzerinde permalı saçlarda daha çabuk etki edeceği yazıyor. Ama permayı yaptırdıktan iki hafta sonra kullanılması tavsiye ediliyor. Aynı zamanda bu ürünü sadece saçlarınızın uç kısımlarına uygulayarak ombre etkisi de verebilirsiniz ;)
   Sözün özü ben bu üründen çok memnun kaldım. Benim açımdan tek kötü yanı bu güzel ürünün hayvanlar üzerinde çatır çatır deney yapan L'oreal markasına ait olması. Gerçekten çok başarılı bir ürün umarım cruelty-free markalar da böyle ürünler çıkarır ve o markalardan satın alırım. Bunun dışında boyasız saçlı bizler :) saçlarımızda bir değişiklik istediğimizde, böyle tatilden yeni dönmüş, Allah vergisi güneşte durdukça kendiliğinden açılan saçlarımız varmış gibi hava atmak istediğimizde kesinlikle L'oreal Sunkiss Jelly :)

Yorumlarınızı aşağıya bırakabilirsiniz :)

Not: Fotoğraflar için canım arkadaşım Kardelen Aktaş'a teşekkür ederim :)

63 yorum:

  1. Merhaba saçın çok güzel olmuş ben de saçıma 1 kere uyguladım yalnız internette bazı yorumlar gördüm güneş gördükçe sürekli renk açıyomuş diye sen de böyle bir şey oldu mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, beğenmenize çok sevindim :) Ben ilkbaharda uyguladım ve takdir edersiniz ki güneş bu yıl yüzünü çok geç gösterdiği için güneşte de açılıp açılmadığını kendi saçlarımda gözlemleme fırsatım olmadı :) Ama üzerinde güneşin altında da etki edeceği yazıyor. Belki uzun süre saçlarımda kalabilmesinin sebebi her dışarı çıktığımda, saçlarımın güneş ışınlarına az da olsa maruz kalması ve açıcı etkilerini devam ettirmesi de olabilir. O zaman bu ürünü yazın uygulamak çok daha mantıklıdır belki. Kurutma makinesiyle ilk uygulama yapılsa da sonradan saçlardaki kalıcılığını güneş ışınları sağlayabilir. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabın için çok teşekkür ederim.Gerçekten gözüm korkmuştu ama şuan rahatladım :)

      Sil
    2. Rica ederim, rahatlayabildiyseniz ne mutlu bana :)

      Sil
  3. benim saclarım sari gibi kahverengi denmez 01 ini aldim tek bu var zaten turkiyede etki edermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört farklı tonu olmasına rağmen Türk kadınlarının çoğunun kahverengi saçlı olduğundan olsa gerek sadece 01 numaralı rengi geldi ülkemize. Belki daha sonra diğer renklerini de getirirler. Sizin saçlarınız sarıya daha yakın açık bir renkse çok daha iyi etki eder ürün. Benim saçlarımdan daha güzel açılır rengi bence saçlarınız, içiniz rahat olsun :)

      Sil
  4. Merhaba benim saçlarım ne açık ne koyu kahverengi. Ürünü az önce uyguladım yarım ton kadar açıldı. Ürünü uyguladıkça etkisi artar mı sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle uyguladıkça etkisi artıyor. Ben ilk uyguladığımda çok az bir fark yarattı ama ikinci uygulamamda baya bir açıldı saçlarım. Tam istediğim renge kavuştum. Siz de tam istediğiniz rengi, ilk uygulamada alamadıysanız bir kere daha uygulayın ilk uygulamadan daha açıcı bir etkisi oluyor.

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Kaşlarına uyguladın mi

    YanıtlaSil
  8. Kaşlarına uyguladın mi

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, mor şampuanı kesin kullanmamız gerekiyor mu? Bulamadım çünkü. Saçlarım koyu kestane ve uzun zarar görsün istemiyorum ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, kullanmanız şart değil ben turunculuk yapmasından korktuğum için kullanma ihtiyacı hissettim ama mor şampuan kullanmadan da kullanan bir kaç kişiye sordum turuncu yansımalarla kesinlikle karşılaşmamışlar. Benim saçlarım çok ince telli ve çok çabuk kırılan bir yapıya sahip bu ürün bırakın saçlarıma zarar vermeyi saçlarımı yumuşacık yaptı :)

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar benim saç rengim sarı,biraz daha açmak istiyorum. Bu ikinci uygulamam ama henüz herhangi bir fark görmedim. Nedeni nedir acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Müge Hanım :) Uygulamayı tam anlattığım gibi yaptıysanız belki de saçlarınız benimkilerden daha çok direniyordur açılmak için :) Ya da saç renginiz sarı olduğu için ve bu ürünün bizim ülkemize gelen tek rengi, "kahverengiden sarıya" doğru açan 01 numaralı rengi olduğundan sizin saçlarınızda işe yaramamış olabilir. Çünkü 01 numaralı olan kahverengi saçlı olup saç rengini iki üç ton açmak isteyenler için ideal olanı. Sizin saçlarınız zaten açık renkli olduğundan istediğiniz sonucu alamamış olabilirsiniz. Her ne kadar yazımda yerin dibine sokmuş olsam da sizin durumunuzda papatya suyu ya da farklı markaların saç açıcı spreylerini bir deneyebilirsiniz :)

      Sil
  12. aradan uzun süre geçtiği için soruyorum saçlarında hoşlanmadığın bir etki varmı evet youtubede görüyorum ama reklam olduğu için güvenemiyorum :) ve değişiklik yapmak istiyorum senin gibi bana daha ayrıntılı bilgi ve biraz güven kazandırırsan ürün hakkında çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ceren, öncelikle yorumuna geç cevap verdiğim için çok özür dilerim. Normalde hemen cevap yazarım yorumlara ama Gmail'e gönderilmesini, Ayarlar'dan kapattığım için senin yorumunu yeni gördüm. Konumuza gelecek olursak :) Sunkiss Jelly'yi kullanalı yarım yıldan fazla oldu ki o zamanlar reklamları bile dönmüyordu etrafta. Aradan o kadar süre geçmesine rağmen saçlarımda azalmış bile olsa hala renk değişimi gözle görülür düzeyde. Benim gibi anti-boyacı biri için sadece bu kadar uzun süre saçta kalabilmesi bile büyük bir başarı :) Bunun dışında nasıl uygulanması gerektiğini yazımda en ince ayrıntısına kadar anlattım. Bunu söylüyorum çünkü bazı videolardaki gibi, ucundan ucundan sürüp güneşte bekleterek tam verim alınacağına inanmıyorum. Ben nemli saça bolca ve iyice yedirerek uyguladım. Diplere çok etki etmediğini yine belirteyim. Ve kilit nokta kesinlikle yüksek ısıda ve dakikalarca fön makinesi ile kurutmak. Saçların açılması için o ısıyı görmesi lazım. Bir de tabi hemen ilk uygulamada çok da bir fark beklememek gerek, ben ikincide istediğim sonucu aldım mesela. En güzel yanlarından biri de saçlarımı kırmaması son olarak. Bu gerçekten ürünün en önemli özelliklerinden biri bence saç rengini birkaç ton açıp boyalar ya da saç rengi açıcı spreyler gibi yıpratmaması ile kalbimi çaldı ;) Rahatlıkla güvenebilirsin :)

      Sil
  13. hala cevap yazmadın birşey mi oldu

    YanıtlaSil
  14. hala cevap yazmadın birşey mi oldu

    YanıtlaSil
  15. Ben bu gün aldım ve aldığım gibi kuru saçıma uyguladım ne kadar fönmakinesi tutarsam o kadar açıldı :D saçım zaten açık kumral ama fark ediliyor. 2. defa uygulamak istiyorum ama yarın yapsam mı diye düşünüyorum bir de saçım uzadıkça acaba dip boyası gelmiş gibi dururum diye de düşünmüyor değilim :) ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk uygulamada bu kadar büyük bir fark görebilmenize gerçekten çok sevindim :D Ama bence en yakın bir gün arayla uygulayın. Bende dip boyası gelmiş gibi bir görüntü olmamıştı, diplere çok etki etmemesine rağmen. Çünkü ürün ne kadar iyi uygulasak da saç boyaları kadar homojen dağılmıyor. Bu yüzden keskin bir hat olmuyor diplerde.

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. merhaba, ben bu ürünü çok beğendim ama esmerim ve saçım siyah. Esmer olduğum için ürünün bana gidip gitmeyeceği için tereddütteyim ve bayağı oluyor saçım da el kınası var zararı olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep. Saçların siyah olduğu için ürün renk açma konusunda ne kadar etkili olabilir gerçekten bilmiyorum. Çünkü üzerinde kahverengiden sarıya olarak geçiyor ama umarım senin saçlarında etkili olabilir. Esmer olduğun için yakışıp yakışmayacağı konusunda şüphelerin varsa YouCam Makeup gibi makyaj uygulamalarıyla daha açık tonlarda saç renklerini üzerinde deneyebilir ve ten rengine uyup uymadığına karar verebilirsin. Bir fotoğrafın varsa bana mail atabilirsin net fikrimi söyleyebilmem için :) Mail adresim: elcinkeles1993@gmail.com

      Sil
    2. Kına konusunda da zararı olacağını düşünmüyorum çünkü kına boya gibi değil, doğal. Ürün sadece boyalı saçlar için uygun değil.

      Sil
  18. Ne kadar arayla bu ıslem uygulanıyor acaba arkadasım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk uygulamamdan sonra bir hafta bile geçmesini beklemeden ikinci kez uyguladım. Ürünün üzerinde herhangi bir uygulama aralığı belirtilmemiş. Tamamen siz kalmış :)

      Sil
  19. Benim saçlarım aşırı siyah değil ama siyaha yakın bir tonda. Bu Ürünü alsam etki eder mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saç rengim açık kestane ve iki üç tona kadar saç rengimi açtı fakat dediğiniz gibi saçlarınız siyah olmasa da oldukça koyu bir renkmiş, denemeden bilemeyiz :) Saç renginizin yanında saçınızın yapısı da ürünün tutmasında oldukça etkili bence, ince telli ise bir tık daha şanslı olabilirsiniz. Dediğim gibi denemeden kesin etki edip etmediğini bilemeyiz :)

      Sil
  20. Sacta kalıcılığı nekadar sürüyor?
    Kutuda kalici yaziyor ama lutfen ömür boyu deil diyin:(

    YanıtlaSil
  21. Sacta kalıcılığı nekadar sürüyor?
    Kutuda kalici yaziyor ama lutfen ömür boyu deil diyin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömür boyu değil korkmanıza gerek yok :) Gittikçe etkisi azalıyor ama bu gerçekten çok uzun sürüyor. Ben yaklaşık bir yıl sonra tekrar bir kutu daha uyguladım ürünü saçlarım eski koyu haline döndüğü için. Saçlarımda bıraktığı etkiyi sevdim çünkü :)

      Sil
  22. merhaba kuru saça uyguladıktan sonra düzleştirici ile kurutsam sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Düzleştiriciyi çok tavsiye etmem yazımda da belirttiğim gibi saçlarınıza zarar verebilir. Kurutma makinesinin en yüksek derecesinde kurutmanızı öneririm ben o şekilde yaptım.

      Sil
  23. Merhaba benim saçlarım siyah bana etki edermi acaba

    YanıtlaSil
  24. Merhaba benim saçlarım siyah bana etki edermi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Yazımın son kısmında da belirttiğim gibi saç yapılarımız birbirinde çok farklı. Saçlarınızı en iyi siz tanırsınız bu sebeple siyah olsa bile belki çok ince tellidir, çok çabuk şekil alıyordur, kuruyordur, ürünlere olumlu yanıt veriyordur ve belki Sunkiss Jelly'de başarılı olur. Ya da tam tersi de olabilir. Denemeden bilemeyiz maalesef.

      Sil
  25. merak ediyorum acaba kaşa uygulansa ne olur??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uygulamadım ve evet kaşlarım koyu ve saçlarım haliyle açık kaldı fakat bu görünümden rahatsız değilim :) Uygulamadığım için yanıltıcı bir bilgi vermek istemem size.

      Sil
  26. Ilk yaptigin zaman etkisini göremiyorsunuz yikadikca acildigini farkediyorsunuz.fotograflarda anlasilan bisey yok acilmis diye koydugunuz fotografta gunes saca vurduğu icin oyle gorunuyor

    YanıtlaSil
  27. Ilk yaptigin zaman etkisini göremiyorsunuz yikadikca acildigini farkediyorsunuz.fotograflarda anlasilan bisey yok acilmis diye koydugunuz fotografta gunes saca vurduğu icin oyle gorunuyor

    YanıtlaSil
  28. Tavsiye etmem saci mahfediyor. Saci kece gibi yapiyor

    YanıtlaSil
  29. Tavsiye etmem saci mahfediyor. Saci kece gibi yapiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarınızı keçe gibi yapmasına çok üzüldüm :( Ben iki tüp bitirdim iki yılda saçlarım ince telli ve kırılmaya meyillidir. Keçe gibi yapmasını bırakın saçlarımı yumuşacık yaptı. Benim tavsiyemle iki üç arkadaşım daha kullandı ve çok memnun kaldılar. Saçınızın yapısından ve kullandığınız diğer ürünlerle de alakası olabilir. Geçmiş olsun tekrardan.

      Sil
  30. -ACİL-
    Ben saçlarıma daha önce 2 defa boya uyguladım, pişman olduğum için beyaz sabunla akıttım ve bidaha boyamadım. Renk saçlarımdan çoktan aktı ama saçlarımda turunculuk kaldı. Ürünü kullanabilir miyim, kullanırsam turunculuklar ne hale gelir bi bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Turunculuk için mor şampuanları öneririm gerçekten geçiriyorlar. Üründen kastınız Sunkiss Jelly herhalde. Eğer Sunkiss Jelly'yi kullanarak saçlarınızdaki turunculukları geçirmek istiyorsanız ürünün böyle bir vaadi yok maalesef. Dediğim gibi önce mor şampuanlarla saçlarınızı eski haline getirdikten sonra Sunkiss Jelly'yi rahatlıkla kullanabilirsiniz.

      Sil
  31. Schwarzkopf'un Bc Bonacure nin şampuanına baktım ama hangisi bulamadım ayrıca tam olarak ne işe yarıyor turunculaşmasınımı önlüyor? Birde Nerden alacağım link?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Yukarıda da bahsettiğim gibi saçını sarıya, kırmızıya , kızıl tonlarına vs. boyayanların sıklıkla karşılaştığı bir soruna çözüm buluyor bu mor şampuanlar. Bir süre geçtikten sonra saçta oluşan turunculaşmayı gümüşe çevirerek özellikle güneşte gümüş yansımalara kavuşmasını sağlıyor saçın. Seveni belki vardır sözüm meclisten dışarı ama saçta meydana gelen bu turunculaşma genel olarak sevilmez. Benim satın aldığım Schwarkopf'un BC Bonacure serisine ait Color Freeze Silver Şampuanı. Gittigidiyor'da oldukça uygun fiyata satılıyor mesela, linki: http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/bonacure-color-freeze-silver-shampoo-250-ml-218916459

      Sil
  32. Bahsettiğiniz şampuan bu mu acaba http://urun.n11.com/sampuan/schwarzkopf-blondme-sari-saclar-icin-turuncu-onleyici-mor-sampuan-P99027673?cid=604001&gclid=Cj0KEQjw1v66BRCV-6rh6s-Biu8BEiQAelpuiyfMOGdm9zDePQFQAS4L_OLIE1Efb84fXHcEMGWgzdcaAvU68P8HAQ&gclsrc=aw.ds Umarım cevaplarsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığım tam olarak bu değil etkileri çok benzer olsa da pembe kapaklı ve beyaz gövdeli. Bendeki saçlarındaki turunculaşmayı önlemek isteyen her saç renginin kullanabileceği bir ürünken linkteki ürün sadece sarı saçlar için üretilmiş.

      Sil
  33. Merhaba çok acil bilgi almam lazım. Ben bu kutuyu aldım ve 3 defa bir günde saçıma uyguladım açıldı farkındayım. Ama bir az daha açılmasını istiyorum yarın tekrar başka bir kutuya geçsem zararlı olur mu.iki günde bir kutudan fazla kullanmak zararlı mıdır? Acil cevaplar mısınız lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Ben uygulamalar arasına bile iki üç gün koymuştum. Yani bir tüpü bir haftada falan bitirdim. Bir gün içerisine üç uygulamayı sıkıştırmak saçlarınız ve sizin için oldukça yorucu bir işlem olmuştur. Ayrıca bahsettiğim ısı işlemlerini de uyguladıysanız saçlarınız epeyce yıpranmış olabilir üç uygulamada üç kurutma işlemine maruz kalınca tabi. Belki uygulamaları yayarak yapsaydınız ürün saçınız tarafından daha etkili bir şekilde kabul edilirdi ve ekstra bir tüpe ihtiyaç duymazdınız. Saçımıza sürdüğümüz bakım ürünleri bile saçta bir birikme yapıyor ve kalıntı bırakıyor. Bir gün içerisinde yaptığınız ilk uygulama sonrası saçlarınızı arındırdıktan sonra mı ikinciye geçtiniz bilmiyorum ama arınmadıysa zaten saç telleri ilk uygulamada aldığı ürünle kaplıdır. İkinci ve üçüncü uygulama boşa gitmiş olabilir ve bu yüzden istediğiniz renge ulaşamamış olabilirsiniz. Ürünü tekrar kullanmak istiyorsanız dediğim gibi uygulamaları bir hafta içerisinde yaya yaya yapmakta fayda var. Umarım yardımcı olabilmişimdir:)

      Sil
  34. İlk kullandığım zamanlar çok memnun kalmıştım ilerleyen zamanlarda çok kötü bir renk almaya başladı saçım.Pişmanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman siz de turunculaşma yapmış olabilir. Bahsettiğim mor şampuanla desteklemeyi deneyebilirsiniz. Ben iki üç haftada bir uyguluyorum ve açılmanın etkisinin geçmesi dışında ki bu çok normal herhangi bir turunculaşma ya da hoşuma gitmeyen bir renk değişimi ile karşılaşmadım.

      Sil
  35. Merhaba ben saclarımın rengini açtırıp boya yaptıracaktım fakat sonra o kadar parayi kuaföre vermek yerine evde yapma kararı aldım. Kardeşim sana bi sorum olacak saçlarımı sunkiss ile actiktan sonra üzerine boya yapsam olur mu sence? Saçlarım kahverengi ve ben biraz açıp kızıl ombre yaptırmak istiyordum. Bi önerini almak istedim acil cevabını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Sunkiss Jell'yi uygulamadan önce saçlarınızda boya yoksa o konuda bir endişe duymanıza gerek yok. Fakat Sunkiss Jelly'yi uyguladıktan sonra anlattığınız işlemleri yaptıracaksanız maalesef bu konuda size kesin bir şey söyleyemem. Ben spesifik olarak kendi saçımda deneyimledim ve bu deneyimimi paylaştım sizlerle. Uzman birine mesela kuaföre danışmanız çok daha sağlıklı olur saçlarınız için.

      Sil
  36. Ablacım benim saçım da boya var ama bende bu ürünü kullanmak istiyorum. Boyalı saçta bi etki olur mu saçım turunculaşır mı ? Şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  37. Ya ben de bu ürünü kullanmak istiyorum fakat turuncuya kaçmasından korkuyorum çünkü o zaman bana göre hoş olmayan bi görüntü oluyor turuncuya kaçan bir renk olma ihtimali var mı daha önce oksijen suyuyla açtım uçlarını ve o kadar iğrenç olduki tam turuncu da değil boyle.kahverengi turuncu kırmızı arası bir şey ucladını kesmek zorunda kaldım bu şekilde olmaz dimi saçların koyu siyah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Öncelikle çok üzüldüm saçlarının uçlarını kesmek zorunda kalmana. Geçmiş olsun, umarım toparlanmışlardır. Bu tarz saç açıcı ürünlerde saç renginin turuncuya kaçma olasılığı tabi ki var. Bu sebeple ben ister papatya suyu olsun, ister saç açıcı sprey olsun, isterse saç açıcı jel olsun uyguladığım bir iki haftalık süre zarfında yoğun, sonrasında ise seyrek bir şekilde saçlarımı muhakkak mor şampuanla yıkıyorum. Sana da bu turunculuğu önlemek için uygulamayı mor şampuanla desteklemeni şiddetle tavsiye ederim. Ben neredeyse her yıl bu saç açma olayına giriyorum ve her zaman mor şampuanla destekliyorum, hiç turunculaşma ile karşılaşmadım. Umarım sen de karşılaşmazsın. Sevgiler.

      Sil