9 Şubat 2015 Pazartesi

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Bakım Yağı

 Merhaba,yeni bir yazı ile karşınızdayım :) Bissürü bissürü alışveriş yazısı yazdığımı ama ürün incelemelerine çok az yer verdiğimi fark ettim ve bu duruma çözüm olarak her ay belirli bir konuyla ilgili birkaç ürün seçip yorumlamaya karar verdim.Severek ya da sevmeyerek ki genellikle severek kullandığım ürünlere ilgili deneyimlerimi detaylı bir şekilde sizlerle paylaşacağım :) Bu ayki konumuz saçlar :) Üzerine en çok  titrediğim bir konuyla başlamak istedim bu yazı dizisine.


 Şimdi bahsedeceğim ürün yıpranmış saçlar için bir bakım yağı.Uzun ve ince telli yani çok kolay kırılan saçlarım var.Ve bu kırıkları yatıştırmak için kırk takla atıyorum desem yeridir :) Daha önce hiç boyatmadım saçlarımı ve çok uzun bir süre daha boyatmayı düşünmüyorum,hadi oradan yıpranmıyor desek,kötü hava şartlarından yıpranıyor benimkiler büyük ihtimalle,ha tabi bir de ısı olayı var.Her türlü kırılıyorlar aslında,maşayla şekillendirmediğim hatta kurutma makinesi kullanmadığım yaz aylarında bile az da olsa o kırıkları görmek sinirimi bozuyor :) Bu yüzden bende saç bakım yağlarıyla,onarıcı saç maskeleriyle "çatallaşmış saç uçlarımı" en aza indirgemeye çalışıyorum.Ki başarıyorum da ;) Saçlarımı olduğu gibi kabullendim artık ne yapayım,bu durumla baş etmek lazım :)
 Gelelim saç bakım yağına :) Bu ürünle yaklaşık olarak bir ay önce tanıştım.Yves Rocher'in yılbaşı indiriminden almıştım.Bilseydim bu kadar çok seveceğimi stoklardım ama Yves Rocher sık sık indirim yapıyor muhakkak denk gelir yine :) 
 Öncelikle içeriğinden bahsetmek istiyorum.Organik jojoba yağı,babassu yağı ve Güney Amerika fındığı yağı bulunuyor.Ve en en en güzeli de paraben ve silikon içermemesi.Bu özelliğine bayıldım.Yves Rocher markasıyla yeni yeni tanışıyorum.Ve her alıp kullandığım ürünle daha da çok seviyorum markayı.En büyük sebeplerinden birisi de doğal ve temiz içerikleri.İçerik olarak kesinlikle sınıftan geçti benim için.Kokusu ise mükemmel.Hiç rahatsız edici değil.Çiçeksi ve kremsi hafif bir kokusu var.


 Ambalaj tasarımını da çok beğendim ben.Kapağı çok tatlı ve kullanışlı kilitlenen bir mekanizmaya sahip.Yani çantanızda rahatlıkla taşıyabilirsiniz sıkıca kapattıktan sonra,akma riski yok.Ve ürünü elime dökerken de hiçbir problem yaşamadım.Kullanışlı bir tıpası var ürün oraya buraya akıp kesinlikle ziyan olmuyor :)
 150 mililitrelik bir ürün,uzun bir süre gideceğini düşünüyorum.Bereketli de.Üzerinde duşa girmeden önce 10 dakika bekletmenin yeterli olacağı yazıyor,alırken satış danışmanın da dediği gibi ama ben o gün evdeysem sabah kalkar kalkmaz uçlarından yukarıya doğru diplerine kaçırmadan saçlarıma uygulayıp sıkı bir topuz yapıyorum ve saatlerce tuttuktan sonra yıkıyorum.Kuru saça uygulanıyor bu arada.Diplerine uygulamamın sebebi yağlanmasını istememem ama sizin saç dipleriniz kuruysa uygulayabilirsiniz.Saçınızın hangi bölgesinde problem varsa oraya yoğunlaşarak uygulamanızı tavsiye ederim.
 En merak ettiğiniz noktaya gelecek olursak.İyi güzel hoş da işe yaşıyor mu? Öyle bir yarıyor ki...Alırken beklentim yüksekti,okuduğum yorumlar ve aldığım tavsiyeler doğrultusunda ama bu kadar çok memnun kalacağımı düşünmemiştim doğrusu.
 İlk kullanımda bile etkisini gösteriyor.Saçlarımı kuruttuktan sonra uçlarındaki kırıkları azalttığını ve yumuşacık yaptığını fark ettim.Sağlıklı bir parlaklık da kattı.Saçlarım daha canlı ve bakımlı gözüküyor artık.Haftada bir kez uyguluyorum ve kırıklarımı daha da azaltıyor.
 Kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün.Hatta Yves Rocher'in yıpranmış saçlar için olan serisinin üyelerinden olan bu bakım yağının yanında kardeşlerini de alıp denemeyi düşünüyorum.Sizin de yıpranmış,işlem görmüş,bol kırıklı saçlarınız varsa yazın reçetenize bu saç bakım yağını,memnun kalacaksınız inanın :) Ben de fotoğraftaki aslancık gibi aşk yaşıyorum bu saç bakım yağıyla sizde kullandıktan sonra o aslancığa dönüşebilirsiniz dikkat edin ;)

 Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim :)

4 yorum:

  1. Ben de kısmen aynı etkileri veren, saçlarımı bakımlı gösteren Urban Care ürünlerini kullanıyordum fakat yazından sonra Yves Rocher'in daha güzel olduğunu düşünmeye başladım. En kısa zamanda mağazaya gidip inceleme yapacağım :)
    Bu arada ben de bloğuma beklerim. Sevgiler
    http://kozmetikmeraklisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ürüne benziyor, benim gibi saçları kuru olan birisi için iyi olabilir ;) Bloğunu yeni buldum cnm ve takibe aldım, bana da beklerim ;)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Peki bu yağı arındırdıktan sonra saç kremi de kullanıyor musun yoksa direk yağı şampuanla akıtıp bırakıyor musun? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde kullanıyorum fakat biraz ağır oluyor tabi :) Saçlarınız yağlı ise kullanmanız fazla olabilir ve banyodan sonra çabuk yağlanabilir saçlarınız. Çok şart değil ama saç kremi kullanmak çünkü saç bakım yağının verdiği nem, yumuşaklık yeterli.

      Sil