3 Ekim 2014 Cuma

Watsons Alışverişim Eylül 2014

 Merhabalar!Yine bir alışveriş yazısıyla sizlerleyim.Ve daha bir sürü alışveriş sıraya girmiş benim tarafımdan yazılmayı bekliyorlar.Artık blogun adını elcinilealısverise çevirmem gerektiğini düşünmeye başladım doğrusu :) Haydi hemen başlayalım.



1.Watsons Fresh Bebek Islak Mendil-Baby Wipes 20x3 Adet (3,99 ₺)

 Bu ıslak mendillerin daha önce sarısını yani kokusuz olan versiyonunu kullandım.O bitmişti ve bende bu sefer kokulu olanını deneyeyim dedim.Okulda öğle yemeğinden önce çoğu zaman elimi yıkamaya bile vakit bulamıyorum.Koştura koştura öğleden sonraki derse yetişmem gerekiyor ve bu ıslak mendiller kurtarıcı oluyor.Bebekler için olması da içerik açısından bana daha masum olduğunu düşündürttürüyor.Islak mendil alırken hep bebekler için olanları tercih ediyorum bu yüzden.Bunun içerisinde alkol yok,E vitamini içeriyor,dermatolojik olarak test edilmiş ve içerisinde ayrıca aloe vera ekstratı bulunuyor.3 boyutlu petek desenine sahip.Bunda dolayı,kullanırken çok fazla sünme yapmıyor.Paketin içinde kuruma olayıyla da hiç karşılaşmadım.Ambalajı da çok şirin pembiş pembiş :)

2.Nivea Vücut Sütü Çok Kuru/Kuru Cilt-Body Milk 125 ml (4,99 ₺) 

 Çok kuru olmasa da kuru bir cildim var ve duştan sonra en azından haftada iki defa vücudumu nemlendirmeye dikkat ediyorum.Genelde vücut kremlerini tercih ediyordum,daha yoğun oldukları için ama malum emilimleri de vücut losyonlarına/sütlerine göre daha zor oluyor.Önümüz kış,duştan çıktıktan sonra kremlenip,emilsin diye dakikalarca bekleyip grip olmaktansa bu tarz daha hafif yapılı nemlendiricileri tercih ediyorum.Bu minik boyu önce bir denemek istedim çünkü elimde devasa bir Vaseline'nin vücut losyonu var öncelikle onu bitireyim dedim ayrıca onun emilimi de kremlerle eş değer bence losyon olmasına rağmen.Bundan memnun kalırsam Vaseline'i bittirdikten sonra Nivea ile devam ederim.İçerisinde badem yağı var.Cildi yumuşattığını ve kaybettiği nemi geri kazandırdığını söylüyor.Kokladığım kadarıyla da gayet güzel ,hafif bir klasik Nivea kremlerinin kokusuna sahip.

3.Superdrug Kuru Şampuan Sinful Moments 150 ml (4,99 ₺)

 Kuru şampuanları,ne kadar çok sevdiğimden daha önce bahsetmiştim.Superdrug'ın kuru şampuanını daha önce denemediğim için bir de indirimde olduğunu görünce bir tane attım sepete,farklı kokularda olanları da vardı.Aralarında en çok bu hoşuma gitti.Tam bir pudra kokusu biraz çiçeksi de çok hoş bence :) Performansı hakkında şimdilik bir şey diyemeyeceğim.Kullandıktan sonra yorumlarımı sizlerle paylaşırım.

4.Watsons Gentle Göz&Dudak Makyaj Temizleyici 100 ml (7,50 ₺)

 Şu sıralar göz makyaj temizleyicilerine taktım biliyorsunuz :) Özellikle çift fazlı olanları çok seviyorum.Yağlı olmaları benim işime bile geliyor.Çünkü,hem daha iyi çıkarıyor göz makyajımı hem de göz çevrem zaman zaman çok kuruyor ve bu kuruluğa da iyi geldiğini düşünüyorum.Bu üründeki yağ kısmı biraz az gibi geldi gözüme üçte bir oranında maviliği var.Diğer göz makyaj temizleyicilerde yarı yarıya oluyor bu oran genelde ,umarım bu performansını düşürmez.Hem göz hem dudak için kullanılabileceğini söylüyor.Suya dayanıklı maskaraları çıkarabildiğini de iddia ediyor ama ben waterproff maskara kullanmıyorum zaten.İçerisinde gül ekstresi,kayısı yağı ve E vitamini de bulunuyormuş.

5.Rebul Mandalina Kolonyası-Mandarine 270 ml (12,50 ₺)

 Bu kolonyaya kesinlikle aşığım :) O kadar güzel bir mandalina kokusu ki anlatamam,hala koklamadıysanız mutlaka koklayın.Büyük ihtimalle alırsınız :) Bu şahane,taze turunçgil kokusunun yanı sıra acayip kalıcı olduğunu da belirtmeliyim.Ayrıca Rebul'un elinden çıkması da cabası.Bodrum mandalinası esansı,misket limonu,beyaz şeftali,Afrika menekşesi,şakayık, müge çiçeği,sedir ve sandal ağacı ve amber içeriyormuş.Duş jelinin de olduğu seti almak istiyordum ama kalmamıştı maalesef.Bittikçe alacağım bir kolonya kesinlikle.Minik boyu da çantamda duruyor.Keşke parfümü,kremi falan da olsa,alsak o derece :D

6.Watsons Oil Control Temizleme Köpüğü 100 g (7,50  ₺)

 Sırf meraktan aldığım bir ürün diyebilirim.Her ne kadar cildim karma olsa da diğer çeşitlerinden, bana uygun olanın hangisi olduğuna karar veremediğim için yağlı ciltler için olanını aldım.Umarım aşırı derecede kurutmaz cildimi.İçerisinde Zinc PCA,E vitamini ve mentol varmış.Köpük formunda olduğu için bu içeriğe rağmen kurutma yapmayacağını ümit ediyorum ama kullanıp görmek lazım.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder