8 Ağustos 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler 2015 Yaz I

   Herkese merhaba :) Elçin Hanım gezmelere doyamadığı için gecikmiş bir bitenler yazısıyla karşınızda :) Her zamanki gibi yine saç ürünleriyle başlıyoruz yazımıza. Biliyorsunuz ki saçlarıma, makyajıma ve cilt bakımıma gösterdiğim ilgiden daha fazla ilgi gösteriyorum. Üstüne en çok titrediğim şey saçlarım olunca en çok saçlarıma ürün gidiyor diyebilirim :) Yeni şampuanlar, kremler denemek; değişik maskelerin, yağların etkilerini gözlemlemek bildiğiniz hobilerimden biri haline geldi. Bütçemi de çok aşmadan ama maskelere de parayı bir güzel kıyarak saç ürünleri serüvenine çıkmadan edemiyorum işte :)



Otacı Isırgan Şampuan Normal-Yağlı Saçlar İçin (400 ml)
   Otacı markası bitkiselliği ve doğallığıyla sempatimi kazanmış bir marka. Ayrıca bir Türk markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar. Özellikle sabunlarını çok beğeniyorum. Bitirdiğim bu şampuan aslında normal-yağlı saçlar için üretilmiş, içeriğindeki ısırgan özü sayesinde saçtaki yağ dengesini düzenlemeyi vaat eden bir ürün. Ayrıca saçı kökten uca arındırdığını, canlandırdığını; saça hacim ve parlaklık kazandırdığını da iddia ediyor. Size sadece şunu söyleyeyim, hepsini de yapıyor.
   Bir kere o güzel bitkisel kokusuyla beni benden alan bir ürün oldu. O doğal koku uzun süre kalıyor saçlarınızda. Saçlarımı çok güzel arındırması da kalbimi çalmasının bir başka nedeni. Saçımda kir, yağ, köpük, bakım yağı, bakım kremi, vb. ne varsa söküp atıyordu. Çok iyi köpürmesi "bitkisel"lik unvanını lekelese de şeffaf renkte olduğundan arındırmasını buna borçluyum. Banyoda her kullandığımda saç derimde bir ferahlama hissini ve çıktığımda parlayan sağlıklı saçları bana veren bir şampuan oldu. Saçlarım kıvırcık olduğu için kabarsa da bu şampuan sayesinde ekstra kabararak hacim verdiğini bile söyleyebilirim :)
   İçeriğinde paraben göremedim ama yine kimyasallar mevcut. Dermatolojik testleri yapılmış, hipoalerjenik, ciltte hassasiyet ve alerjiye neden olmayan bir ürün. Ufacık bir kötü yanı var o da ambalajının çok sert bir plastikten yapılmış olması. Eee nolmuş yani demeyin :) İlk kullanmaya başladığımda, hiçbir sorun teşkil etmedi benim için ama şişe boşalıp içindeki ürün miktarı azaldıkça ambalajı daha zor sıkmaya başladım. Sonlara doğru kas yapmaya yaklaştım. Tek temennim daha ince bir plastik şişeye geçmeleri. Çünkü ürünün bitmesine yakın şampuanı o şişeden çıkarmak, inanın büyük bir çaba gerektiriyor :)
   Genel olarak çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Diğer çeşitlerini şimdiden merak etmeye başladım :) İleride kesinlikle tekrardan alacağım şampuanlardan biri diyebilirim.

Watsons Bira Özlü Saç Bakım Şampuanı (400 ml)
   Evet, evet, evet... Watsons'ın kendi ürünlerini çok seviyorum. Defalarca söylememe gerek yok herhalde :) Uygun fiyatlı, kaliteli ve cruelty-free ürünler hiç sevilmez mi Allah aşkına :) Bu şampuan ve saç bakım silsilesinin süt proteinlisine aşık olduğumu biliyorsunuz zaten. Hacim verdiğini iddia eden bira özlü seriye, bir şans vereyim dedim bu sefer de.
   Şampuanı gerçekten de çok güzel hacim veren bir ürün. İçerisinde buğday proteini ve bira bulunuyor. Kokusu ise tabi ki mükemmel :) Çok hafif, herkesin sevebileceği ve kalıcı bir kokusu var.
   Köpürme olayı seride genel olarak yetersiz bence. Aslında şöyle ifade edeyim: Köpürmesine köpürüyor ama ben kendi saçlarım için 7-8 pompa almak zorunda kalıyorum, istediğim gibi köpürmesi ve saçlarımı kirden arındırması için. Bu da ürünün çok çabuk bitmesine sebep oluyor. Daha maskesini yarılayamadan şampuanı bitiveriyor. Zaten çok uygun fiyatlı bir ürün bu kadar söylendiğime değmez herhalde :) Pompalı bir şişede olması ise kesinlikle bir avantaj. Bu seriden, istekleriniz ve saç tipiniz doğrultusunda bir şampuan ve saç kremi seçip almanız şiddetle tavsiye edilir :)
 
Watsons Bira Özlü Saç Bakım Kremi (500 ml)
   Ben bu ürünü hem maske hem saç bakım kremi olarak kullanıyorum. Bir blogda kırıklara iyi geldiğini okumuş ve o yüzden almıştım aslında ama ben bi farkını göremedim. Zaten iddiası da hacim vermekten ibaret. Oldukça yoğun yapılı bir bir ürün. İster maske olarak kullanayım ister saç kremi saçlarımı hep yumuşacık yapmayı başardı :) Uygun fiyatlı, devasa boyuyla es geçilmemesi gereken bir ürün olduğunu da belirteyim :)

Superdrug Kuru Şampuan Ready To Rock (150 ml)
   Daha önce Sinful Moments olanını kullanmıştım. O daha pudramsı ve hafif bir kokuya sahipken Ready To Rock turinçgillerin ağırlıkta olduğu meyvemsi bir kokuya sahip. Performans açısından başarılı bulduğumu söyleyemeyeceğim. Benim saçlarımdaki yağı üç dört saat dizginleyebilen bir kuru şampuan oldu ki yağlı saçlı bir insan bile değilim :) Evet yapısı hafif, beyazlık çok az bırakıyor bu sebeple dağıtması çok kolay, saçlarımda kesinlikle ağırlık yapmıyor, uygun fiyatlı, cruelty free ve çok güzel kokuyor. Fakat şu yazımda da belirttiğim üzere benim bir kuru şampuandan ilk beklediğim şey saçımdaki fazla yağı alması ve beni o günlük idare etmesi. Bu kuru şampuan ise beni günün yarısında ortada bırakıyor.
   Sırf meraktan brownielisini de alıp deneyeceğim. Ondan sonra bir daha almayı düşünmüyorum. Schwarzkopf'un Got2b'si favorimdi ama o da üretimden kalktığı ve cruelty free olmadığı için bir daha alınmayacak. İşin özü "Winter is coming!" ve benim cruelty free kuru şampuan bulmam lazım. Tavsiyelerinize açığım :)

L'oreal Paris Elseve Extra Ordinary Oil (100 ml)
   Yine çok severek kullanıp bitirdiğim saç bakım yağı hakkındaki inceleme yazım için tık tık :)

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder