22 Haziran 2014 Pazar

Watsons Alışverişim Haziran 2014

   İlk yazımla sizlerleyim.Küçük Watsons alışverişimden bahsetmek istedim bu yazıda.Saç ürünü ağırlıklı bir alışveriş oldu aslında ama ne yapalım saçlarımız pek kıymetliler bizim için.Önem vermezsek olmaz tabi ki.Bir de Watsons Card'a özel indirimler olunca tadından yenmez :) Bazı ürünlerin fiyatlarını da parantez içinde belirttim. İşte aldıklarım:


1.L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil(9,99 ₺)

   Bir şişe elimde olmasına ve daha bir aydır kullanmama rağmen dayanamadım bir şişe daha aldım.Çünkü üründen çok memnun kaldım.Favori ürünlerimde bahsi geçeceği kesin.

2.Schwarzkopf Got2b Rockin'it Kuru Şampuan

   Şu sıralar Elidor'un kuru şampuanını kullanıyorum ama Got2b'nin kuru şampuanının nasıl olduğunu merak ediyordum alayım bir deneyeyim dedim.

3.Gillette Mach3 Yatıştırıcı Tıraş Jeli(9,99 ₺)

4.Watsons Plastik Selülit Masaj Aleti(3,99 ₺)

   Selülit diyebileceğim bir şey yok bacaklarımda ama biraz toparlansa hiç fena olmaz.Vücut serumuyla her gece yatmadan önce denemeyi düşünüyorum.Bir de duşta vücut scrubı ile deneyeceğim.Bakalım hangisi daha etkili olacak.Daha sonra bir inceleme yazısı yazarım.

5.Beauty Formulas Derinlemesine Etkili Burun Gözenek Temizleyici Bantlar(6,99 ₺)

   Evet,bende o burnumda siyah nokta,kir ve yağ ile dolu gözeneklerden rahatsızım.Maalesef bunu yok etmenin kalıcı bir yolu yok ama bu tarz bantlar kullanarak geçici de olsa o gözenekleri rahatlatmak mümkün.Ben yağlı ciltler için olanını aldım.Memnun kalırsam bununla ilgili bir yazı da yazarım.

6.Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner For Damaged Hair

   Türkçesi,yıpranmış saçlar için yoğun bakım kürü aslında.Avustralya nane balsam özlü imiş efendim.Bir çok blogda görüyordum.Bende deneme vakti geldi dedim.Söylendiği gibi kokusu gerçekten çok güzel.Daha iki kere kullandım o yüzden değerlendirmek için erken olduğunu düşünüyorum ama yakın zamanda bir inceleme yazısı olacak :) 

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder