7 Temmuz 2014 Pazartesi

Tekin Acar Hediyelerim

   Herkese merhaba!Bu yazımda sizlere çok sevdiğim birinin hediye etmiş olduğu ürünlerden bahsetmek istiyorum.





   1.Clinique A Different Nail Enamel 

     Toz pembe rengindeki bu ojeyi severek kullanıyorum.Hem çok çabuk kuruyor hem de çok kalıcı.Fırçası sayesinde rahatça sürebiliyorum.Rengi ise Fransız manikürü için ideal şahane bir pembe :)  

   2.Clinique All About Shadow Quad

     
     Tam bana göre renklerden oluşan bu dörtlü göz farından beklediğim verimi alamadım açıkçası.Olive in my martini(haki rengi alt tonlu toprak rengi),at dusk(karamel rengi),blushed(pembe),french vanilla(ten rengi) adlı dört renk mevcut.Toprak rengi ve karamel rengi gayet kalıcı ve pigmentli.Maalesef pembe rengi ve ten rengi farları ise bir o kadar pigmentsiz hele ki ten renginin transparan pudradan bir farkı yok.Kaş altını aydınlatmak için konmuş herhalde ama maalesef başarılı bulmadım.


    3.Carolina Herrera Body Lotion Sublime

      Carolina Herrera'nın Sublime adlı parfümünün tamamlayıcı ürünü olan bu vücut losyonunu sevebileceğimi düşünmemiştim başta çünkü parfümünü bir kere koklamıştım ve beğenmemiştim.Ama losyonuna bayıldım.Losyon olduğundan kokunun aynısını barındırmıyor doğal olarak içinde.Daha hafif orası kesin.Çiçeksi ve oryantal bir kokusu var ve acayip kalıcı sabah sürüp evden çıkıyorum eve geldiğimde elim hala kokuyor.Kesinlikle tavsiye ederim :)

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder