6 Eylül 2015 Pazar

Bitenler ve Çöpe Gidenler Yaz 2015 X

Superdrug Krem Duş Jeli Hindistan Cevizi 300 ml
   Superdrug'ın bu duş jelini çok uygun bir fiyata almıştım. Çok doğal bir hindistan cevizi kokusuna sahipti kalıcı olmasa da. Yapısı, köpürmesi de güzeldi. Nemlendirici etkili olduğunu söylese de bence nemlendirmedi cildimi. Orta karar bir duş jeliydi. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan, uygun fiyatlı ve fiyatına göre yüksek performanslı ürünlere sahip olan Superdrug markasını tüm Watsons'larda bulabilirsiniz :)


Listerine Cool Mint Ağız Bakım Ürünü Nane Aromalı 95 ml
   Son can veren Listerine de karşınızda :) Listerine'nin klasik naneli olanını bitirdim bu sefer de. Ağzımı en çok yakan buydu çünkü alkolsüz olanı değildi ve nane aroması çok keskindi. Küçük olduğu için tatile giderken götürdüm yanımda. Taşıması çok kolaydı ve tam da yetti :) Listerine, Johnson and Johnson'a ait hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka olduğu için bir daha alınmayacak.

Clinique Rinse-off Foaming Cleanser 30 ml
   Daha önce de bir tane kullanıp bitirdiğim ve çok memnun kaldığım bir üründü. Çok az bir miktarı bile deli gibi köpüren bu temizleyici gerçekten de adını hak ediyor. Mükemmel bir şekilde makyajı temizliyor ve cildi arındırıyor. Çok da bereketli. İki kötü yanı var bence. Biri göze kaçtığında çok pis yakması diğeri de kokusuz diye bildiğimiz Clinique ürünlerinin aksine çok yoğun -düşünün benim bile rahatsız olabileceğim yoğunlukta- sabunsu bir kokusunun olması ve maalesef bu kokunun yüzümde uzun süre kalması :) Fiyatı evet yüksek ama performansı da oldukça yüksek bir ürün ayrıca bereketli de. Elimde bir tane daha kaldı o bittikten sonra bir daha almayı düşünmüyorum çünkü Clinique, Estee Lauder'a ait hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.

Sephora Hafif Nemlendirici Bakım Kremi 30 ml
   Bittiği için ağalayabilirim o derece :) Bu kremi Sephora'nın kış indiriminde almıştım. Sadece 20 liraya aldığım bu nemlendirici beni şaşırtmayı başardı. Bir kere paraben, sülfat, ftalat, OGM ve triklosan içermiyor. Sütten çıkmış ak kaşık içeriğiyle kesinlikle sınıftan geçti. Bir nemlendirici düşünün ki çok hafif ve ince yapılı olsun, yüzünüze sürdüğünüzde hiç ağır bir krem sürüyormuşsunuz gibi hissetmeyin, çok çabuk emilsin ve cildinizi ilginç bir şekilde neme hapsolmuş gibi hissettirsin. Hem bu kadar hafif olup hem de bu kadar güzel nemlendiren bir nemlendirici daha kullanmadım ben.
   Daha da güzeli cildimde sivilcelenme yapmadı ve renk eşitsizliği olan(kızarıklık) bölgeleri cilt tonumla eşitlemeyi başardı. Makyaj altına kullanılabilecek mükemmel bir ürün. Hafif ve ferah bir kokusu vardı, beni rahatsız etmedi. İnce yapılı olduğu için az bir miktarı yetmediğinden biraz çabuk biten bir ürün oldu tabi. Sephora'nın kendi markası gerçekten çok başarılı ürünler çıkartıyor. Lakin Çin'de satıldığı için hayvan deneyleri konusunda siyah bölgede olmasa da benim için gri bölgede kalıyor :(

Sebamed Ultra Protect Sunblock Cream 75 ml
   Hala yarısı duran bu güneşten koruyucu krem makyaj çekmecemin derinliklerinde bulundu ve direkt çöpe yollanıyor. Yıllar oldu alalı çünkü :) Fakat etkilerini hatırladığım ve memnun kalmadığım bir ürün olduğu için fikirlerimi yazmak istedim. Artık bu kadar yüksek koruma faktörlü ürünler üretilmese de en azında 60 faktörlü olduğu için güneşten iyi koruyan bir üründü. Yüzüm bembeyaz kalabiliyordu. Aynı zamanda E vitamini içeren bu krem hem UVA hem de UVB ışınlarına karşı koruma sağlamakta.
   Memnun kalmamamın sebebi ise ürünün bembeyaz olması ve bunu sürerken cildime aktarması. Tamam zaten çok açık tenli bir insanım ama porselen suratlı da değilim hani yani :)  Cildimde yer yer beyaz iz bırakmasının yanında çok çabuk kuruyan bir yapıya sahip olduğu için sürmesi de zor olan bir üründü. Daha sürerken kuruyup kalıyordu ve dağıtmaya çalıştığımda da pütür pütür olup soyuluyordu. Bir daha Sebamed mi Allah korusun :)
   
   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. watsons duş jelini bende severek kullandım canım fiyatına göre başararılı buldum seni takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım tatlım. Duş jeli fiyat performans açısından gerçekten de çok başarılı bir ürün :)

      Sil