6 Eylül 2015 Pazar

Bitenler ve Çöpe Gidenler Yaz 2015 IX

Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi Şampuan 400 ml
   Deli gibi saç ürünleri bitirdiğim doğrudur :) Aşağıda gördüğünüz ilk üçlüyü daha önce de kullanıp bitirmiştim. Şampuanından geçen sefer olduğu gibi yine memnun kaldım. Bu seri zaten benim en beğendim Pantene serisi. Şampuanı da hem köpürmesi hem de güzel arındırması açısından beni oldukça tatmin etti. Kokusu muhteşem. İçeriği için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. İçerisinde sülfat var mesela. Benim için fiyatını hak eden normal bir şampuandı. İçerisinde bitkisel yağlar olmasına rağmen ben kırıklarımda vaat ettiği gibi bir onarım fark etmedim. Yalnız Pantene markası P&G'ye ait hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka olduğu için bir daha alınmayacak.


Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi Saç Bakım Kremi 360 ml
   Alıştığım su katılmış Pantene saç kremlerinden farklı olarak bu saç kreminden memnun kaldım. Sebebi ise formülasyonunun değişmiş olması. Yani benim tabirimle artık su katılmış değil :) Bu seferkini gerçekten beğendim. Oldukça yoğun bir yapısı vardı. Ceviz büyüklüğünde almam bana yetti. Saçlarımı çok güzel yumuşattı ve kolay açılmasını sağladı.

Pantene Doğal Sentez 2 Dakikada Etkili Yağ Terapisi Maskesi 200 ml
   Bu maske uzun zamandır favoriler sınıfında galiba benim için :) Oldukça yoğun yapılı, bitkisel yağlar tarafından doyurulmuş olduğunu hem uygularken hem de uygulama sonrasında rahatlıkla hissedebiliyorsunuz. Kırıklarıma iyi gelen ve muhteşem kokusunu saçlarımda uzun süre bırakabilen bir maske oldu. Cruelty-free olmadığı için bir daha alınmayacak.

Doa Keratinli Saç Bakım Maskesi 100 ml
   Hayatımda kullandığım en iyi durulanmayan saç bakım maskesiydi. Bunu çok net söyleyebiliyorum :) Nereden anlatmaya başlasam bu güzelliği bilemiyorum :) Bi kere Doa markası bir Türk markası, hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve adından da anlaşılacağı üzere oldukça doğal içerikli ürünler üreten bir marka. Bildiğim kadarıyla İzmir'de mağazaları var ama internet sitesinden de satışları mevcut. Ben internet sitesinden satın aldım bir çok ürününü. Maske de dahil neredeyse hepsinden çok memnun kaldım. Bu içeriğin ve bu etkinin, bu kadar uygun fiyatlı olması gerçekten şaka gibi.
   Maskesye dönersek içerisinde keratin, baobab yağı, argan yağı, Avusturalya fındığı yağı, mango yağı, shea yağı, hindistan cevizi yağı ve kakao yağı var. Daha da var da yazamadım artık :) Bu kadarı bile alkışı hak ediyor. İdeal maske bence. Kokusu olağan üstü :) Oldukça yoğun bir kıvamı var. Aynı saç bakım yağı gibi banyo yapmadan 3-4 saat önce uygulanıp bekletiliyor saçta. Bir tek uygulaması birazcık sıkıntılı. Çünkü içerisinde bulunan yağların neredeyse yarısı oda sıcaklığında katılaşmaya müsait. Bu yüzden sürerken saçta çabuk katılaşıyor. Elinizi biraz çabuk tutmalısınız yani :) Saçlarımı yıkadıktan sonra ise yumuşaklığın en üst mertebesine erişiyorum :) Yumuşacık, sağlıklı ve parıldayan saçlar, azalmış kırıklar :) Başka ne isteyebilirim ki :)
   Elimde iki tane saç bakım yağı ve bir tane Cyrene'nin saç maskesi var onları bitirdikten sonra kesinlikle yine bu üründen alacağım. Ve tabi ki inceleme yazısını yazacağım. Çok uygun fiyatlı, tertemiz içerikli, bol bitkisel yağlardan oluşan, cruelty-free ve bir Türk markasına ait olan Doa'nın bu keratinli saç bakım maskesini şiddetle tavsiye ederim :)

Natureelle %100 Saf ve Doğal Argan Yağı 60 ml
   Elimde bir tane daha olan bu saç bakım yağının ilkini bitirmiş bulunmaktayım. Bu yağ ile ilgili fiyatı yüzünden hala karasızlık içerisindeyim aslında. BİM'den 10 lira gibi bir fiyata almıştım. Gerçekten de bir Fas markası ama içeriği hem iç hem de dış ambalajın üzerine maalesef yazılmamış. Her yerinde %100 saf argan yağı yazıyor. Ayrıca E vitamini, Omega 3 ve Omega 6 içeriyor. Hem cilde hem de saça uyugulanabilen bir ürün.
   Beni çelişkiye düşüren şey 60 mililitrelik Fas'dan gelen %100 saf argan yağı olduğunu iddia eden ve gerçekten de argan yağı gibi kokan bu yağın nasıl 10 lira olduğu :) İçeriği üzerinde yazmadığı için içerisindeki argan yağı oranını hiçbir zaman bilemeyeceğim :) Bu kısmı geçecek olursak uygulayıp yıkadıktan sonra gerçekten de kırıklarımı onardı ve saçlarımı yumuşacık yaptı. Galiba bu benim için yeterli. Pompalı bir şişesi olduğu için de oldukça kullanışlıydı.
   
   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. doa bakım maskesini bende çok denemek istiyorum ama sanırım artık satılımıyor takibe aldım seni canım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitesine baktım tatlım. Evet bu versiyonu artık satılmıyor ama şöyle bir şey buldum : http://www.doakozmetik.com/keratinli-sac-bakim-maskesi-pmu8 . İçeriğini falan inceledim. Bu minnoşun aynısı :) Ürünü değiştirmişler birazcık anlaşılan :)

      Sil