5 Ağustos 2016 Cuma

Pastel Express Volume+Length Maskara

   Merhabalar :) Bugün açık ara en sevdiğim makyaj malzemesi olan maskaralardan birini inceleyeceğiz:) Ben hiç makyaj yapmasam bile o maskara muhakkak sürülür. Arkadaşlarım bir ara annemin karnından rimelle doğduğumu bile söylüyordu. Sözün özü "Rimelsiz bakkala bile gitmem." :D Bugün ise yazmaya değer gördüğüm ve çok severek kullandığım uygun fiyatlı bir maskaradan bahsetmek istiyorum sizlere. Sizlerin beklentileri de benimkine benzerse kesinlikle alıp denemenizi tavsiye ediyorum. Hadi yazımıza geçelim.
   Efendim Pastel bildiğiniz gibi bir TÜRK markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Fiyatları tam drugstore skalasında. İndirimsiz hali bile oldukça uygun. Ve tüm ürünleri olmasa da kısmen başarılı ürünler çıkardıklarını düşünüyorum. En azından bu markadaki en sevdiğim özellik bir Türk markası olup da yabancı kozmetik ürünlere muadil ürünler çıkartma cesaretini göstermesi. Likit Moonlight aydınlatıcısı Benefit High Beam'e, ojeleri ve rujları birçok fiyatlı ürüne muadil olarak çıkartılmış mesela. Ürünlerin başarılı birer muadil olup olamadıkları başka bir yazının konusu :) Bu anlamda ne olursa olsun markanın yenilikçi olduğunu ve klasik alıştığımız kozmetik ürünlerin dışına çıkarak (Jet Set paletler örneğin) farklı şeyler denemeyi sevdiği aşikar.
   Öyle çok dolgun kirpikler vermiyor şimdi doğruya doğru ama orta derecede bir dolgunluk veriyor. Fakat çok doğal bir görünümle kirpiklerimi dolgunlaştırdığını söylemeden edemeyeceğim. Kirpikleri çok güzel uzatıyor ve tek tek ayırıyor. Verdiği siyahlık gayet yoğun ve yeterli.  Topaklanma, yapıştırma kesinlikle bu maskarayı kullanırken yaşayacağınız sorunlardan değil.
   Doğal bir görünüm verdiğinden bahsettim elbette ki kirpiklerinizde bir şey olduğu belli fakat öyle çok maskara maskara da durmuyor hani yani :) Bunun sebebi ise o muhteşem fırçası bence. Benim kıl fırçalarla çok aram yok kızlar. Plastik uzunlu kısalı olan fırçaları daha başarılı buluyor ve çok seviyorum. Bu fırça da favorilerim arasında. Uzunlu kısalı plastik uçları sayesinde kirpikleri asla yapıştırmıyor ve tek tek ayırıyor. Ürünü de çok güzel yediriyor kirpiklerime. İşte doğal görünüm de fırçası sayesinde oluyor.
   Gelelim en sevdiğim özelliğine... Bir maskarada iki şeye gerçekten katlanamıyorum: aşırı derecede ıslak olması ve akması. İlk açtığımızda her maskara biraz ıslaktır zaten ve kullandıkça kıvamı oturur. Bu maskara gayet normal bir kıvama sahip. Sürdüğünüzde öyle uzun süre ıslak kalmıyor kirpiklerinizde ve hemencecik kuruyor. Akma olayı ise asla düzelmeyecek; gün içerisinde göz pınarlarımıza, alt kirpik diplerimize birikerek bizi rezil edecek nefret edilesi bir durumdur :D Ve biz bu durumu hiç mi hiç sevmeyiz :) Birçok maskara kullandım ve bu kadar akmayanına hiç rastlamadım :D Sabah sürüyorum akşama kadar azıcık bir dökülme, akma, siyahlık bırakma gibi hiç bir olumsuz durumla karşılaşmıyorum.
   İyi güzel hoş ama bu durum biraz korkutucu değil mi :D Akmayacak kadar kalıcı bir maskara kirpiklerime zamk gibi oturan kalıcı bir maskara demektir benim için. Hangi göz makyaj temizleyicisini denediysem yok olmadı yarısı hep kirpiklerimde kaldı gitti. Yüz yıkama jelimle iyice ovuşturmama rağmen bile azıcık kirpik diplerimde siyahlık ve bir kalıntı bıraktı. Makyaj temizleme yağı üstüne yüz yıkama jeli hatta ondan öncesinde göz makyaj temizleyicisi ile temizlediğimde bile :( Kötünün iyisi yani en çok çıkarmaya yaklaşan ürünün Lancome'un çift fazlı göz makyaj temizleyicisi olduğunu söyleyebilirim. Bu kusuruna rağmen çok seviyorum keratayı. Sephora'nın çift fazlı göz makyaj temizleyicisi var elimde onun çok başarılı olduğunu söylüyorlar bir de onunla denemek lazım galiba.
   Ambalajı gayet normal ve çok tatlı bir mürüdümsü pembe :) Çok uzun süre kullansanız da diğer maskaralar gibi yazılarının silinmemesi de ayrıca hoşuma gitti. Öyle garip bit koku falan da gelmedi burnuma üründen. Sitedeki güncel fiyatı 18,5 lira. İndirimli haliyle çok daha uygun bir fiyata sahip olabilirsiniz. Kesinlikle pişman olmazsınız. Çıkarması biraz eziyet olsa da bence değer :) Denemenizi tavsiye ederim.

   Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder