31 Temmuz 2016 Pazar

Dev Bitenler III

Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı Micro Peeling (100 ml)
   Bitmesi için oldukça fazla çaba sarf ettiğim bir peelingdi. Ne bir zararı ne de bir yararı oldu cildime. Kokusu hatırlarsanız ki daha önce aynı serinin yüz yıkama jelini kullanmıştım, onun kokusu gibiydi yani okul sabunu kokusu :) Seyrek tanecikli olması hoşlanmadığım bir diğer özelliği çünkü bana göre peeling denilen meret bol tanecikli olmalı ki ciltteki tüm gözeneklere erişme ve onları temizleme şansı yüksek olsun. Cildi matlaştırdığını iddia etse de ben cildimde böyle bir etki gözlemlemedim açıkçası. Uygun fiyatlı ama pek bir etkisi olmayan bir ürün bence.

Moshos Garden Grande Shoothing Toner (200 ml)
   Bugüne kadar kullandığım en iyi tonikti diyebilirim. İki şişesini devirdim :) Elimdekiler bittikten sonra mutlaka yine alacağım. Benim karma ve hassas cildime ilaç gibi gelen bir ürün oldu. Yüzümü yıkadıktan sonra cildimi çok güzel yatıştırdı, makyaj ve kir kalıntılarını temizleyip cildimi nemlendirdi. Oldukça bitkisel olan kokusunun yanında çok şekerli bir tadı var. Tadına mı baktın demeyin ister istemez ağzınıza geliyor :)
   Benim aşık olmamdaki en büyük iki etken alkol içermediği için yüzümü haşlayıp kızartmaması ve yüzümü gerip kurutmaması aksine nemlendirip yumuşacık yapması. Bugüne kadar kullandığım tüm toniklerde kızartma ve kurutma problemleriyle hep karşılaştım. Fakat bu ürün "tonik" anlayışımı baştan aşağı değiştirdi. Detaylı bir şekilde incelemek istediğim için içeriğine girmeyeceğim. Ama daha doğal bir tonik olamazdı herhalde. Cruelty free, vegan ve doğal bir ürün. Kuru ve karma ciltlerin çok iyi anlaşacağı bu toniği kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.

Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel  (150 ml)
   İşte bu güzel ürün de kesinlikle bir inceleme yazısını hak etmekte. Cildimi o kadar güzel arındırdı ve bunu asla bir kuruluğa gerginliğe sebep olmadan yaptı ki... Hatta nemli bir his bile bıraktı ardından. Kokusu çok hafif ve misler gibi greyfurt kokuyor. Her kullandığımda cildimi canlandırdı ve parlattı. Çok uzun süre de gitti. Az bir miktarı tüm cildime yetiyordu çünkü.
   Tek garip yanı köpürmemesi :) Çok ilginç. Belki de çok doğal bir ürün olduğundan köpürme yetilerinden tamamen yoksun olmasına rağmen çok memnun kaldım. İlk başlarda bi alışamadım. Nasıl köpürmez ya, bu nasıl temizleyecek şimdi benim cildimi, tühler, vahlar falan fakat iki üç kullanım sonrasında gördüm ki köpürmeden de fıstık gibi temizleyebilen şahane bir yüz yıkıma jeli kullanıyorum. Kesinlikle favori cilt bakım ürün listeme girdi.

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi (125 ml)
   Herhalde Nivea'nın şehir efsanesi olarak ortalıkta dolaşan ve kendi üzerimde bizzat gerçekleşen "tüylenme" probleminin avantaja dönüştüğü tek ürünü diyebilirim. Nivea ürünlerinin kesinlikle ciltlerinde tüylenmeye neden olmadığını söyleyen büyük bir kitle olsa da benim gibi cildinde uzun süreli kullanımda var olmayan siyah tüylerle karşılaşan ve yeni yeni tüy krallıkları kurulan bir kitle de mevcut. 
   Bu ürünün benim için avantaj haline gelmesi ise tabi ki de kirpiklerimi tüylendirmesi ile oldu :) Abartmaya gerek yok bu öyle aşırı büyük bir fark yaratmadı ama beklenmedik bir şekilde gerçekleştiği için belki beni oldukça sevindirdi. Kirpiklerimde hafif bir gürleşme gözlemledim. Ayrıca çok da güzel bakım yaptı.
   Asıl etkisine yani göz makyajını nasıl temizlediğine gelecek olursak normal bir göz makyaj temizleyicisi ne yaparsa onu yaptı. Ne bir eksik ne bir fazla. Yalnız şunu belirtmeliyim ki highend bazı markaların çift fazlı göz makyaj temizleyicilerini de deneyimledim ve bence bu ürüne kıyasla beş para etmezler. O kadar para verip gözüm çıkana kadar ovuşturmak ve ortalamanın altında bir performansla karşılaşmak insanı sinir edebiliyor. 
   Fakat Nivea tüm bu anlattıklarımın aksine göz çevremi kurutmadan, nazikçe ve pamukla çitilememe gerek kalmadan göz makyajımı temizleyen nadir ürünlerdendir. Gözlerimi de yakmadığını belirteyim. Lakin cruelty free ve çift fazlı göz makyaj temizleyicisi arayışım sürmekte olduğu için bir daha alınmayacak. 

Watsons Gentle Göz&Dudak Makyaj Temizleyici (100 ml)
   Uygun fiyatlı ve ortalama performans sergileyen bir göz makyaj temizleyicisi diyebilirim. Yalnız benim gözlerimde yanmaya sebep oldu. Sen de mi Brutus! Cruelty free çift fazlı göz makyaj temizleyicisi arayışım hala devam ediyor. Pufff :)

Collistar Gentle Two-Phase Make-up Remover Eyes-Lips (50 ml)
   Hiç o kadar paralar dökmeye bence gerek yok. Yukarıda anlattığım iki farklı temizleyiciden bir gram farkı yok çünkü:)

Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle :)

3 yorum:

  1. Bu yikama jeli nerden bulunur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz yıkama jelini Moshos Garden'ın alışveriş sitesinden edinebilirsiniz. Linki: http://www.moshosgarden.com/dogal-urunler/fonksiyon/temizleyici/ultra-hassas-cilt-yuz-temizleme-jel/

      Sil