5 Haziran 2017 Pazartesi

Burt's Bees Dosyası: Limon Yağı İçeren Tırnak Eti Bakım Kremi 🍋

Herkese merhaba! Burt's Bees markasının tırnak eti bakım kremini uygulayarak incelediğim yeni YouTube videom şimdi YAYINDA! Limon yağı içeren ve mis gibi limon kokan bu muhteşem ürünü, markayı ve nasıl kullandığımı merak ediyorsanız yazımı okumaya ve videomu izlemeye devam edebilirsiniz 😉


Burt's Bees markasının en meşhur ürünlerinden biri olan, %100 doğal ve limon yağı içeren tırnak eti bakım kremini çok merak ediyordum ve bir Kozmela.com alışverişimden güzel bir indirime denk getirip neredeyse yarı fiyatına sipariş verdim. Şimdi ise manikür rutinimi başka hiçbir alet kullanmadan sadece bu ürünle gerçekleştiriyorum. Sonucunda tırnak etlerim yumuşacık oluyor ve çok iyi bir nem bombardımanına tutuluyorlar. Aynı zamanda cruelty free olan bu ürünü tüm zamanların favorisi kategorime dahil ettim ve çıkarmayı da çoook uzun bir süre düşünmüyorum 😂

Dudak koruyucuları ve anne bebek ürünleri ile gönlümüze taht kuran Burt's Bees, bir ressam ve arı yetiştiricisi tarafından kurulan 30 yıllık bir Amerikan markası. 1984 yılında bu işe başlayan ikili, ilk etapta balmumu içerikli mumlar üretmiş ve satışları patlatmışlar. 90'lı yıllarda kişisel bakım ürünlerine yönelerek büyümeye devam etmişler.

Burt's Bees markasının en önemli özelliklerinden biri olan "doğal"lığı da sağlam temellere dayanıyor aslında. Burt's Bees gibi doğal içerikli ürünler üreten markalar 2008 yılında bir araya gelerek bir doğallık standardı belirliyorlar. Ve National Products Association Certified(NPA) bu şekilde ortaya çıkıyor. Bu sertifikaya göre üretilen ürünler %95-100 arasında doğal içerikli olmak zorunda, ambalajlarının da büyük oranda geri dönüşümlü olması gerekliliğinin yanında zararlı kimyasal maddeler içermemeleri gerekiyor. Bu sertifikaya sahip markalar da genellikle sentetik maddelere yöneliyorlar. 2011 yılında ülkemizde satılmaya başlayan Burt's Bees markasının ödülü de oldukça fazla 😎

Gelelim bu güzel ürüne... Bir kere içerisinde paraben, ftlat, petrokimyasallar ve zararlı maddeler gibi içerikler bulunmuyor. Ve tabi ki hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markaya ait olması ve %100 doğal içerikli bir ürün olması da ayrıca sevme nedenim 😍 İçerisinde tatlı badem yağı, E vitamini, kakao yağı, limon yağı, balmumu ve biberiye özü bulunuyor. Limon yağının sarı olan ne varsa bembeyaz yaptığı gerçeği de burada bir dursun 🍋

Teneke ve sağlam bir kutuda gelen ürün 15 gram. Oda sıcaklığında sert bir yapıya sahip olsa da parmağınızın ısısı ile yumuşayıp rahatça uygulama yapmanıza imkan veriyor. Bir yıllık kullanım ömrü olan bakım kremi, çok az bir miktarı ile tırnaklarınıza uygulama yapabildiğinizden oldukça bereketli ve hiç bitecek gibi de durmuyor. Ve her şey bir kenara öyle doğal ve güzel bir limon kokusuna sahip ki, kaşıkla yemek istiyorum 😂 Limon kabuğu, suyu, lifi yani limonun içi dışı bir olmuş ve bu minik teneke kutuya hapsolmuş sanki.

Parmaklarımla ürünü yumuşatıp tırnaklarıma ve etlerine güzelce uyguluyorum ve o anki zamanıma göre minimum 5 maksimum 60 dakika bekletiyorum. Birkaç kere gece yatmadan önce tırnak etlerime sürüp bakım eldivenlerimi geçirip yattığım ve sabah yumuşacık tırnak etleriyle uyandığım da oldu. Bu yöntemi de vakti olanlara şiddetle tavsiye ederim çünkü üründen maksimum verimi bu şekilde almanız mümkün.

Bakım kremini beklettikten sonra emilmeyip kalan ürün kalıntılarını parmaklarıma iyice yayıyorum ve tırnaklarımla tırnak etlerimi ittiriyorum. Tırnak etlerim o kadar güzel yumuşuyor ki hiç zorlanmadan itme işlemini gerçekleştirebiliyor ve istediğim forma sokabiliyorum. İttirme işlemi bittikten sonra tırnak etlerimde kalan kalıntıları yok etmek ve tırnak yüzeylerimi parlatıp, pürüzsüzleştirmek için ellerime peeling yapıyorum. Ve görmek istediğim manikürlü ellere oldukça pratik ve doğal bir yöntemle sahip olmanın keyfini yaşıyorum.

25-30 lira civarında bir fiyata aldığım bu muhteşem ürünü, çeşitli online kozmetik, dermokozmetik ve alışveriş sitesinde bulabileceğiniz gibi eczanelerden de rahatlıkla temin edebilirsiniz 😊

Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Yepyeni yazılarda görüşmek dileğiyle... Sevgiler 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder