26 Haziran 2017 Pazartesi

NOTE Dosyası: Full Coverage Liquid Concealer

Herkese güzel bir bayram gününden merhaba 😍 Ve ayrıca herkese cruelty free pazartesiler 🐇 Daha önce iki tüp bitirip aşık olduğum NOTE'un göz altı kapatıcısını artık sizlerle de tanıştırmanın vakti gelmişti. #crueltyfreepazartesi oluşumu kapsamında, bu pazartesi de bu ürüne el atalım ve beraber kurcalayalım istedim. Keyifli okumalar dilerim 😊
NOTE ürünlerini genel anlamda çok seviyorum. NOTE Cosmetics, yeni doğan bir Türk markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Ürünleri paraben içermemesinin yanında, E vitamini, argan yağı ve daha birçok bitkisel madde içeriğine sahip olup hem oldukça besleyici hem de muhteşem kokuyor. Bu göz altı kapatıcısı hariç tabi, bu kokusuz. Ambalajları oldukça sade ama dayanıklı ve şık. Ürünleri ise genel olarak beklentimi fazlasıyla karşılıyor ve uygun fiyatlı. Eee daha ne diyeyim bilemiyorum. Daha denemek istediğim o kadar çok ürünü var ki 🐣
Öyle çok bir esprisi yok aslında. Göz altlarınızı muhteşem bir örtücülükle kapatmıyor, çizgilere töbeler olsun dolmaz durumu da yok ama sarı alt tonlu rengi ve verdiği süper aydınlık görünümle benim gönlümü çalmayı başaran bir göz altı kapatıcısı oldu. Göz altı kapatıcısından ziyade aydınlatıcısı desek daha doğru bir tabir olabilir aslında. Bu arada ürünün adı ile çeliştiğini fark etmiş bulunuyoruz 😂
Elbette hiç kapatmıyor değil, orta örtücülükte fakat siz aşırı derecede yoğun bir kapatıcı arıyorsanız kesinlikle size göre değil. Sarı alt tonlu ve oldukça açık renkli olduğu için mükemmel bir aydınlık görünüm veriyor yüze. Ben işte bu etkisine bayılıyorum. Fakat yine sarı alt tonlu olduğu için göz altlarımdaki minnoş morluklar, yeşillikler, mavilikler ürünün altından hafif gri olarak kendilerini dışa vuruyorlar. Bu, çok hafif bir dışa vurum ama gerçek!
İçerisinde soya proteini, argan yağı ve E vitamini bulunuyor. İçeriği sağ olsun göz altlarımı kesinlikle kurutmuyor ve çok güzel nemlendiriyor fakat öyle vıcık vıcık yağ da yapmıyor tabi. İdeal yapı diye ben buna derim 👌 Özellikle yoğun bir göz makyajından sonra kullandığımda göz altlarım çok temiz bir görünüme kavuşuyor. Pudrayla da sabitlemeyi unutmuyorum. Ürün ne ıslak ne de mat bitişli. Uygulama yaptıktan çok kısa bir süre sonra donuyor ve normal bir bitiş sağlıyor.
Yapısı gayet güzel, ne çok akışkan ne de çok katı tam orta karar. Aplikatörü ile rahat bir şekilde uygulama yapabiliyor, istersem parmaklarımla istersem de makyaj süngerimle yine rahat bir şekilde ürünü dağıtabiliyorum. Saatler geçse bile ürün, renginden ve yapısından bir şey kaybetmeden akmadan, parçalanmadan, pütürlenmeden, dökülmeden, oksitlenmeden göz altlarımda durmaya devam ediyor. Her göz altı kapatıcısında olduğu gibi zaman içerisinde çok ama çok hafif bir çizgilere dolma durumu olabiliyor. Ben de ara sıra kontrol edip parmaklarımla hemen pıt pıt yapıveriyorum. Çok ama çok hafif bir çizgilere dolmanın söz konusu olduğunu burada altını çizerek bir kez daha belirtmek isterim 😍
Türk markası olduğundan mıdır bilinmez ama genel olarak renk skalası açık tonlarda yoğunlaşıyor ve koyu tenlilere yönelik çok fazla renk seçeneği bulunmuyor. Bu, NOTE markasının bir dezavantajı olarak gösterilebilir. Peynir gibi bir tenim olduğu ve her üründe olduğu gibi bunda da 01 Ivory gibi en açık rengi gidip aldığımdan bu ürünü aydınlatıcı olarak kullanma hakkına da yasal olarak sahip oldum 😂
Renkli ten ürünümü uyguladıktan sonra yüzümde elmacık kemiklerim, burun kemiğim, alnımın ve çenemin ortası gibi aydınlatmak istediğim bölgelere bu ürünle çizgiler atıp makyaj süngerimle bir güzel yediriyorum. Taa daa... Aydınlık piremses gibi bir cilde sahip oluyorum 👸
Fiyatı ise uygun fiyatlı kapatıcılar arasında gayet normal, indirimlere denk getirip 10-15 lira civarında bir fiyata bile bu ürüne sahip olabilirsiniz. Miktarı 2.3 ml ve bir yıl kullanım ömrü var. Siz de benim gibi göz altlarımın morluğunu, yeşilliğini, maviliğini seviyom ben orta kapatıcılıkta olsa da olur, aydınlatsın, kalıcı olsun, sarı alt tonlu olsun yeter diyenlerdenseniz bu göz altı kapatıcısı tam size göre. Son ipucu, ürün bitti sanıp sakın atmayın iç kapağını çıkarttığınızda en az bir hafta kadar daha kullanabiliyorsunuz 😉

Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Yepyeni yazılarda görüşmek dileğiyle... Sevgiler 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder