29 Ağustos 2017 Salı

Dev Bitenler VI

Bath&Body Works Rio Samba Sunset Köpük Sabun (259 ml)
Bath&Body Works'ün sabunlarını ailecek çok severek kullanıyoruz. Ben normalde elime Forever Living'in sabunları dışında hiçbir sabun kullanamıyorum ne kullansam elimi aşırı derecede kurutuyorlar, soyulmalar başlıyor. Fakat Bath&Body Works'un sabunlarının da ellerime dokunmadığını keşfettim. Ve iyi ki de keşfettim. Bir kere mükemmel köpürüyorlar ve harika kokuyorlar.

Ellerime hiçbir sabunun veremediği nemi veriyorlar. İçerisindeki aloe vera ve E vitamini sayesinde büyük ihtimalle. Çok az bir miktarı bile deli gibi köpürdüğü için fiyatı yüksek olsa da bereketli bir sabun.
Ürün içerisinde sıvı halde bulunuyor fakat ağız kısmındaki mekanizması sayesinde köpüğe dönüşerek elinize geliyor. Ekstra köpürtmenize gerek kalmadan ve elinizde sabun kalıntısı bırakmadan temizleyebiliyorsunuz. Kokusu ise adı gibi güneşi çağrıştırıyor bana, yazı ve sıcacık güneşi... Amber, portakal çiçeği ve miskin harmanlanmış hali ile elleriniz yaz gibi kokuyor ;) Şiddetle tavsiye ederim :)

Bath&Body Works Wild Mango Mojito Köpük Sabun (259 ml)
Aynı seriden bitirdiğimiz ikinci sabun bu da. Mango, papaya ve turunçgil kokan bu ürünü de çok severek kullandık. Şahsen ben meyvemsi kokulardan çok hoşlanmadığım için Sunset olanı daha çok sevdim ama Mojito'da gerçekten gıdım yapaylık içermeyen taze meyveler gibi kokuyor. Vurulası bir koku bence ;)

Bath&Body Works Country Chic Duş Jeli (88 ml)
İşte bu minnak şey favori kokularımdan biri oldu. Kötü olansa bir indirimde Country Chic serisinin parfümünü çok uygun bir fiyata görmüş ve sonra alırım diye düşünerek almamış, bir daha da bulamamış olmam. Aman diyeyim bu tarz çok beğendiğiniz bir şeyi gördüğünüzde direkt alın onu. Benim çok sık başıma geliyor sonra alırım deyip de bir daha bulamıyorum :(
Seri kalktı mı tam olarak bilmiyorum çalışanlar da bilgi sahibi değildi. Devamı olsa hayatımın sonuna kadar özellikle yazları kullanacağım TEK duş jeli olurdu o kadar çok sevdim. Kokuyu tanımlayacak olursam buram buram portakal ve mandalina kokmasının yanında Elizabeth Arden Sunflower'a çok benziyor. Ki benim en vazgeçilmez kokularımdandır. Bu yüzden aşık olmuş olabilirim bu duş jeline. Bi de duş sonrası tendeki kalıcılığına vuruldum.
Etkisine diyecek laf yok zaten. Shea yağı ve E vitamini içeriyor. Cildinizi yumuşacık yapıyor duş sonrasında. Az bir miktarı deli gibi köpürdüğü için de uzun süre gidiyor. Bir alışverişimde hediye edilen bu küçük boyu benim tatile giderken severek yanıma aldığım bir duş jeli oldu.

The Body Shop Vanilla Bliss Duş Jeli (250 ml)
Bath&Body Works'un duş jellerinden birçok açıdan bir tık altta olan ama yine de sık sık almayı tercih ettiğim duş jellerine sahip bir marka The Body Shop. Özellikle indirim dönemlerinde stokluyorum. Hem kendime hem de hediye olarak değerlendiriyorum :)
Vanilyalı olanlarının yeri bir ayrı ama :D Çünkü vanilya benim zaaflarımdan biri :) Sabit bir vanilya koleksiyonu duş jelleri bazında maalesef yok. Yılbaşı koleksiyonu ile iki yılda bir çıkıyorlar genelde ve hemen alıyorum. Çünkü her seri gerçekten az da olsa birbirinden farklı kokuyor ve vanilya buram buram oluyor. Duşta ben bunlarla yıkanmıyorum zaten diret kapağını açıp ağzımın içine döküyorum :D
Nemlendirmesi, kokunun kalıcılığı kesinlikle Bath&Body Works gibi olmasa da duşta anlık kokunun verdiği güzel his hoşuma gidiyor ne yalan söyleyeyim. Duştan çıktıktan sonra ise taş çatlasa bir saat falan kalıyor tenimde. Köpürmesi ideal. Vanilla Bliss olan serisi bir kış öncesine ait ve şekerliden ziyade acı bir vanilya kokusu vardı ve aşkla kullandım diyebilirim ;)

The Body Shop Vanilla Brulee Duş Jeli (250 ml)
Vanilla Brulee ise geçen kış koleksiyonuna ait. Adından da anlaşılacağı üzere tatlı gibi şekerli ve tam yemelik kokuyor :D

Palmolive Thermal Spa Cilt Yenileyici Hindistan Cevizi ve Jojoba Yağı Özlü Duş Jeli (250 ml)
Severek kullandığım, kokusuna ve içerisindeki vücuduma peeling yapan küçük taneciklerine bayıldığım uygun fiyatlı ve yüksek performanslı bir duş jeliydi. Peeling tanelerine rağmen cildimi asla kurutmadı aksine nemlendirdi. İçerisindeki hindistan cevizi ve jojoba yağı özleri sayesinde vücuduma nem veren bir özelliği vardı. Fakat hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka olduğu için bir daha alınmayacak.

Avon Senses Romantic Garden of Eden Duş Jeli (750 ml)
Bu devasa boy duş jelini bitirmek gerçekten de her yiğidin harcı değil bence :D Egzotik meyveli bir kokuya sahip olan bu duş jeli duştan çıktıktan sonra bir iki saat kadar tenimde kalabilme başarısını göstererek beni şaşırttı. Fiyatına göre hem miktarı hem de performansı yüksek olan bir duş jeliydi benim için.


Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder