29 Ağustos 2017 Salı

Ürün İnceleme | Urban Care Natural's Extreme Resist Repair Saç Bakım Serisi

Herkese merhaba 😊
Saç ürünleri benden sorulur diyorum ve sizlere Urban Care markasına ait çok severek kullandığım bu saç bakım serisinden bahsetmek istiyorum. Öncelikle bu sponsorlu bir içerik değildir ve ürünü bi Kozmela.com indiriminde kendi paramla satın aldım. Aşağılarda ürünü bolca öveceğim için şunu bi açıklığa kavuşturalım önce dedim 😂
Bu seriden baya baya memnun kaldığım için sizlerin de kafasını ürünlerle ütülemek ve sizlere tavsiye etmek istedim. Neymiş bakalım bu çok aşırı memnun kaldığım saç bakım serisi? Hadi çayınızı, kahvenizi kapıp gelin! Keyifli okumalar dilerim 😊

Urban Care markası hem temiz içeriği hem de gerçekten etkili olduğunu düşündüğüm ürünleri ile en sevdiğim saç bakım marklarının başında geliyor. Çok fazla ürün denememe rağmen bir boşluk yaratıp Urban Care'in saç bakım serilerini de rutinlerim arasına sokuşturuveriyorum. Miktarlarına göre fiyatları çok uygun olmasa da böyle güçlü bir içerik için ucuz bile, çok ciddiyim. Fakat indirimlerde yakalayıp birçok ürününe yarı fiyatına sahip olmanız mümkün. Ayrıca süt proteinli köpük, deniz tuzu etkili sprey gibi yeni çıkardığı başarılı ürünleri ile de saç trendlerini yakalamayı başaran bir marka bence 😉

Ürünlerin ambalajlarına, tasarımlarına ve kullanışlılığına diyecek laf yok öncelikle. Bu yeşil ambalajlara sahip Extreme Resist Repair, Türkçe meaili Derinlemesine Onarım ve Direnç serisi adı üzerinde saçlara yoğun onarım,yapılanma ve direnç sağlıyor. Seri canlılığını yitirmiş, yıpranmış ve zayıf saçlar için geliştirilmiş. İçeriğindeki amino protein, elastin ve enerji kaynağı aktifler sayesinde tabiri caizse "saçları iyileştirdiğini" belirtiyor. Saç köklerini beslediği, saçların canlılığını geri kazanmasına yardım ettiği, saç yapısını onardığı ve hücre yenilemesini desteklediği de vaatleri arasında. Ayrıca saça canlılık ve esneklik, ipeksi yumuşaklık ve parlaklık kazandırdığı da iddialarından bazıları. Paraben içermeyen bu seri içerisindeki bitkisel keratin sayesinde saç telindeki yıpranma ve ısı/işlem kaynaklı çatlakları doldurarak saçtaki hasarı onarmaya çalışıyor. Özet olarak kırıkları onardığını iddia eden bir seri.
Urban Care markasına ait ürünlerin içerikleri alıştığımız diğer saç ürünlerine göre daha temiz. Hal böyle olunca özellikle şampuanları, kimyasal madde banyosu yapmış market şampuanları gibi köpürmüyor tabi.
Bi yandan iyi bi yandan kötü olan bu durum, yeşil seride bence diğer Urban Care serilerine nazaran bir tık daha azdı. Şampuanı diğer şampuanlarına göre daha çok köpürdü ve saçlarımı daha iyi arındırdı. İçerisinde keratin olmasına rağmen saçlarımı hiç mi hiç yağlandırmadı.
Şimdi sizleri "ideal saç kremi" dediğimiz kavrama sonuna kadar layık bir saç kremi ile tanıştırmak istiyorum. Kırıklarımı onararak saçlarımı kesinlikle yağlı yağlı yapmadan hafif ama etkili yapısı ile gönlümde taht kurdu. Bu saç kremi kesinlikle çok severek kullandığım bir ürünü oldu.
Maskesine gelecek olursak normal Urban Care maskelerine göre daha hafif yapılı(ki bu güzel) fakat oldukça etkili idi. Çok az bir miktarı bile saç uçlarıma yettiği için çok uzun bir süre gitti.
Bu sıvı saç kremi serideki en beğendiğim ürün diyebilirim. Sebebi ise seriye paralel olarak verdiği muhteşem etkinin yanında oldukça yenilikçi bir ürün olması. Bu ürün UV ışınlarına karşı saçları koruyan oldukça farklı bir ürün. Özellikle tatilde bu korumayı gerçekten yapıp yapmadığını çok rahat bir şekilde görebiliyorsunuz. Hepimiz sinir oluruz değil mi güneşin ve denizin saçlarımızı yıpratmasına ve çatal çatal çalı süpürgesine döndürmesine?
Bu sıvı saç kremi başarılı bir şekilde benim ince telli hapşırsam dolaşan saçlarımı minnoş minnoş açarken; bir yandan da tatilde saçlarımı denizden çıktıktan sonra güneşin zararlı etkilerine karşı korumakla meşguldü. Tuzlu suya bulanmış saçlarıma denizden çıktıktan sonra bunu sıkıp plajda bir güzel tarıyordum ve bebek gibi saçlara sahip oluyordum. Öncesinde zaten saçlarımda oluyordu yani tam koruma sağlamış oluyordum. Özellikle tatilde kullanmak için bir saç bakım ürünü istiyorsanız muhakkak bunu çantanıza atın derim.
Seri genel olarak çok memnun kaldığım, içerisindeki bitkisel keratine rağmen saçlarımı yağlandırmadan kırıklı görünümü azaltan, saçlarımı güçlendiren, parlatan, yumuşatan bir seriydi. Kokusu da ayrıca güzeldi.

Serinin saçlarımda gerçekten işe yaradığını şöyle ifade edecek olursam: Ben hiç "kuaför insanı" değilimdir ve yılda bir kere, o da kırıklarımı aldırmaya giderim 💇 Çok ciddiyim 😊 Gitmemek için onlarca neden sayabilirim ama en güçlü nedenlerden biri de saç bakımıma çok önem verdiğim ve bu konuda özen gösterdiğim için ihtiyaç duymuyorum açıkçası. Fakat çok doğal olarak bir süre sonra saçlar bakımsız, çatallı, sönük ve cansız gözükebiliyor haliyle.
Bu olay benim saçlarımda yaklaşık olarak bir yılda gerçekleşiyor ve kuaföre son gidişimin birinci yılında saçlarım "Lütfen artık kırıklarımı aldır!" diye feryat edebiliyorlar. Bu Haziran ayında o bir yılı çoktan doldurdum fakat bu seriyi kullanıp bitirdikten sonra saçlarım sanki altıncı ayındalarmış gibi falandı. Yani saçlarımdaki kırıkları öyle güzel onardı, saçlarımı öyle güzel güçlendirdi, bakım yaptı, parlattı ve yumuşattı ki kuaföre gitmeden kuaföre gitmiş kadar oldum. Ve seriyi bitirdiğimde gerçekten etki ettiğine kanaat getirdim. İşte sırf bu sebeple bile sizlere şiddetle tavsiye ederim 😍


Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Yepyeni yazılarda görüşmek dileğiyle... Sevgiler 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder