11 Ekim 2014 Cumartesi

Minik Kozmela.com Alışverişim ve Neden Kozmela.com?

 Merhabalar.Küçük bir Kozmela.com alışverişimden bahsedeceğim bu yazımda.Kozmela'yı ne kadar çok sevdiğimi anlatmaya başlayacağım ve hiç susmayacağım bu konu hakkında,inanın :) Çünkü her şeyiyle bu kadar iyi olan bir kozmetik sitesi yok bence.



 Real Tech'ler,Türkiye'de hiçbir yerde satılmadan önce Kozmela'da vardı şimdi bir de Sigma'ları getirdiler iyi mi :) Ürünlerin kaliteleri olsun,fiyatları olsun,orijinalliği olsun gayet güzel.Zaman zaman yapılan ekstra indirimlere de denk gelirseniz tadından yenmez.Türkiye'de,hiç bir yerden temin edemeyeceğim ürünlerle Kozmela sayesinde tanıştım.Her şeyi koyalım bir kenara müşteri hizmetleri yeter onları sevmeme.Müşteriyle bu kadar ilgili olan,müşteriyi dinleyen,anlayan,müşteriye değer veren ve en ufak sorununuzu bile hemen çözmeye çalışan bir şirket daha görmedim ben.
 Bir ürün hakkında ufacık bir şey yanlış yazılmıştı web sitelerinde ve mail atıp bu hatayı bildirmiştim.O günün akşamı beni arayıp çok özür dilediler,hemen düzelttiklerini ve başka bir önerim olup olmadığını sordular.Ne? :) Bir kere kargom biraz gecikmişti,bazı ürünleri temin edememişlerdi.Neredeyse her gün beni aradılar şu ürününüz geldi,şu kadar gün kaldı göndermemize özür dileriz diye.Ne? :) Bir kere yanlış ürün gönderdiler,telefonla arayıp bildirdim ve değişim için gönderdim o ürünü.Yine arayıp özür dilediler,hediyelerle birlikte iki gün sonra elimdeydi değiştirilmiş ürünüm.Ne? :) Yani daha ne olsun.
 Bir de yaptığınız her alışverişte gelen tester olmak için fazla büyük testerlar da ;) işin eğlenceli kısmı diyebilirim.Çok uzun lafın kısası,yaptığınız alışverişin her aşamasından o ürünler elinize güvenle ulaşana kadar her türlü yanınızda olan şahane bir site,gözüm kapalı önerebilirim.Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar çok övdün reklamını mı yapıyorsun?Sana bir şeyler mi yolluyorlar?Tabi ki hayır.Blog yazmaya yeni başlamış biri olarak varlığımdan haberleri bile yok sizi temin ederim.Normal bir şekilde alışverişimi yapıyorum siteden.Her müşteriye aynı anlayışla yaklaştıklarından eminim.Çok çok çok konuştum geçelim alışverişe yahu :)


1.Garnier Skin Naturals Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 400 ml (13,90 ₺)

 Bu ürünün şöhretini duymayan kalmamıştır herhalde :) Yine çok ünlü Bioderma Sensibio H2O'nun üvey kardeşi olarak biliniyor kendisi.Ben Bioderma Sensibio H2O kullanmadım.Şu an için de kullanmayı düşünmüyorum açıkçası.Çünkü Garnier'ın makyaj temizleme suyu tüm beklentilerimi karşılıyor.Üstelik Bioderma'nınki ile fiyat açısından aralarında dağlar kadar fark var.
 Bu güzel üründen daha detaylı bir şekilde bahsedeceğim için şimdi uzun uzun anlatmayacağım.Ama kısaca ürünün miktarı gayet iyi bana uzun bir süre gidiyor.Çok ağır göz makyajı yaptığımda pek tercih etmiyorum.Makyajı çıkaramadığından değil de uğraşmak istemediğimden çünkü o zamanlarda çift fazlı bir göz makyaj temizleyicisi kullanıyorum,tek hamlede silip atıyor ve beni yormuyor.Onun dışında göz yakmıyor bu çok önemli bence.Ben genelde hafif göz makyajlarımı çıkarmak için ve rujumu silmek için kullanıyorum.Parfüm içermiyor ve şişesi de çok tatlı bu arada :) Uygun fiyatlı ve yüksek performanslı bir makyaj temizleyicisi arıyorsanız ve hala daha bu ürünle tanışmadıysanız ne duruyorsunuz,gidin ve alın :)

2.Real Techniques Mucize Makyaj Süngeri-Miracle Complexion Sponge (20 ₺)

 Beauty Blender'ın izinden giden Real Techniques'ın çıkardığı bu makyaj süngerini gerçekten çok merak ediyordum.Sevgili Görkem Karman'ın videosunu izledikten sonra kesinlikle istiyorum modlarına girdim :) Doğal bir sonuç sağlıyor olması beni cezbetti.Kalın yapılı fondötenlerimi fırçayla ne kadar yedire yedire uygulasam da ister istemez fırça izi kalıyor ve parmak takviyesiyle bunları gideriyorum.
 Kullanması biraz zahmetli olsa da,bu tür problemlerin önüne geçebilmek için attım sepete.Daha kullanma fırsatım olmadı maalesef.Okul açıldı şu sıralar hep koşuşturmaca içerisindeyim.Bir süre deneyimledikten sonra kendi dilimden aktaracağım marifetlerini.

3.Real Techniques Göz İçin Makyaj Seti-Starter Set (45 ₺)

 Nasıl ki Roma bir günde kurulmadı,makyaj koleksiyonu da bir günde oluşmaz.Günümüzde de devam eden bir gelenek olan çeyiz düzme işleminin yanı sıra artık genç kızlar kendi makyaj koleksiyonlarını da oluşturmaya başladı.Göz makyajına atıldığım şu sıralarda öncelikle temel bir göz makyaj fırça setine ihtiyacım vardı.Bende tercihimi çok sevdiğim bir marka olan Real Tech'den yana yaptım.Bir çok fırçasını severek kullandığım için-özellikle buffing brush-bu göz makyajına başlangıç için olan setini de güvenerek aldım.
 Setin içerisinde 5 adet fırça var.Rengi ise tam benlik ;) Ve çok kullanışlı bir çantayla beraber geliyorlar.3 fırçasını kullandım:base shadow brush(göz kapağına far uygulamak için),deluxe crease brush(crease bölgesine far uygulamak için),accent brush(farklı kullanımları olsa da ben en çok alt kirpik diplerime far uygulamak için kullanıyorum sonuç ise şahane).Ve gayet memnun kaldım.Özellikle base shadow brush çok başarılı,farları göz kapağıma rahat bir şekilde uygulamamı sağlıyor,fırçaya aldığım rengi tak koyuyor diyebilirim.Deluxe crease brush da fena değil ama crease bölgesi için bence fazla tok ve geniş.Bu da makyaj yaparken risk almanıza davetiye çıkarıyor çünkü koyu bir rengi fazla alırsanız sık kılları olmasından da kaynaklı olarak far çok geniş bir şekilde yayılacaktır göz kapağınızda.
 Diğer iki fırçasını kullanamamamın sebebi ise,benim işime yaramayacak olmalarını fark etmiş olmam.Çünkü biri-fine liner brush-eyeliner uygulamak için ve ben eyeliner sürme yeteneğinden tamamıyla yoksun birisiyim :) Diğeri-brow brush-kaş fırçası yine bana uygun değil çünkü kaşlarım yeterince dolu ve aradaki bazı boşlukları kaş kalemiyle kapatıp taramam kaş rutinim için yeterli oluyor.
 Kullanmadığım için bu iki fırça hakkında yorum yapamasam da diğer fırçalar gayet iyi.Setin bence tek kötü yanı bir karıştırma fırçasından yoksun olması o da olsaymış tam olacakmış.Göz makyajına yeni başlayanlar için güzel bir set,günlük makyajlar için de ideal.Ben %50 indirimdeyken almıştım,denk getirirseniz süper olacaktır.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Rt Starter set benim favorim. Çok başarılı fırçalardan oluşuyor.

    YanıtlaSil