3 Ekim 2014 Cuma

Tchibo.com Alışverişim Eylül 2014

 Yeniden merhaba.İnternetten yaptığım minik bir alışverişi paylaşmak istedim.Tchibo.com'dan tabi ki başlıktan da anlaşılacağı gibi.


 Aldıklarıma geçmeden önce kargomun elime ulaşmasında çok büyük bir sıkıntı yaşadığımı söylemeden edemeyeceğim.Tchibo.com'dan alışveriş yapanlar böyle bir sıkıntıyla daha önce karşılaştı mı bilmiyorum ama varsa aşağıya yazın lütfen.Kutunun üzerine,benim web sitelerine posta koduna varana kadar detaylıca girdiğim ev adresimin sadece ilk satırı yazılmış.Mahalle ve sokak adının yarısının gözüktüğü bir adresten söz ediyorum bırakın apartmanı,apartman numarasını,daire numarasını falan.Telefon numaramın yerine de yedek numara olarak yazdığım-iyi ki de yazmışım yoksa hiç ulaşamayacaktı kargo elime-annemin numarası girilmiş.Kurye dört dönmüş adresi bulabilmek için haklı da tabi.Anneme ulaşmış bir şekilde ki ailem Konya'da oturuyor,ben Ankara'da yaşıyorum evime defalarca gelip gitse bile nereden bilsin annem eksiksiz olarak açık adresimi.Neyse günün sonunda,kurye annem vasıtasıyla bana ulaştı bağıra çağıra adresi bulamıyorum eksik yazmışsınız diye konuştu.Benim de sinirim bozuldu tabi kutu gelince bir baktım ki hata Tchibo.com'dan kaynaklanıyormuş.Tchibo'ya hemen bir mail attım,böyle bir problem yaşadığımı söyledim,geri dönüş yaptılar ama ayrıca anketlerine de katılıp tüm hıncımı çıkarttıktan sonra :) Özür bile dilemediler sadece bu hatayı ilgili birimimize ileteceğiz deyip kapattılar sağ olsunlar.Kargo sistemleri çok kötü bence siparişiniz onaylandıktan sonra hiç bir bildirim almıyorsunuz kargonuz yola çıktı,şurada,burada diye.Web sitesinden de kargo takip yapamıyorsunuz.Ürünlerinden ziyade kahvelerini ne kadar çok sevsem de bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum.Kendileri kaybeder.Çok konuştum yine,ürünlere geçelim :)




1.El Bakım Eldiveni ve Çorabı (16,91 ₺)

 Ellerim çok kuru olduğu için her sabah,akşam ve gün içerisinde aklıma geldikçe ellerimi nemlendiriyorum.Özellikle gece yatmadan önce ellerimi kremleyip yatıyorum ki gece boyunca krem etkisini daha iyi göstersin.Krem ne kadar hızlı emilse de hala elimin üzerinde biraz kalıyor ve sonra ben o kremi yatağın her tarafına bulaştırıyorum :) Ayaklarım için de aynı şey geçerli.İşte bunu önlemek için bu tarz bir ürün arıyordum.Bir kaç kere kullandım fena değil ama ben iç kısımlarını daha az pamuklu bekliyordum.%95'i pamuk ve %5'i elestandan oluşuyor.Pamuklu olunca doğal olarak sürdüğünüz kremi direkt çekiyor.Ve ürün amacından uzaklaşıyor bence bu şekilde.Ama en azından yatağa,yastığa bulaşmasındansa sadece eldivenin ve çorabın iç yüzeyine bulaşması daha iyi bence.Pamuk oranının oldukça yüksek olması da sağlık açısından önemli aslında.İddialarını sıralamak gerekirse;ısı etkisi sayesinde deri gözenekleri açılır ve nemlendirici bakım ürünleri daha iyi emilir falan filan.Deseni de çok güzel tam benlik açıkçası :)


2.Gold Selection Suda Çözünebilir Hazır Kahve 200 g (16,62 ₺)

 Kahvem bitmek üzereydi bende hazır doğum günüme özel %15 indirim kuponu da varken eldiven-çorap ikilisinin yanında kahve ihtiyacımı da karşılayayım dedim.Tchibo'nun kahvelerini seviyorum.Özellikle filtre kahvesi oldukça başarılı bence.Çözünebilir olanlarından daha önce almamıştım.Gold olanını tercih ettim.Aroması daha yoğun olur diye.Kötü çıkacağını zannetmiyorum.

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder