6 Haziran 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Mayıs 2015 Bölüm 2

La Ligne Süt ve Bal İçeren Krem Duş Jeli (750 ml)
 Gratis'lerde satılan La Ligne markasına ait bu duş jeli hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka. Fiyatı oldukça uygun ve temizleme, köpürme konusunda gayet iyi bir performans sergiledi. Sütlü ballı kokulara bayılan bendeniz bunun kokusunu da çok beğendim. Fiyatının uygun olduğunu düşünecek olursak kokunun sadece banyoda hissedilmesi, duştan sonra uçup gitmesi çok da şaşırtıcı değil bence. Kalıcı değildi maalesef.
 Beni bu ürünü bitirirken en çok zorlayan durum miktarının oldukça fazla olması. 750 ml, gerçekten de fazla bir duş jeli için. Kış aylarında iki güne bir, yazları günde iki kere duş aldığım halde saç ürünlerini çok çabuk bitirsem de duş jellerini nedense çabuk bitiremiyorum. Benim için büyük bir gizem olarak kalacak bu :) Demek istediğim ürünü bitirmem çok uzun sürdü ve bir süre sonra gerçekten sıkılmaya ve soğumaya başladım. Bende bıkkınlık yaptığı için bir daha almayı düşünmüyorum. Ama asla kötü bir ürün olmadığını belirteyim. Fiyat performans oranı açısından oldukça başarılı. Devasa duş jellerinden sıkılmayan biriyseniz tavsiye ederim.



Forever Living Aloe Sıvı Sabun (473 ml)
 Benim iki yıldır yegane kullandığım sıvı sabun bu gördüğünüz Forever Living markasına ait aloeveralı sıvı el sabunu. Ellerimi günde 100 kere falan yıkayan bir insanım :) Bu sabundan önce neredeyse kullandığım tüm el sabunları ellerimde kuruluğa ve soyulmaya neden oluyordu. Özellikle kışın gerçekten çok sinir bozucu bir hal alıyordu. Ellerimin çatlayıp kanadığını bile hatırlarım. O kadar krem sürmeme rağmen bu durumu bir türlü düzeltemiyordum. Ellerim çok hassas ve özellikle kışın onlara çok daha dikkatli bakmam gerekiyor.
 Piyasadaki sabunların içerisinde her ne varsa benim ellerime iyi gelmiyordu bende Forever Living markasının bu sabununu denemek istedim. Ve ona aşkla bağlandım :) İki yıldır kullanıyorum ve bittikçe eve alıyoruz. Bir gün bile kuruluk yapmadı. Evet fiyatı normal bir sıvı sabuna göre oldukça yüksek ama inanın her kuruşuna değer. Diğer sabunlar gibi ceviz büyüklüğünde değil fındık kadar almanız ellerinizin köpük banyosu yapmasına yetiyor da artıyor bir kere. Bu yüzden çok uzuuun bir süre gidiyor çünkü çok az bir miktarı bile arındırmaya yetiyor, konsantre sanki :) Kokusu ise çok hafif, kesinlikle rahatsız edici değil. İçeriğine diyecek laf yok, doğal bir içeriğe sahip. Paraben içermiyor. Bırakın ellerimi kurutmayı,  üstüne bir de nemlendiriyor, yumuşacık yapıyor :) Aynı zamanda cruelty-free bir markaya ait.

Palmolive Naturals Balnced&Mild Sabun (100 g)
 Allahım o ne güzel bir kokudur öyle :) Banyo yaparken kullandığım Palmolive'nin bu sabunu papatya özleri ve E vitamini ile zenginleştirildiği için cildimi yumuşacık yaptı.

Nivea Fresh Natural Deodorant (75 ml)
 Deodorant dese de ben vücut spreyi olarak kullandım ve tartışmasız en sevdiğim kokulardan birisi. Özellikle yaz aylarında kullanmayı tercih ettiğim bu vücut spreyi klasik Nivea kokusuyla her sıktığımda beni kendine hayran bıraktı. Vücut spreyi olduğu için kalıcılığı çok yüksek değil haliyle ama kendinizi sabunlu, kremli suya batırılmış sonra da mis kokulu pamukların ve bulutların üstüne koyulmuş gibi hissediyorsunuz :D Çok orijinal ve yaşı olmayan herkesin sevebileceği bir kokusu var. Ayrıca boya ve koruyucu madde içermiyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

Arko Nem Meyveli Yüz, El ve Vücut Kremi-Elma Özlü (75 ml)
 Fi tarihinden kalma bu el kremini sonunda bitirdim. Ne akla hizmet aldığımı bende hatırlamıyorum. Nemlendirmesi güzel olsa da çok yavaş emiliyor hatta bazen çok sıktığımda hiç emilmiyordu. Yağlı, yoğun ve peeling gibi tanecikli bir yapısı vardı. Kokusuna pek bayılmadım. Elmayı bir tek turtada ve tarçınlı elmalı kurabiyelerde seviyorum galiba :) A&E vitaminleri ve elma özü içeren yapısıyla hücre yenileyici bir etki vaat etse de geç emildiği için zar zor bitirdiğim bir ürün oldu maalesef. Ayrıca paraben içeriyordu. Arko Nem yenilendiği için şimdi çıkardıkları ürünler çok daha iyi. Çabuk emiliyorlar artık.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

1 yorum: