6 Haziran 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Mayıs 2015 Bölüm 3

Garnier Skin Naturals Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (400 ml)
 Bu makyaj temizleme suyunu görmeyen, duymayan, kullanmayan kalmadı galiba artık :) Ben de memnun kalarak kullananlardanım. Finallerim bittiğine göre detaylı bir inceleme yazısı gelecek ;) Fiyatı, miktarına ve performansına göre oldukça uygun. Makyaj çıkarmada da çok başarılı. Elimde 2-3 şişe daha var onları da bitirdikten sonra fiyatlı olsalar da başka markalarınkini denemek istiyorum. Bunun sebebi ise daha temiz içerikli olmaları açıkçası. Cyrene ve Bioderma markalarının makyaj temizleme sularından bahsediyorum tabi ki :) Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar oldukları için de öncelikli tercihlerim arasında yer alacaklar.



Sebamed Fine+Sensitive Day Cream-Gündüz Kremi (75 ml) 
 Bir iki kere kullandığım, artık bozulduğu ve zaten sevmediğim için de çöpe giden bir ürün kendisi. Çok Sebamed ürünü kullanmışlığım yok ama nedense bana itici gelen bir marka oldu hep. Bu kremi de yıllar önce bir cildiyeci önerdiği için almıştım. Kokusu biraz ağır bir krem kokusu. İçerisinde jojoba yağı olan bu krem çok kuru ciltler içinmiş zaten. pH'ı 5.5. E vitamini ve D-panthenol içeriyor. O kadar yağlı ve emilmeyen bir yapısı vardı ki bir iki kere kullanmayı denemiş sonra da bir kenara kaldırmıştım. Geçenlerde o kenardan çıkardım :) ve bozulduğunu gördüm. Zevkle çöpe gönderiliyor :)

Golden Rose Multivitamin Perfect Lash Şeffaf Maskara
 Hayatımın şeffaf maskarası :) Daha bitmeden yenisini yedeklediğim :) Kaşlarımın en yakın dostu :) Gördüğünüz gibi kafiyesiz bile olsa bu maskara için şiir yazabilirim. Detaylı bir şekilde daha sonra bahsedeceğim için genel olarak konuşacak olursam, kaşlarımı çok iyi sabitleyen ve gün boyunca yerinden oynamasını önleyen mükemmel bir şeffaf maskara. Golden Rose bir Türk markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor son olarak.

Max Factor False Lash Effect Fusion Siyah Maskara 
 Beklentilerimi çok karşılayamayan bir maskara oldu açıkçası. Vaatleri hacim verme ve uzatma olsa da sadece uzatma işlevini yerine getirebildi. Plastik tombul fırçasındaki kısadan uzuna doğru uzayan dişleri ilk kullanmaya başladığımda baya bir gözüme batıyordu. Bir de kontakt lens kullananlar için uygun olduğunu söylemişler, çok güldüm :D Zamanla alışabildim. Kirpiklerimi tek tek ayırıp uzatsa da hacim ve siyahlık açısından beni tatmin etmedi. Günlük kullanım için sönük kaldı. İndirim döneminde bile bence tercih etmeyin. Buna vereceğiniz paraya çok daha iyi performans sergileyen maskaralar alabilirsiniz. Tavsiye etmiyorum.

Forever Living Aloe Lips-Dudak Koruyucu (4.25 g)
 Favori dudak nemlendiricim yine bitti. İyisi mi, ölürsem beni bununla gömün :)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

1 yorum: