6 Haziran 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Mayıs 2015 Bölüm 1

 Herkese merhaba :) Finaller biter ve Elçin bloga döner :) Sınavlarımı, koca bir dönemi, yoğun bir yılı geride bıraktığıma göre bloguma eğilebilirim artık :) Bu yoğun dönemde Instagram hesabımda az da olsa paylaşımlarda bulundum ama bloga yazacak vaktim olmadı maalesef :( Her zamanki gibi yazmayı, fikirlerimi sizlerle paylaşmayı deli gibi özledim :) Dopdolu bir yaza hazır mısınız :) En sevdiğim yazı dizisi, bitenler ve çöpe gidenlerle sezonu açıyorum o zaman.



Avon Advance Techniques Daily Shine Şampuan (250 ml)
 Saçları parlatmayı vaat eden bu şampuan gerçekten de dediğini yaptı ve kullandığım süre boyunca saçlarım parıl parıl parladı. Elmayı andıran kokusuyla beni kendine aşık etti. Gerçekten de bugüne kadar kullandığım en güzel kokan şampuanlardan biri. Ve Avon saç ürünlerinden alışık olduğum kalıcılık mevzusu bu üründe de geçerliydi. Kokusu ertesi gün bile saçlarımdaydı.
 Köpürmesi, arındırması gayet iyi olan bu şampuanın beni azıcık rahatsız eden yanı durularken saçlarımı kayış gibi yapmasıydı. Ama bunu normal olarak nitelendirebilirim. Çünkü saça parlaklık veren şampuanların hepsinde, parlaklık vermesini sağlayan maddeler bu hissi de beraberinde getiriyor. Diğer sevmediğim yanı tahmin edersiniz ki miktarının az olması. Beni 250 ml şampuanlar paklamıyor biliyorsunuz ki ;) Saçlarım uzun olduğu için çok çabuk bitiyorlar :( Genel olarak memnun kaldım ve uygun fiyatıyla bir şans verilebilir bence.

Avon Advance Techniques Daily Shine Durulanmayan Saç Kremi (250 ml)
 Sayısı 500'e yaklaşan kitap koleksiyonum var. Herhangi bir şey okumadığım bir günüm olmaz. Eski adıyla Kütüphanecilik ve Arşivcilik olan Bilgi ve Belge Yönetimi bölümünde okumaktayım. Tüm bunları size niye mi anlatıyorum? Efenim şöyle ki tüm bunlara rağmen bu gördüğünüz "durulanmayan" saç kreminin üzerindeki "durulanmayan" ibaresini ürünün bitmesine yakın okuduğumu ve bunu fark edene kadar bu kremi anam babam saç kremi olarak kullandığımı söylemeye çalışıyorum sizlere :)
 "Shame on you!" larınızı duyar gibiyim :) Çok da haklısınız. Yanlış bir şekilde kullandığım için hala yorumlamam doğru mu olur bilemiyorum, ürüne haksızlık etmek istemem. Parlatma özelliği olduğu için yumuşatmasının yanında kayış gibi yapma hissi bunda da vardı maalesef. Kokunun mükemmelliği aynı şekilde devam etti. Yalnız durulansın, durulanmasın aşırı derecede sıvı yapıda bir ürün. Bu yüzden kullanırken zorlandım. Elimden akıp giden ürün miktarı oldukça fazla olduğu için yazık oldu bence :(

Elidor 7/24 Şekillendirici Bakım Kremi-Dalgalı ve Kıvırcık Saçlar İçin (300 ml)
 Biz kıvırcık saçlıların dostu saç şekillendiricilerinden, en sevdiklerimden biri olan ve yıllardır ara ara kullandığım, Elidor'un bu yeşil böceği :) bir kez daha bitti.

Benri Kuru Şampuan (150 ml)
 Rahmetli anneanneciğim lanet okuma yavrum derdi ama bu kuru şampuan için kendimi gerçekten zor tuttum. Bir üründen bu kadar mı nefret edilir? Uzun uzadıya anlatayım size bu ürün beni neden kızdırdı ve bitirene kadar canımı çıkardı diye :) İlk olarak bir kuru şampuanın yerine getirmesi gereken yegane görevi yani saçtaki fazla yağı almayı çok iyi başaran bir ürün olduğunu söylemem gerekir. Yanlış duymuyorsunuz bugüne kadar kullandığım kuru şampuanlar arasında saçtaki yağı en iyi emen ve en iyi hacim veren kuru şampuan kendisi. Kokusu idare eder, bana Johnsons'ın kolonyalarını anımsatıyordu :) Hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve Gratis'in kendi markası olan Benri'ye ait bu ürünün fiyatı da oldukça uygun.
 Eveeet şimdi tepelere çıkardım, aşağıya indirme vakti. Saçtaki yağı emmesi ve çok güzel hacim vermesi şahane olsa da sıktığımda saçıma soğuk su sıkmışım gibi bir his veriyordu. Ürün alnımdan yanaklarıma olduğu gibi yüzüme akıyordu. O kadar akışkan yani. Çok geç uçan bir yapısı var. Bunun yanında aşırı derecede beyazlık bırakıyordu ve dağıtmak benim için işkenceydi. Ve gelelim en kötü yanına, saçımı krepe yapmışım gibi kuş yuvasına döndürüyordu. Diplerine parmaklarımı bile sokamıyordum, kazık gibi yapıyordu. İyisiyle kötüsüyle Benri'nin kuru şampuanı bu şekildeydi.

Schwarzkopf Got2b Rockin'it Kuru Şampuan (200 ml)
 Benri felaketinin aksine bu kuru şampuan kesinlikle favorim ;) Kokusu limonumsu taze bir koku.Öyle çok fazla beyazlık bırakmıyor saçta rahatça dağıtabiliyorsunuz. Saçtaki yağı çok güzel alıyor. Hacim pek vermiyor maalesef. Fiyatı da orta karar bence. Kesinlikle tavsiye ederim :)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder