10 Eylül 2016 Cumartesi

Cyrene Dosyası: Moonlight Beauty Concentrate Serum

   Herkese merhaba:) Bugün sizlere çok severek kullandığım bir gece serumdan bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve -özellikle cilt bakımında- olabildiğince doğal içerikli ürünler kullanmaya çalışıyorum. Cilt bakım ürünlerim ise ağırlıklı olarak Moshos Garden, Cyrene ve Forever Living markalarından oluyor. Bu nedenle hem sevdiğim ürünleri sizlere tanıtmak, bendeki etkilerini anlatmak hem de bu ürünleri marklarına göre ayırarak daha detaylı bir şekilde incelemek için "dosyalar" oluşturuyorum ve bu marka dosyaları altında sizlere aktarıyorum. Cyrene Dosyası'nın ikinci elemanı olarak ise her gece yatmadan önce kullandığım ve memnun kaldığım bir seruma yer vermek istedim.
   Her zamanki gibi önce içeriği ile başlayacağız çünkü cilt bakımında bence içerik büyük önem arz ediyor.
   İçindekiler:
  • Omega3 ve Omega6,
  • E vitamini,
  • Jojoba, susam, zeytin, üzüm, lavanta, portakal yağı ve
  • Gül suyu İÇERİYOR.
  • Parafin, alkol, parfüm, paraben, klorant, petrokimyasal türevler İÇERMİYOR!
   Ayrıca:
  • Cruelty free
  • Organik
  • Vegan
  • %100 doğal içerikli
   Anlayacağınız yine bir Cyrene ürününde oldukça temiz bir içerikle karşı karşıyayız :) Bu yüzden gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Gece yatmadan önce toniğimi uyguladıktan sonra cildim çok kuruysa üç, normalse iki damla elime damlatıyorum ve yüzüme uyguluyorum. Öyle güzel bir kokusu var ki size anlatamam, ilk o koku ile sarılıyor etrafınız tam uyku moduna sokuyor. Hafif, yumuşacık ve dinlendirici bir kokusu var. Sevgili Cyrene parfümünü de yapar mısın lütfen :D
   Cildime uyguladıktan kısa bir süre sonra emilmeye başlıyor ve ardında ipeksi, yumuşacık bir his bırakıyor. Sabah uyandığımda pürüzsüz ve neme doymuş bir cilt buluyorum. Normalde serum uygulandıktan sonra nemlendirici uygulanır fakat bu serumun üzerine ben kendi cildim için nemlendiriciyi biraz fala buluyorum. Bir kere içerisinde çeşitli yağlar var ve zaten yağ formunda yani yoğun bir ürün. Verdiği nem benim cildime yetiyor da artıyor. Soğuk kış günlerinde cildim çok kuruduysa şayet ekstra nemlendirici uygulama ihtiyacı hissediyorum o kadar.
   Uygulama şekli olarak bir iki damla yeterli denmiş. Ürün konsantre olduğu için oldukça yerinde bir talimat. Fakat benim cildim kışları kuruya dönük yazları yağlıya dönük takılıyor bu sebeple yazları ve cildimin yağlı olduğu dönemlerde iki; kışları ve cildimin kuru olduğu dönemlerde üç damla, çok acil durumlarda(burun ve çene bölgemde soyulmalar baş göstermesi gibi) ise dört damlaya kadar çıkıyorum. Uygulama şekli değişebilen bir durum çünkü  cilt yapıları, cildin birçok faktöre bağlı olarak verdiği tepkiler ve cildin ihtiyaçları farklı. Bu sebeple kaç damla uygulamanız gerektiğini birkaç denemeden sonra kendiniz keşfedeceksiniz :)
   O kadar bitkisel yağdan sonra ciltte sivilce ve tüylenme yapar mı sorusu geliyor akla. Cyrene'nin de belirttiği gibi ciltte kesinlikle tüylenme yapmıyor. Benim cildim çok hassas olmasa da hemen kızarabilen orta karar hassaslıkta. Bende herhangi bir kızarıklığa veya alerjik bir reaksiyona sebep olmadı. Ayrıca ürünü normalden fazla uygulamama rağmen sivilcelenme problemi ile de kesinlikle karşılaşmadım.
   Sade olsa da bence güzel bir cam şişesi var. Mavi rengi ise bana geceyi anımsatıyor ;) Damlalılığı ise oldukça kullanışlı. 30 mililitrelik bir ürün fakat iki üç damla alarak uyguladığım için bir yıldır düzenli bir şekilde kullanmama rağmen yarılayamadım, bereketini siz düşünün :D Fiyatına gelecek olursak. Sitedeki güncel fiyatı 95 TL. Ben bu ürüne Cyrene tanıtım kutuları sayesinde oldukça uygun bir fiyata sahip olmuştum.
   Piyasadaki high end serumlara göre fiyatı oldukça uygun. Onların etkileri belki çok daha iyi ve fazla olabilir fakat bu kadar doğal içerikli, cildi neme doyuran, bereketli ve uygun fiyatlı bir serumun kolay bulunabileceğini sanmıyorum. Bu sebeple bittikten sonra kesinlikle alacağım ve bir serum arayışındaysanız şiddetle tavsiye edeceğim bir ürün Cyrene Moonlight Beauty Concentrate Serum.

Yorumlarınızı aşağıya bırakabilirsiniz, görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder