30 Eylül 2016 Cuma

Moshos Garden Dosyası: Amber ve Gül Kil Maskesi

   Herkese merhaba :) Bugün en ama en sevdiğim yüz maskemi beraber inceleyeceğiz :) Cildimi kurutmadan gözeneklerimi temizleyen bu minnoş Moshos Garden'ın  en popüler ürünlerinden ;) Ve benim de o kadar övgüye dayanamayıp satın aldığım ilk ürünü. Moshos Garden'dan alıp da memnun kalmadığım bir tek ürün bile olmadı. Toniğimi, nemlendiricimi, bakım yağlarımı, yüz yıkama jelimi, maskemi bittikçe yeniliyorum ve çok severek kullanıyorum. Bu maske ise tartışmasız markanın en sevdiğim ürünü :)

   En sevdiğim ürünü ve en sevdiğim maskem olmasının en önemli sebebi galiba bu zamana kadar kullandığım maskeler arasında cildimi kurutmayan tek gözenek temizleyici maske olması. Sebebi ise bence tabi ki içeriği. Kilin sebep olacağı kuruluğu dengeleyerek istediğim sonuca ulaşmamı sağlayan o muazzam içerik. Aslında çok az bileşenden meydana geliyor:
  • Kil,
  • %100 saf Isparta gül suyu,
  • Giliserin,
  • Jojoba yağı ve
  • Amber.
   Ayrıca bitkisel içerikli, doğal, cruelty free, vegan. Peki bu doğallığını nelere borçlu: "Zararlı kimyasal, parfüm, renklendirici, koruyucu, paraben, MEA, DEA, TEA, petrol türevleri, mineral yağlar, silikon, sülfat, SLS, SLES, PEGS, kısaca kaynağı doğada olmayan hiçbir zararlı madde içermez!" [1].
   Bu tertemiz içerikli ürünü nasıl uyguluyorum? Çamurumsu kıvamdaki maskeden çay tabağına bir çay kaşığı kadar alıyorum sonra ona; hafif sıvımsı ve yüzüme rahat uygulayabileceğim kıvama gelene kadar su ekleyip karıştırıyorum. Hiç bekletmeden göz çevrem hariç ve boynum da dahil olmak üzere parmaklarımla tüm yüzüme sürüyorum. Maske tamamen kuruyana ve cildimde o gerginlik hissini fark edene kadar bekletiyorum. 10-15 dakika sürüyor. Daha sonra bol su ile yıkıyorum. Ardından cildime hiçbir şey uygulamıyorum çünkü maskenin sonucu ile başbaşa kalsınlar istiyorum:)
   Aynanın karşısına geçip zevkle yumuşacık, ışıl ışıl parlayan, pürüzsüz görünen cildimi ve en önemlisi burnumdaki küçülen gözenekleri zevkle inceliyorum :D Özetle budur kızlar. Yumuşacık yapıp cildimi parlatması, pürüzleri gidermesi dışında çok iyi bir gözenek temizleyici. Tabi ki kökünden temizleyemiyor siyah noktaları ama yüzeye çıkan kısımlarını alıp götürdüğü gibi azıcık derine de inmeyi başararak onların görünümünü azaltıyor. Yepyeni bir cilt veriyor bana. Siyah nokta bantlarını ağlaya ağlaya çeken benim gibi biri için bu maske bir velinimet :)
   Gül suyunun faydaları saymakla bitmez tabi. Hele bir de hakiki Isparta gül suyu olursa katılan herşeyi; uygulanan her cildi sağlıklı, parlak ve pürüzsüz gösterir. Bu maske de gücünü gül suyunun ışıldatması ve pürüzsüz göstermesinden; gliserin, jojoba ve amberin nem vermesinden ve kilin temizleyici özelliğinden alıyor. Başarısı içeriğinde saklı ;)
   Minicik bir uyarıyı da şuraya sıkıştırayım. Efendim ben bu ürünü kuruma ihtimalini hiç düşünmeden yaya yaya bir yıl kullandım. Ki kullanım süresi de tam bir yıl. Yaya yaya dediğim on günde bir uygulayarak. 50 ml'lik bir ürün fakat o kadar bereketli ki bir yılda bitiremedim. Kil maskesi olduğu için de son kullanma tarihine yakın kurumaya başladı. Ve son demlerini kaya olarak geçirdi benimle :) Onun da çaresi var: o minik kayalaşan kili toz haline getirmek. Sonuç aynı hiçbir bozulma olmuyor. 
   Size burada tavsiyem ürün zamanla kıvamlaşıp kuruyabilir. Çok normal çünkü kil :) Bu durumda sakın ola taş gibi oldu ben bunu nasıl kullanacağım demeyin. Dar bir kapta sert bir cisimle ezin, toz haline getirin. Ta ta ta da maskeniz eskisi gibi kullanıma hazır :)
   Bu arada mükemmel kokusundan da bahsetmeyi unutmuşum. Hayret :D Koku çok hafif bir koku değil, oldukça baskın ve yoğun ama benim koku zevkime göre çok hoş. Alttan alttan gül kokusu geliyor ve ciltte de kalıyor. Ambalajı ise çok şık buğulu cam bir kap. Ayrıca kapağı açtığınızda kurumasını önleme amaçlı ince bir plastik daha bulunuyor.
   Güncel fiyatı 66 TL. İndirime girdiğinde yarı fiyatına bile satın alabilirsiniz. Ama normal satış fiyatı başarısına ve bereketine kıyasla oldukça makul. Yaz kış fark etmeksizin özellikle kuru ve kuru karma ciltlerin korkmadan kullanabilecekleri bu harika maskeyi kesinlikle tavsiye ederim.

Yorumlarınızı aşağıya bırakabilirsiniz, görüşmek üzere :)

Kaynakça

4 yorum:

  1. Denemekte fayda var bilgi için teşekkürler :) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim.

    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler bilgi için bu markayı hiç kullanmadım daha önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğunuz için :) Gözüm kapalı tavsiye ederim bu maske de dahil birçok ürününü.

      Sil