21 Eylül 2016 Çarşamba

Dev Bitenler V

L'oreal Paris Casting Sunkiss Jelly (100 ml)
   İkincisini bitirdiğim ve saç rengimi etkisi azalarak devam etse de bir yıl gibi uzun bir süreliğine açan bu saç açıcı jeli ve uygulanışını detaylı bir şeklide anlattım. O yazıya zıplamak için tık tık :)
Taft Power Kaşmir Dokunuşu Mega Güçlü Saç Köpüğü (150 ml)
   Kaçıncı bitirdiğim şişe hatırlamıyorum valla :D Elimde iki tane daha var o derece sevdiğim bir köpük olur kendisi. Saçlarımı kıvırcık yaptığımda buklelerimi mükemmel bir şekilde belirginleştiren ve kalıcı bir tutuş sağlayan bir ürün. Mega güçlü olarak geçiyor zaten. Kokusu ve yapısı ise bir harika. Saçları sertleştirmediğini söyleyemeyeceğim maalesef. Tutuş ve bukle belirginliğinin sonucu bu çünkü. Çok sevmeme rağmen cruelty free olmadığı için bir daha alınmayacak.

Taft Stylist's Selection Hacim Kazandıran Sprey-Köpük (150 ml)
   Çok enteresan bir ürün olduğunu söyleyerek başlayayım. Bu saç şekillendirme ürünü köpük fakat böyle krem şanti gibi basınca çıkanlardan değil sprey şeklinde geniş bir açıyla püskürtülen ilginç bir kullanıma sahip. Saç spreyini alıp içini boşaltmışlar ve köpükle doldurmuşlar anlayacağınız. Uygulanışı aynı saç spreyi sıkmak gibi fakat ürünün yapısı çok daha yoğun, jel kıvamında. Tamam Elçin anladık dediğinizi duyar gibiyim :D
   Saç köpüğünün farklı kullanım şekilleri var. Kimisi eline sıkıyor direkt saçına uyguluyor, kimisi saçına direkt sıkıyor mıncıklıyor kimisi de-ki o ben :)- elinde sıvı hale getirip saçına uyguluyor. İşte sırf bu yüzden benim severek kullandığım bir ürün oldu aslında. Saça direkt uygulanan köpükler ya da ele sıkılıp pat diye saça konulan köpükler bence homojen dağılmıyor. Ben elimde köpüğü söndürüp sıvı hale getirerek saçıma uyguluyorum. Bu sprey köpük ise işte benim o elimde ısıttığım köpüğün saça sıkılarak uygulanması aslında. Yani tam bana göre ve kullanımı çok çok daha kolay.
   Çok güzel bir kokusu var ve tutuşu ekstra güçlü. Saçlarımın boynumdan aşağıda kalan kısmına aynı saç spreyi uygular gibi sıkıyorum sonra ellerimle birazcık mıncıklayıp bırakıyorum. Ta ta! Saçlarım istediğim gibi şekil alıveriyor :)

Cyrene Biomimetic Keratin Deep Conditioning Hair Mask (100 ml)
   İnceleme yazısına layık görülecek kadar mükemmel bir ürün. Tertemiz içeriği ve saçımdaki inanılmaz etkisi ile favori saç bakım maskelerim arasına girdi. Bir tane daha aldım sonradan. Maalesef Cyrene bir daha üretmeyeceğini açıkladı içimi dağladı bu haber, açmayalım yaralarımı :(
   Belki tekrardan satışa sunarlar. Formül geliştiriliyor ya da üründeki tek beğenmediğim özelliğini, kalıcı ve bana çocukluğumda kullandığım o iğrenç ilacı anımsatan kokusunu değiştiriyorlardır :D Umarım öyledir, inceleme yazısında daha detaylı ele alacağım ;)

Doa Hindistan Cevizi Yağı (100 ml)
   Severek kullandığım %100 doğal ve soğuk sıkım bir hindistan cevizi yağıydı. Ben saçlarıma banyo öncesi maske olarak uyguladım. Oda ısısında katı olduğu için uygularken elinize alıp ürünü ısıtarak sıvılaştırmak gerekiyor.
   Kokusu yoktu bu bir yandan iyi bir yandan kötü bence :) Ben kararında kokusu olan ürünleri seviyorum maalesef, parfüm bu tarz ürünlerde pek hoş karşılanmasa da. Parfüm kullanmamaları da doğallığının göstergesi aslında ama kafama şu takıldı: Hindistan cevizini kestiğinizde buram buram bir koku yayılır hem sütü hem de meyvesi mis gibi kokar. Ee bu ürün de %100 doğalsa bir gıdım da mı geçmedi bu kokudan diye insan düşünmüyor değil.
   Sonuç olarak kırıklarıma çok iyi gelen, saçlarımı yumuşacık yapan, parlatan ve sağlıklı gösteren bir üründü benim için. Denk gelirse tekrar almayı düşünürüm. Bu arada Doa markasının ürünlerini ben web sitelerinden sipariş ediyorum. Çok uygun fiyatlılar hatta bazen ekstra indirimler oluyor daha da uyguna geliyorlar. Bilginize ;)

Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder