1 Ocak 2015 Perşembe

Bitenler ve Çöpe Gidenler Aralık 2014 2.Bölüm

  Bu bölümde ağız bakım ürünleri ağırlıkta az biraz :)

Johnson's Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli Tüm Cilt Tipleri İçin 150 ml

 Bu ürün üretiliyor mu hala orasını bilemem ama fena değildi.Adından da anlaşılacağı gibi içerisinde minik tanecikleri olan bu yüz yıkama jeli cildimde herhangi bir kuruluğa,yağlanmaya ya da kızarıklığa sebep olmadı.Gerçekten de tüm cilt tipleri için uygun olabilen bir yüz yıkama jeli üretilebiliyormuş demek ki :) Köpürmesinden ve kokusundan memnun kalarak kullandım ve bitirdim.

Sensodyne Ağız Çalkalama Suyu 300 ml

 Artıları:Hassas dişler için uygun,alkol içermiyor,rahatsız edici bir tadı veya kokusu kesinlikle yok,beyazlatma vaadinde bulunmamasına rağmen ilginçtir ki dişlerimi beyazlattı :) Eksileri:Florür içeriyor ve maalesef her yerde satılmıyor :( Beyazlatma olayı florürden kaynaklı olsa gerek ama gerçekten beyazlatması beni hem şaşırttı hem de sevindirdi.Listerine'leri sevsem de genel olarak alkollüler ve fazla etkililer bence.Ağzımda çalkalayıp tükürdükten sonra diş etlerim sızlamıyor,ağzım hiç mi hiiiç yanmıyor dersem sakın inanmayın :) Elimdekiler bitsin ben döneceğim buna ya.Bitince anladım kıymetini :)

Forever Living Aloeveralı ve Propolisli Diş Macunu-Bright Toothgel 130 gr

 Bu güne kadar kullandığım en doğal içerikli diş macunu.Bittikçe alıyorum.Markanın tanıtımı bile güvenmeme yetiyor.Yenilebilen bir diş macunu çünkü :) İçeriği o kadar temiz yani.Florür yok,hayvansal hiçbir madde yok kaldı ki Forever Living hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka,içerisinde aloe vera,arı propolisi ve doğal nane özleri bulunuyor.Jel gibi değişik bir kıvamı var.Tadı ve kokusu oldukça hafif,hiç rahatsız etmiyor.
 Tek eksisi beyazlatma vaadinde bulunmasına rağmen maalesef ki beyazlatıcı bir etkiye tanık olamadım ben.Bu nedenle Arm&Hammer,içeriği doğal olmamasına rağmen beyazlatma konusunda çok başarılı olduğu için yıllardır vazgeçilmezim.Şimdi kafanız karıştı iki macun mu kullanıyorsun diyebilirsiniz :) Şöyle ki:Sabahları Forever ile Arm&Hammer'ı karıştırıp kullanıyorum akşamları sadece Forever'ı kullanıyorum :) Evet ben bir ucubeyim ;)

Arm&Hammer Advance White Beyazlatıcı Diş Macunu 75 ml

 Yine bittin be kuzum :) Detaylı bilgi için tık tık :)

Apaks Makyaj Temizleme Pedi 70 Adet

 Benri pamuklarım mı bitti?Hiç sorun değil.Bim'den hemen Apaks pamuk alınıverir :) Reklam sloganına çevirmeden ciddileşelim.Pamuk işte deyip geçmemek lazım.Özellikle dikişli mi dikişsiz mi,yumuşak mı sert mi çok dikkat etmek lazım azizim.Apaks'ların dikişleri Benri'lere göre bana biraz sert geliyor yoksa devamlı alınabilecek bir pamuk bence ama Benri varken elim gitmiyor açıkçası.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere... 

2 yorum:

  1. Ben de apaksın pamuklarını seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
    ben flp marka elçisiyim.. urunlerını kullanıyorum cok memnunum.. doğal ve kanserojen madde içermeyen urunler arayanlara tavsıye ederim.. likid sabuunu yuz temizleme makyaj temizleme.. erkeler traş köpüğü olarak kullanabiliyor.. yumusacıık nemlendiriyor cildi.. çok konsatre ve uzun süre gidiyor.. ürün almak siparıs vermek isteyenlere.. yada hem urun alıp uye olmak ve bundan sonrakı alısverıslerını ındırımlı olarak dırek siparıs etmek ısteyenlere yardımcı olabılırım..balık yagını kullanıyorum... anne babama da başlattım inanılmaz memnun kaldılar..tamamen doğal diş macunu, alovera, 26 bitki özü...dişleri çizmiyor devamlı besliyor.... Dünyanın 1 numarası... Forever living ürünlerini kullanıyorum ve çoooook memnunum. Müşterilerimden çok olumlu sonuçlar alıyorum.... Diş ile ilgili tüm hastalıklara birebir şifa...herkesi...SAĞLIKLI HAYAT VE CİLT GÜZELLİĞİ... Facebook Sayfanı beğenmeye davet edemiyorum... Teşekkürler...

    YanıtlaSil