18 Ocak 2015 Pazar

Gratis Alışverişim Ocak 2015

 Güzel bir Pazar gününden herkese ışıl ışıl bir merhaba diyorum :) Geçen gün Instagram'da resmini paylaştığım Gratis alışverişimi çenem düşük bir şekilde ve ilk swatch denemeleriyle yazayım dedim.The Balm indirimdeydi bi de çok sevdiğim Wet'n Wild Mega Last ojeler(bu gidişle serinin hepsi olacak bende :) Bu indirimde de Nude Tude'u bulamamanın acısı içerisindeyim :( Artık yeter,bi kerecik de karşıma çıksın diyorum ve ellerimi ovuşturup alışverişime geçiyorum :)




The Balm Down Boy Allık-Blush ( 19,90₺ )
 Uçuk pembe tonlarında bir allığım yoktu.Gözlerin ya da dudakların ön planda olduğu makyajlar yaptığımda bir de yanaklarımı domates gibi yapmaktan kaçınmak;şöyle hafif,doğal ve sağlıklı bir renk vermesi için aldım bu allığı.Pigmentasyonuna diyecek laf yok zaten.Frat Boy'dan biliyorum palyaçoya dönmemek için sürerken azar azar alıyorum :) Bu rengin bronzlaşınca tenimde daha güzel duracağını düşünüyorum.
The Balm Hot Mama Allık-Blush ( 19,90₺ )
 Nedense simli veya ışıltılı allıklara karşı bir ön yargım vardı.Yanaklarımıza doğal,sağlıklı ve hoş bir görüntü vermesi için tenimizle ya da makyajımızla uyumlu tonlarda sürdüğümüz allığın asıl amacı bana göre doğallık olduğu için içerisinde sim barındıran allıklar doğal gelmiyordu.
 Bu yüzden Nars Orgasm'a dupe olarak gösterilen The Balm'ın Hot Mama'sını uzun bir süre almamak için direndim iştahımı da hiç kabartmıyordu :) Sonra merak işte allık olarak kullanmaya alışamazsam göz farı olarak da kullanabilirim diye düşündüm ve sonunda aldım.
 Bu huy bende çok meşhurdur aslında önce bir şeye karşı herhangi bir sebeple ön yargılı olurum ama sonra cesaret edip o şeyi denediğimde bir de bakmışsınız müptelası olmuşum bu allık da öyle olacak gibi gibi :)
The Balm Girls Mai Billsbepaid Ruj-Lipstick ( 15,25₺ )
 Öyle her nude tonlu ruj yakışmıyor maalesef bana alıp da kullanamadığım iki üç tanesi makyaj çekmecemin en ücra köşelerinde boynu bükük duruyorlar.Alırken elimde denediğimde gayet güzel duruyorlar ama eve gelip dudağıma sürdüğümde tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum.Dudaklarımı ölü dudağına çeviriyorlar resmen.
 O yüzden sayılıdır nude olup da bana yakışan ruj.Favorim Maybelline'nin 620 numaralı Pink Brown rengi.Tartışmasız en sevdiğim rujlarımdan biri,kahverengi rujlardan nefret ederim ama bronz ya da kahve tonlarında bir makyaj yaptığımda pembe-kırmızı ruj sürecek halim yok işte o pembe alt tonlu nude ruj benim imdadıma yetişiyordu ama bitmek üzere ablaları.Mai ile ilgili yazıları da okuduktan sonra aldım ve yeni nude tonlardaki favorimin bu olmasına karar verdim.Bakalım verdiğim unvana layık olabilecek mi :)

Wet'n Wild Mega Last Oje-Nail Polish Disturbia ( 4,95₺ )
 Tam bir Elçin rengi.Mor bir kere buna bir tik atalım.İkinci tik yanar dönerliliğine gelsin :) Koyu mor ama içerisinde altından pembe altına dönen çok az simleri var.Ba-yıl-dım.
Wet'n Wild Mega Last  Oje-Nail Polish Under Your Spell ( 4,95₺ )
 Adında da dediği gibi büyüsüne kapıldığım bir renk daha.Kahve ve bordo karışımı çok değişik bir renk.Yanar dönerlik bunda da var.Yine içerisinde az miktarda altın simler var.Sürmek için sabırsızlanıyorum.
Wet'n Wild Mega Last Oje-Nail Polish Through the Grapvine ( 4,95₺ )
 Adlarıyla örtüşen kozmetik ürünlerine bayılıyorum ya :) Şahane bir mat mürdüm diyebilirim bu renk için de.Aslında sonbaharlık bir renk gibi geldi bana ama kış aylarına da yakışacağını düşünüyorum.Özellikle esmer tenlilerde mükemmel duracaktır bu oje ;)
Wet'n Wild Mega Last Oje-Nail Polish Undercover ( 4,95₺ )
 Sonbahar ve kış aylarında severek kullanacağım.Bunun yanı sıra ilkbahar ve yaz aylarında canlı canlı duracak bence tırnaklarımda.Mevsimi olmayan şahane bir gül kurusuna kaçan mat pembe :)

Eklips Kirpik Kıvırıcı-Eyeleash Curler ( 2,50₺ )
 Sırf meraktan alındı bu minik de.Daha önce hiç kirpik kıvırıcı kullanmadım.Korkuyordum aslında biraz.Sebebi ise bunun üzerine bir felaket teorimin olması.Kıvırmaya başladığımda tüm kirpiklerimi göz kapağımdan sökeceğini ve göz kapağımı da kızarana kadar sıkıştıracağını düşünmem :) Tabi ki de böyle şeyler yapmıyor bunlar.Zararsızlar :) 
 İki kere kullandım daha fena değil ama benim kirpiklerim uzun ve öyle olmalarını seviyorum kıvrık fırçalı maskaralar kullandığımda da kıvırma işlemi yerine gelmiş oluyor,bunu kullandığımda çok fazla kıvırdığı için uzunluğunu alıyor maalesef.Evet güzel kıvırıyor ama boyunu kısaltıyor bence kirpiklerin.Yine de günlük kullanım için uygun spora,markete falan giderken elimin gideceği kesin :)
Essence Dudak Kalemi-Lip Liner 12 Wish Me A Rose ( 3,75₺ )
 Essence'in dudak kalemlerine ba-yı-lı-yo-rum.Hem çok kalıcılar hem de yapıları çok güzel.Yumuşacıklar ve kolay sürülüyorlar.Bir çok farklı rengini almak istesem de takdir edersiniz ki her Essence standında bir ya da iki rengi bulunuyor ve onlar da benim çoktan almış olduklarım oluyor.Bu hanımefendiyle ilk defa karşılaşınca hemen kaptım valla :) Nude tonlarda bir pembe ve bir çok rujla kombinleyebileceğimi düşünüyorum.

   Bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Peki ya indirimden bir şeyler aldınız mı?Neler aldınız :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder