1 Ocak 2015 Perşembe

Bitenler ve Çöpe Gidenler Aralık 2014 3.Bölüm

 Bitti mi ? Hayır.Tabi ki bitmedi :) Niye bölüyorsun bitenleri derseniz rahat rahat etiketleyebileyim diye derim bende size.140 karakter olmasa da 200 karakterlik bir etiket sınırı var maalesef her post için :( Güzelce etiketleyeyim ki aradığınız ürünleri rahatça bulun diye parça pintik ediyorum maalesef alışveriş  ya da bitenler tarzında çok ürünün olduğu yazı dizilerini :)

Maybelline Define-A-Lash Maskara-Lengthening Washable Mascara in Very Black 6,5 ml

 Çok çok uzun zaman önce hiç düşünülmeden alınmış bu maskarayı bir iki kere kullanıp makyaj çekmecemin derinliklerine atmıştım.Çekmecemi düzenlerken bulduğum unutulmuş ürünlerden biri olan bu maskara da maalesef ölmüştü.Nasıl bilirdim ? Kötü denmez ama kötüydü vallahi ne yapayım :) Plastik,kirpikleri tek tek ayırmaya yarayan,oynar başlıklı bir fırçası var.Başlığı oynadığı için sürümü hiç rahat değildi her yerime bulaştırdığımı hatırlıyorum.Sıfır hacim vermesinin yanında kuru bir rimel fırçasını kirpiklerime sürsem daha iyi olurdu herhalde.Tek yapabildiği tek tek ayırmaktı :)

Forever Living Aloe Veralı Güneşten Koruyucu Krem-Aloe Sunscreen 118 ml

 Yaz kış severek kullandığım bir güneş kremi.Bittikçe yenisini alırım hemen.30 SPF'li,hem UVA hem de UVB ışınlarına karşı koruma sağlayan bu kremin içerisinde tabi ki yine aloe vera jel var.Yağlı ciltlerin iyi anlaşacağını düşünmesem de kuru ciltlerin çok seveceğinden eminim :)

Avon Outspoken Intense by Fergie EDP 15 ml

 Hem normal olanının hem de Intense olanının büyük boyunu severek kullanıp bitirmiştim.Bu minik de setin içerisinden çıkmış ve sona kalmıştı.Çok özel kokular olmasa da bana göre kış aylarına yakışan kırmızı orman meyvelerinin notalarını barındıran kalıcı parfümler.

Flormar Oje-Nail Enamel (319) 11 ml

 Benim klasik rakı beyazı ojelerimden biri daha bitti ve çöpe yollanıyor.Fransız manikürünü pek severim ama genelde tam tekmil yapmam aslında.Gerek de duymuyorum çünkü süt ve süt ürünlerini çok tükettiğimden ve genetik olsa gerek tırnaklarımın beyaz kısımları diş macunu reklamlarındaki dişler kadar beyaz ve eli yüzü düzgünler :) Bu yüzden direkt Fransız maniküründe ikinci aşamaya geçip rakı beyazı tonlarındaki renkleri sürmem yeterli oluyor.Hem öyle saatlerce uğraşmama da gerek kalmıyor :) Anne tarafından Fransız manikürü diyorum ben buna :)

Arko Hindistan Cevizi Özlü El ve Vücut Kremi

 Deneme boyundaki Arko'nun meyveli serisine ait olan bu kremin üzerinde ne son kullanma tarihi yazıyor ne de miktarı.Her şeyi gramına varana kadar yazan beni,bu zevkten mahrum bıraktı ;) Müzelik,içerisinde minik mavi tanecikler olan bu kremi atıyorum çünkü kokusu ve yapısı değişmiş.Eminim ki gençliğinde çok çılgındı,A ve E vitamini barındırıyormuş olsun o kadar :)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder