1 Ocak 2015 Perşembe

Bitenler ve Çöpe Gidenler Aralık 2014 1.Bölüm

 Sonunda sizlere yeniden merhaba diyebiliyorum.Aralık ayı boyunca hem sınavlar hem ödevler hem iş derken o kadar yoğun bir dönem geçirdim ki kurulu saat gibi yeni yılın ilk gününde "yazma"ya verdim kendimi.Bu arada yeni yılınızı da kutluyorum,umarım 2015 yılı hepimiz için 2014'den çok daha iyi bir yıl olur :) Aralık ayında ıssız sessiz bir çöle dönse de blogum,Instagram hesabımı açtım ve oradan paylaşım yapmaya çalıştım.Takip etmeyi sakın unutmayın diyorum ve Aralık ayında bitirdiğim ürünlerin yorumlarıyla sizi baş başa bırakıyorum :)

Nivea Harmony Time Gül Yaprağı İçeren Duş Jeli 500 ml

 Hala üretilip üretilmediğini bilmediğim bu güzel duş jelini ilk kullanmaya başladığımda nedense kokusundan dolayı itici bulmuştum ama sonra bitmesin diye yalvaracak hale geldiğim doğrudur :) Hydra IQ nemlendirme teknolojisiyle üretilen bu duş jelinin içerisinde beyaz gül yaprakları ve badem yağı bulunuyor.Beyaz gül yaprakları kullanıldığından olsa gerek tahmin edildiği gibi ağır bir gül kokusuna kesinlikle sahip değil,çok hafiften bir gül kokusu geliyor bence.Gülden uzak bile diyebiliriz gülseverler için :) Nemlendirmesi,köpürmesi,temizlemesi,yapısı ve kokusu çok güzeldi bir daha görürsem almadan geçmem :)

Watsons Süt Proteinli Saç Bakım Maskesi-Revitalising Treatment Wax Milk Pritein 500 ml

 Aşık olarak kullandığım bu saç maskesine veda etmek çok ağır geliyor :) Elimdekileri eritebilirsem mutlaka yeniden alacağım.Ağır bir yapısı olduğu için devamlı kullanmak da iyi değil aslında.Şampuanına ise Ekim Bitenler yazımda yer vermiştim.Merak ediyorsanız tıklayabilirsiniz :) Süt proteinli serinin beni benden alan en güzel yanı tabi ki kokusu ve o kokunun saçlarınızda ertesi gün bile yoğun bir şekilde kalabilmesi :) Kırıklarıma iyi geldi mi? Emin olamadım ama şampuanı gibi saçlarımı yumuşacık yaptı ve parlattı.İçerisinde E vitamini de bulunan bu maskeyi ben hem saç kremi hem de maske olarak kullandım.Yeniden kavuşmak dileğiyle :)

L'oreal Paris Elseve Komple Onarıcı 5 Serisi Yapılandırıcı Şampuan 360 ml ve Yapılandırıcı Saç Kremi 360 ml

 Şimdi diyeceksiniz ki bu kız herhalde çayına kahvesine de şampuan,saç kremi,vs. koyuyor.Hayır efenim ikisini de sade içiyorum :) Bitenler yazılarımda bu kadar çok saç ürününü görmenizin sebebi:Benim de bilmediğim bir sebepten dolayı aynı anda bissürü şampuan bissürü saç kremi bissürü maskeyi açmış ve eşit bir şekilde kullanmış olmam.Bu gördükleriniz de meyveleri.Tek temennim eski düzenime geri dönmek ve banyoda şampuan müzesi açmaktan uzaklaşıp normal bir şekilde hepsinden SADECE BİR TANE barındırmak :)
 İkilimize gelecek olursak bana göre normal bir şampuan ve saç kreminden bir gıdım bile öteye geçemediler.5 onarıcı etkisi varmış,güçlendiriyormuş,parlatıyormuş,yeniden yapılandırıyormuş falan filan yalan.L'oreal'in sevdiğim tek saç serisi arı sütlü olanı o da tahmin edersiniz ki kokusu yüzünden :) Fakat kuru saçlar için olduğundan dolayı seri bana pek uymuyor biraz yağlandırıyor saçlarımı.Onun dışında L'oreal'in başka bir saç serisini almayı düşünmüyorum.

Taft 48 Saat Mükemmel Tutuş Ekstra Güçlü Saç Köpüğü 150 ml

 Saçlarımı kendi hallerine bırakacaksam,kokularına ve yapılarına bayıldığım Taft köpükler benim vazgeçilmezim.


 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder