7 Mart 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Şubat 2015 1.Bölüm

Merhaba :) Şubat ayının biten ve çöpe giden ürünleri yerlerini çoktan aldı,ben onlar hakkında sizinle dedikodu yapayım diye ;) Benim için olmazsa olmaz saç ürünleriyle başlıyoruz.Eskiden her gün yıkardım saçlarımı ama bu alışkanlığımı kırmayı başardım ve artık iki güne bir suyun altına giriyor benim ince telli,uzun saçlarım.Buna rağmen her ay bir şampuan ve bir saç kremi deviriyorum.Bakalım bu ay devirdiklerimden memnun kalmış mıyım :)


Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Şampuanı 250 ml
 Bu markanın argan yağlı serisi artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla ama başka çeşitlerini raflarda görüyorum hala.Aslında üretilmemesi tam yerinde bir karar çünkü çok memnun kalarak bitirmedim açıkçası şampuanını.İçerisinde bitkisel keratin ve argan yağı bulunan bu şampuan kolay kırılan saçlar için üretilmiş.Saça canlılık ve hacim vermeyi,besleyip parlaklık ve yumuşaklık kazandırmayı ve tabi ki kırıkları onarmayı vaat ediyor.Kaçını gerçekleştirdi derseniz cevabı biraz hayal kırıklığı.
 Paraben içermemesi ve hayvanlar üzerinde test yapmaması şahane olsa da içerisindeki yağdan olsa gerek saçlarımı ekstra yağlandırdı.Doğal olarak hacim vermek yerine saçlarımı iyice yapıştırdı.Çok zor köpüren bir şampuandı.Bu nedenle bir avuç almama rağmen,saçlarımı hiç beklediğim gibi arındırmadı.Yıkadıktan sonra sanki yeterince temizlenmediği hissine kapıldım hep.Bir tek yumuşatma ve parlaklık sağladı.Kokusu da güzeldi ama uzun süre kalmadı saçlarımda.Kırıkları onarma muhabbetine gelecek olursak ben pek bir etkisini göremedim açıkçası.
Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Kremi 250 ml
 Şampuanıyla çok anlaşamasak da kremini sevdim aslında.Argan yağlı olduğu için kırıklarıma çok iyi geldi ve saçlarımı yumuşacık yaptı.Ama kesinlikle diplerine uygulamadım,şampuanı gibi yağlandırmasın diye.
Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Maskesi 200 ml
 Krem için hissettiklerimin aynısı bu maske için de geçerli :) Seride bir tek şampuanı zar zor bitirdim.Maskesi ve kremi normaldi benim için.
L'oreal Paris Elseve Extra Ordinary Oil 100 ml
 Cam şişe gördüğünüze sakın şaşırmayın bu biten ilk Extra Ordinary Oil'lerden azizim :) Saç rutinimin vazgeçilmez parçası.Detaylı hem de çok detaylı bilgi almak için tık tık :)
Elidor  Canlandırıcı Kuru Şampuan (Yağlı Saçlar İçin) 200 ml
 Çok severek kullandığım bir kuru şampuandı.Saçlarım yağlı olmamasına rağmen yüksek performans alabilmek için bilerek yağlı saçlar için olanını almıştım.Saçtaki fazla yağı çok güzel alıyor gerçekten ve mükemmel ötesi kokuyor.Acayip kalıcı bir kokusu var ve saçlarıma uyguladığım günlerde hep iltifat aldım.Nereden bilecekler o kokunun kaynağının kuru şampuanım olduğunu, parfümümün ismini soranlar :D
 Hacim vermiyor maalesef ve diğer kullandığım kuru şampuanlara göre saçta bıraktığı beyazlığı dağıtmak daha zordu.Ama genel olarak uygun fiyatlı güzel bir kuru şampuandı.Ama Schwarzkopf'un Got2b Rockin'it kuru şampuanı favorim olduğu için onu kullanmaya devam edeceğim. Bunu da daha uygun fiyatlı bir alternatif olarak tavsiye ederim.
Taft Power Kaşmir Dokunuşu (Mega Güçlü) 250 ml
 Aynı serinin köpüğünü çok severek kullandığımı biliyorsunuz :) Ama saç spreyiyle yıldızlarımız pek barışmadı.Çok uzun zamandır benimle olan bu spreyi ilk aldığımda belli ki çok güçlü bir tutuş istemişim :) Ama sonradan hafif tutuşa sahip saç spreylerinden hoşlanmaya başladığım için Taft'ı aldattım :) Sonrasında da azar azar sıkıp bitirdim.Kaşmir yumuşaklığı sağladığını iddia etmesine rağmen saçlarımı kazık gibi yaptığı için güçlü tutuşa sahip saç spreyleri hiç mi hiç bana göre değil bir daha almam ama siz jilet gibi topuzlar ya da at kuyrukları yapmayı seviyorsanız bence bundan memnun kalırsınız.Kokusu ise çok güzel ve saçlarınızda uzun süre kalıyor.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder