6 Mart 2015 Cuma

Gratis Alışverişim (8 Mart Kadınlar Günü İndirimi) Mart 2015

 Herkeslere merhaba :) Kadınlar Günü indiriminden önce Instagram'da fotoğrafını paylaştığım Gratis yaramazlıklarım olsa da aşağıda görüp göreceğiniz "tam yaramazlık" sınıfına girmektedir :) Benim paracıklarım Mart ayında sular seller gibi kozmetiğe akmış bulunmakta.Soran olursa pişman mıyım diye valla hiç pişman değilim aksine çok mutluyum ;) Yalnız her indirimde iyice kurnazlaşan bir Gratis ile karşı karşıya olduğumuzu belirtmem gerekir.Sevgililer Günü indiriminin üzerinden bir ay bile geçmemişken o indirimde aldığım ürünlerin aynıları bir,iki,üç,dört,... lira artmış.Biz aldıkça onlar artırıyor,indirim mi bindirim mi bize,orası meçhul.Anlatacak çoook şey var,hadi başlayalım :)


Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu 35 Adet-Cotton Pads (1,50 ₺)
 Hepimize yetecek kadar pamuğum var ama "indirim" sözcüğünün ne kadar tetikleyici olduğu tartışılmaz bir gerçek.Bu minikler Benri'nin yeni çıkan mini boy makyaj temizleme pamukları.3 al 2 öde vardı aldım gitti :)
Swissco Düğüm Açıcı Saç Fırçası-Ultimate Detangling Brush (12,90 ₺)
 Bi dakika bi dakika,hatırladınız değil mi ? Nereden mi daha geçenki indirim alışverişinden.Eee bu tarağın farklı bir rengini aldı bu kız zaten niye gitti bi daha aldı ki ? Acaba çok mu sevdi ki ;)  Evet,çok çok çok sevdi :) Aslında ben ailemden uzakta Ankara'da okuduğum için her şeyden çifter çifter alma gibi bir huyum var o yüzden bir tane daha aldım.Bu,o evin yolcusu :)
 Devamlı kullandığım ve genel olarak favorim olan ürünleri hep ikişer tane alırım,orada da bir tane bulunsun diye.Bu tarak da bu şerefe nail oldu ;) Aldığım günden beri kullanıyorum.Diğer taraklarımın yüzüne bile bakmıyor,kırıklara elveda,düğümlere,dökülen saçlara hoşça kal diyorum.
 Şiddetle tavsiye ederim.Tangle Teezer'dan çok daha uygun fiyatlılar ve gerçekten işe yarıyorlar.Kesinlikle bir şans vermelisiniz.Aldığınız günden itibaren elinizden düşüremeyeceksiniz ;)
Schwarzkopf Got2b Rockin'it Kuru Şampuan 200 ml (12,90 ₺)
 Favori kuru şampuanımı,hazır indirime girmişken stoklayayım dedim :) İstifçiliğim batsın ama gerçekten çok başarılı bir kuru şampuan.Bugüne kadar Elidor,Benri ve Superdrug markalarının kuru şampuanını kullandım.Benri'ninki hariç diğerleri fena değildi ama Got2b'nin yeri başka.Kusursuz bir performans sergiliyor.Bu fiyata kaçırmayın derim ;)


Wet'n Wild Walking on Eggshells Üçlü Far Paleti 3.5 g (8,50 ₺)
 En sevdiğim markalardan olan Wet'n Wild'ın elimde üçlü far paletlerinden bir tane vardı.O da tahmin edersiniz ki:Silent Treatment :) Merak etmeyin sağlığı gayet yerinde sadece en alttaki farı biraz fazla hırpalıyorum o kadar :) Üçlü far paletlerinden benim sevdiğim renk tonlarından oluşan ve pek meşhur olan Walking on Eggshells de aklımın bir köşesindeydi hep :) Hazır farlarında %40 indirim varken kaptım bir tane :) Gerçekten de tam benlik;çok yumuşak,günlük makyaj için biçilmiş kaftan olan tonlardan meydana gelmiş.
Wet'n Wild Mega Last Lip Color-Ruj Just Peachy 3.3 g (9,75 ₺)
 Wet'n Wild'ın birbirinden meşhur rujları,ülkemize ilk geldiğinden beri ilgimi çekse de hem ambalajlarının dandikliği hem de dudaklarımı kurutma ihtimali dolayısıyla onları denemeye cesaret edemiyordum.Mac'in birçok rujuna muadil olması ve fiyatı da cezbedici sebepler arasında yer alıyordu.
 Terazinin bir kefesi ağır basınca yabancı bir Youtuber'ın kolunu ve dudaklarını feda ettiği mükemmel bir Wnw rujlarının swatch videosunu izledim.Ve o renklerin güzelliğine inanamadım.Bir liste çıkardım hemen tabi.Sakın gülmeyin,çıkardığım liste almayacağım rujların listesiydi :D Çünkü almak istediklerim baktım oldukça kalabalık bana yakışmayacaklarını düşündüğüm ve tarzım olmayan renkleri yazdım yasaklı listeye.
 8-10 tanesinden uzak durmam gerektiğini not ettikten sonra pul koleksiyonu yapar gibi yolumun düştüğü her Gratis'den toplamaya çalışıyorum rujları.Standları hiç sormayın,içler acısı :( Bir tane bulsam şükrediyorum.Bu alışverişimde de Just Peachy'ye rastladım,hemen attım sepete.Şimdilik dört taneler,biraz daha biriksinler bir inceleme yazısı yazayım diyorum çünkü bayıla bayıla sürüyorum :)
The Balm Cabana Boy Allık-Blush 8.5 g ( 23,90 ₺ )
 Bundan yaklaşık bir yıl önce The Balm'dan ilk allığımı almıştım.Frat Boy'u.İlk günkü gibi severim hala :) En çok ilkbahara ve yaza yakıştırıyorum ben onu.Frat Boy'u alırken satış görevlisi Cabana Boy'u gözüme sokmuştu alayım diye.O zamanlar bırakın farklı tonlarda allık kullanmayı tek bir allığı bile nereye süreceğimi,ne kadar miktarda uygulayacağımı hiç mi hiç bilmezken bu koyu tonlardaki allığın alayım diye gözüme sokulması beni çok korkutmuştu nedense.
Şimdi,allıklarla özel bir bağı olamayan hatta gereksiz bulan ben;her türlü allığı sevebilme ve sürebilme potansiyeline sahibim :) Bu güzel gül kurusu tonlarındaki ışıltılı allığı da mürdüm,vişne çürüğü,mor tonlarındaki rujlarımla kullanmak için aldım.Pigmentasyonundan ve kalıcılığından 1001. kere bahsetmeme lüzum yok bence :)
The Balm Nude Dude Far Paleti-Palette 9.6 g (41,90 ₺)
 Naked3 misali Nude Tude'a göre daha pembemsi,turuncumsu,pink-gold diye tabir edilen renklerin ağırlıkta olduğu bir palet kendisi.Işıltılı farların çoğunlukta olduğu bunun yanında beyaz,ten rengi,siyah,kahverengi gibi göz makyajınızın demirbaşlarından olan renkler de bu palette mevcut.Benim gibi,günlük kullanıma uygun doğal tonlardan oluşan paletlerle aranız iyiyse bu paleti de gözünüze kestirebilirsiniz.Zaten sizdeyse,eee ne diyeyim tepe tepe kullanın :)

 Bu ürünleri kullandınız mı ? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Peki ya indirimden bir şeyler aldınız mı ? Neler aldınız :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

3 yorum:

  1. Nude Dude paletine her türlü kefil olabilirim kesinlikle seveceksin :) benim için bu indirim dönemi çok verimsiz geçti doğru düzgün birşey alamadım..
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim.. beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Wet'n Wild Walking on Eggshells benim de favorilerimden. Nude Dude bende almıştım ama daha kullanmadım bile. Artık pek indirimler de çekici gelmiyor zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben de blog işine yeni başladım yeni bir takipçinizim :) Paylaştığınız için teşekkürler, ben de bir indirime denk gelebilirsem The Balm'dan alacak çook şey var :)

    YanıtlaSil