7 Mart 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Şubat 2015 3.Bölüm

 Renkli kozmetik krem karışımı son bölümde.Gelin gelin daha yakından bakın ;)


Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu 80 Adet

La Roche-Posay Pro-Desquamating Creme 40 ml
 Bir cildiye uzmanın önerisiyle aldığım bir yüz kremiydi kendisi.İçerisinde hala var ama atıyorum artık çünkü son kullanma tarihi de geçmiş bulunmakta.Cildiyecinin bana önermesinin sebebi çene bölgemde kırmızı ya da kahverengi lekelenmelerin olmasıydı.Şimdi yoklar mı ? Hala daha biraz varlar :( Güya bu krem o bölgedeki renk dengesizliğini düzelten bir krem olacaktı ama bırakın renk dengelemesini daha da bozdu cildimi.İçerisinde her ne varsa,her sürdüğümde cildimi yakmakla kalmayıp bir güzel kızartıyordu.Bende bir süre sonra kullanmayı bıraktım zaten.Tavsiye etmem.
Dirty Works Velvety Vanilla Body Butter 50 ml
 Çok büyük umutlarla alıp hayal kırıklığına uğradığım bir body butter.Aslında iyi azmetmişim bitireceğim diye :) Beni hayal kırıklığına uğratan en önemli iki unsur:kokusu ve nemlendirmesi.Kesinlikle sınıfta kaldı benim için.Vanilyalı oh ne ala deyip almıştım.Hafiften bir vanilya kokusu gelse bile plastiğinden kaynaklı olsa gerek çok yapay bir plastik kokusu var kremde.Ve ellerinizden bir türlü çıkartamıyorsunuz o kokuyu.Yapısı güzel aslında çabuk da emiliyordu ama nemlendirmesi hiç uzun sürmüyordu.Bir de body butter olacak,normal kremler bile elleri daha uzun süre yumuşak tutuyorlar.Evet ilk sürdüğümde gerçekten pamuk gibi yapıyorlardı ellerimi ama çok kısa sürüyordu bu his.Gereksiz bir body butter bence piyasa da çok daha iyileri var.
Maybelline Affinitone Pudra (Creamy Beige-14) 9 g
 İşlevini yerine getiren normal bir pudraydı benim için.Ne çok az ne çok fazla kapatıcılık sağlayan bir üründü.Parlama karşıtı olmadığı için bir süre sonra tazelemem gerekiyordu.Çok çok sürmenizi kesinlikle tavsiye etmem un kurabiyesine dönebilirsiniz :) (Not:Allığımı hafifletmek için başımdan böyle bir felaket geçmiş olabilir ;) Ama kötü bir pudra değil kesinlikle.
Clinique High Impact Mascara (01 Black ve 11 Brightennig Black) 3.5 ml
 Biten ürünlerimin arasında görmekten gına geldi hem size hem de bana :) Bir maskara canavarı olarak bir ay da maskara bitirmeyeyim yahu :) Bu ay iki tane çıktı valla.Bu maskarayı çok seviyorum aslında ama uzun süredir birini bitirip diğerine geçtiğim için sıkıldım açıkcası.Şimdi elimde bir tane kaldı o da bitmek üzere.Bir süre almam herhalde biraz özleyeyim diye ;) Hem o sırada dağ gibi olan maskara stoğumu eritmem lazım :)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Merhaba blogunu yeni keşfettim canım takipteyim, seni de bloğuma beklerim :) http://makeupby-ezgi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil