7 Mart 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Şubat 2015 2.Bölüm

 Yüz yıkama ürünleri ağırlıkta gördüğünüz üzere.Tabi ki hepsini tutup da bir ayda bitirmedim :) Yine benim garip huylarımdan birinin sonucu :) Aynı anda açılan ve eşit miktarlarda kullanmayı başardığım üç tane yüz yıkama ürünü.Alkış bana,büyük bir alkış ama :D


Collistar Gentle Two-Phase Make-up Remover (Eyes-Lips) 50 ml
 Kırtasiye kokulu çift fazlı göz makyaj temizleyicisi benim tabirimle ;) High end bir markanın olduğu için eee insanın beklentisi de yüksek oluyor haliyle.Ama göz makyajımı çıkarmada uygun fiyatlı göz makyaj temizleyicilerimden hiçbir farkı yoktu bence.Aynı performansı sergiledi.Kokusu ise silgi ve kurşun kalem karışımı bir şeydi :) Diadermine'nin çift fazlı göz makyaj temizleyicisi de işinizi görecektir bence eğer bu ürüne eliniz giderse geri çekmeniz için bir tavsiye ;)
Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı Yüz Yıkama Jeli 150 ml
 Yağdırmaya başlıyorum hazır mısınız :) Hayatımda kullandığım en ama en kötü yüz yıkama jeliydi.Cildimi öyle bir kuruttu ki siz sorun ben hiç susmadan anlatayım.Aslında hata bende bence çünkü sonbahar ve kış aylarında kuru-karma bir cildim olduğu halde gidip yağlı ciltler için uygun olabilcek bu sivilce karşıtı yıkama jelini aldım.
 Zorum ne ki yazın kullanırım diye bir kenara kaldıracağıma inat edip karlı kışlarda cildime işkence ettim :( Neyse ki bitirebildim.Ama benim için tam bir eziyetti.Cildimi kızarttı,kurutup pul pul olmasına sebep oldu.Bir de hassas yazıyor üzerinde,gördük hassası ! Yumuşak bir cilt bırakırmış,onu benim külahıma anlatsınlar !
 Sivilce ve parlama karşıtı olmasına rağmen bende sivilcelenme yaptı yetmezmiş gibi.Ayrıca kokusu da deterjan gibiydi.Bir tek köpürmesi idare ederdi o da avucunuza biraz fazla aldığınızda geçerli oluyor.Yani neresinden tutsanız dökülüyor.Essence bence renkli kozmetikle yetinmeli ve cilt bakımına hiç girmemeli.Tamam hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve oldukça uygun fiyatlı ama gerçekten çok kötüydü.
Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel 150 ml
 Daha önce yüz yıkama jelini bitirdiğim pembe greyfurt serisinden en memnun kaldığım ürün bu oldu galiba.Peeling ya da scrub olarak geçse de tanecikleri o kadar minik ve sık ki iki kategoriye de dahil edemedim ben.Yüz yıkama jeli olarak kullandım anlayacağınız.Tanecikleri gerçekten çok ince,o yüzden cildimi hiç tahriş etmedi,sık kullandığımda bile kurutmadı.Kokusu bildiğiniz greyfurt.Taze taze kokuyor :) Köpürmesi ve arındırmasından da oldukça memnun kaldım.İndirime girdiğinde tercih edilebilir bence.
Clinique Rinse-off Foaming Cleanser 30 ml
 Bu yüz yıkama köpüğü hakkında oldukça karışık fikirlere sahip olduğumu söylesem yalan olmaz.Öncelikle ben hayatımda makyajı bu kadar iyi çıkartan bir yüz temizleme ürünü daha kullanmadım.O derece iddialı bir ürün.Rinse-off dediği kadar var,söküp atıyor bütün makyaj kalıntılarını ve kiri yüzünüzden.Evet fiyatlı bir ürün ama o kadar az bir miktarı yüzünüze yetiyor ki uzun süre gidiyor.
 Gelelim kafamı karıştıran taraflarına.Köpük denilse de bildiğimiz saç köpüğüne benzer formda bir cilt ürünü daha önce hiç görmedim.Bu da yoğun kremsi bir yapıya sahip.Normal ciltler için olduğunu söylese de bence kuru ciltliler için uygun olmayabilir.Çünkü,köpük formda kullandığım cilt ürünlerini düşündüğümde genel olarak sabunun kremleştirilmiş hali gibi olduklarını fark ettim.Tam olarak bir sabunla yıkama etkisi vermese de ürünü uygularken,durularken ve sonrasında hafiften bir sabunla yıkamış hissine kapılıyorsunuz.
 Durulanması biraz uzun sürüyor ve sonrasında cildimde kuruluk ya da gerginlik değil de yukarıda anlattığım gibi sanki sabunla yıkamışım gibi değişik bir his bırakıyor.Bu beni rahatsız etmiyor ama kış aylarında kullanmasam diye düşündürttü doğrusu.
 Koku olayına gelecek olursak.Sabunsu hafif bir kokusu var.Yalnız bence biraz fazla kalıcı.Aslında Clinique markası parfümsüz ürünleriyle tanınır ama buna öyle yoğun koymuşlar ki kokuyu fazla miktarda aldığım zamanlarda gece yatarken burnuma cildimdeki kokusu geliyor.Bu da yetmezmiş gibi sabah uyandığımda bile hala oluyor.Komik ama gerçek :) Koku hafif ama hassasiyetiniz varsa uzak durun derim.
 Bir daha alır  mıyım ? Alırım.Tüm bu kafa karışıklığına rağmen çok güzel arındırdığı için alırdım :)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder