27 Nisan 2015 Pazartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Nisan 2015 1.Bölüm

 Herkese merhaba :) Vizeler, proje ödevleri, raporlar derken benim blogumun kenarlarını örümcek ağı tuttu, yazılarımın üstü tozlandı ve yazmayı deliler gibi özledim :) Finallerimden önce bulduğum şu küçük boşluğu değerlendireyim istedim ve en sevdiğim yazı dizilerimden biri olan biten ve çöpe giden ürünlerle yine karşınızdayım :)


Advance Techniques Instant Repair 7-Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan 250 ml
 Memnun kalarak kullandığım bir ürün oldu kendisi. Daha önceki bir alışveriş yazımda serinin vaat ettiklerinden bahsetmiştim. Vaatlerini yerine getirdi mi derseniz, pek değil derim. Kırıklarımda bir fark olmadı açıkçası ama güzelce arındırdı ve yumuşattı saçlarımı. Kokusunu da çok beğendim ve uzun süre kaldı saçlarımda o koku. Köpürmesi gayet iyiydi ve derinlemesine temizledi. Avon saç ürünleri genel olarak uygun fiyatlı ve orta kararlar bence. Şu ana kadar memnun kalmadığım bir iki saç ürünü vardır anca, onun dışında aralarında beni üzen hiç olmadı :) Bu seriyi de tavsiye ederim ;)

Advance Techniques Instant Repair 7-Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi 250 ml
 Şampuanı gibi bundan da memnun kaldım. Her uyguladığımda saçlarımın çok çabuk açılmasını ve yumuşacık olamasını sağladı.

Advance Techniques Instant Repair 7-Yıpranmış Saçlar İçin Bakım Maskesi 150 ml
 En yoğun kokuyu bundan aldım galiba. Gerçekten çok güzel kokuyorlar :) Kremin verdiği yumuşaklığın katbekatını bu güzel saç bakım maskesinden aldım diyebilirim. Genel olarak serideki ürünlerde en yoğun keratini bunda kullanmışlar galiba o yüzden kırıklarımı yumuşatmayı başarabildi.

Superdrug Kuru Şampuan Sinful Moments 150 ml
 Watsons' da satılan ve cruelty-free olan en sevdiğim markalardan biri Superdrug markası :) Kuru şampuanından da istediğim verimi alabilseydim çok güzel olacaktı ama olmadı maalesef :( Önce artılarından bahsedelim. Saçlarıma sıktığımda diğer kullandığım kuru şampuanlara oranla daha az beyazlık bırakıyor ve parmaklarımla rahatça dağıtabiliyorum. Hafif bir yapısı olduğu için saç diplerimde çok fazla ağırlık yapmıyor, kazık gibi bir alan olmuyor yani :) Çok güzel pudramsı, çiçeksi bir kokusu var ve oldukça kalıcı. Fiyatı piyasadaki kuru şampuanlara göre oldukça uygun. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markaya ait ve her Watsons mağazasından edinebilirsiniz.
 Eksisi ise kuru şampuanlarda öncelikli olarak beklediğimiz o temizlik hissini bana yeterince vermemesi. Kullandığım kuru şampuanlar arasında saçımdaki yağı en az emen kuru şampuan bu oldu diyebilirim. Zaten saçımızdaki fazla yağı alsın ve bizi o günlük idare etsin diye kullandığımız bir ürünün sıktıktan iki saat sonra hiç sıkmamışsınız gibi davranıp bi de üstüne saçlarınızı kafanıza yapıştırması pek hoş değil. İşin "cici" yanı elimde iki tane daha olması :D Artık bir şekilde kullanıp bitireceğim. Eh be Superdrug ne olurdu sanki şunu tam bir "kuru şampuan" yapsaydın da hep alsaydık :)

Baby Mate Islak Mendil-Baby Wet Wipes 56 Adet
 A101' den bir liraya almıştım bu ıslak mendili. Tipi ve içeriği çok hoşuma gittiği için her renginden alıp stoklamıştım hatta :) O stoğun ilk can vereni karşınızda. Bebekler için üretilmiş bir ıslak mendil olduğu için alkol ve paraben yok, dokulu. pH' ı 5.5, krem losyonlu ve pudra kokulu parfümlü. Tüm bu özellikleri yetmezmiş gibi plastik kapağı var :) Gördüğünüz yerde kapın derim ;)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder