27 Nisan 2015 Pazartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Nisan 2015 3.Bölüm

 Aaa ben parfüm mü bitirmişim, hem de iki tane yok artık :)


Symphony My Woman 100 ml Edp
 Bu güzel parfümü yıllar önce BİM' den çok uygun bir fiyata almıştık hem anneme hem de bana. Ben bitirdim atıyorum ama anneme sorduğumda hala açmadığını söyledi :D Fransa' da üretildiğini ve adını bildiğim bu parfümün markası bile meçhul :) Ama çok kalıcı ve hafif bir koku olduğunu söyleyebilirim. Avon' un Soft Musk isimli parfümüne çok benzetiyorum ben bunu. Hatta ondan daha ağır bir pudra kokusu. Olur da bir yerde rastlarsa pudra kokularını sevenler, almadan geçmesin ;)

Rebul Misty 55 ml Edt
 Gayet sıradan ve hafif bir kokusu olan bu parfümü ben oda spreyi olarak kullandım :) Aslında çok doğru bir davranış olduğunu söyleyemeyeceğim, sakın arkamdan gelmeyin :) Oda parfümlerinde alkol ve esans oranı daha azdır bu yüzden perdelerinizde, halınızda ya da koltuk kumaşlarınızda leke yapma riski düşüktür. Bende havaya sıka sıka bitirdim :)

Maybelline Volum' Express The Classic Maskara
 Benim bitirdiğime, artık şaşırmamanız gereken bir ürün. Maskara olması şaşırtıcı değil, benim gibi bir maskara canavarı için. Benim klasik ve ara ara kullandığım rimellerimden olan Volum' Express bu ay da çöpe gitmeye hak kazandı ;)

Avon Dudak Nemlendiricisi
 Zamanında dış ambalajını soyup attığım için ne miktarını ne de adını yazabildim maalesef :( Ama Avon' dan aldığımı hatırlıyorum. Çok çabuk bitirdiğim bir dudak nemlendiricisi oldu. Sebebi ise dudağıma sürdükten 5-10 dakika sonra uçup gittiği için durmadan tazeleme ihtiyacı hissetmem. Kokusu ve yapısı güzeldi ama hiç iyi nemlendirmedi. Avon' un lip balmları genel olarak böyle mi bilmiyorum ama zaten Aloe Lips' m duruken bir daha Avon' dan dudak nemlendiricisi alacağımı zannetmiyorum.

Oriflame Lip Balm 4g
 Avon' un lip balmına göre bir tık daha iyiydi. En azından dudaklarımda daha uzun süre kaldı. Kokusunu ve yapısını beğendim. Aynı şekilde Oriflame' in dudak nemlendiricilerine de bir daha şans vereceğimi sanmıyorum.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

3 yorum:

  1. Tatlim blog sayfani çok hoş olmuş. Lip balm larda benim her zaman favorim vaseline ondan sonra nivea oldu nedense :) Bu arada seni sayfama beklerim madamoje.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Rebul misty parfümü nereden aldığını öğrenebilir Miyim? Uzun süredir arıyorum ve bulamıyorum. Dönersen çok sevirim. elifzgrkan@gmail.com .Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili Elif. Yıllar önce BİM'den almıştım Rebul'un bu parfümünü. Ama hala satılıyor mu bilmiyorum. Bir bakmanı öneririm çünkü çok hafif ve güzel bir kokusu var :)

      Sil