21 Ekim 2015 Çarşamba

Aussie 3 Minute Miracle Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Bakım Kürü

   Merhabalar :) Bugün sizlere çok severek kullandığım bir maskeden bahsetmek istiyorum. Aussie'nin en meşhur ürünlerinden biri olan bu maske, saç kremi veya saç bakım kürü olarak da lanse edilmekte. Ama ben banyoda ürünün arkasında verilen kullanım talimatına uyarak, saç kreminden sonra maske olarak kullanıyorum. Oldukça da faydasını görüyorum.

   Aussie'nin bu saç bakım maskesinin en büyük iddialarından biri galiba üç dakika içerisinde yıpranmış saçları yeniden yapılandırabileceğini söylemesi. Saçlara derinlemesine nem verdiğini söyleyen bu ürün parlattığını da iddia etmekte. İçerisindeki Avustralya nane balsam özü sayesinde bunu yapabildiğini de eklemekte. Markanın simgesi olan kanguruyu düşününce çok da şaşırmamak gerekir :)
   O mükemmel kokusundan bahsetmesem olmaz. Banyodan çıktıktan sonra saçlarımda kalmasa da banyo esnasında ürünü uygularken mest olamama sebep olan bir kokusu var. Parfümü çıksa alırım o derece :) Sakızımsı, sabunumsu ve meyvemsi çok değişik bir şey. Yapısı ise bildiğimiz saç maskelerinden daha sıvı geldi bana. Saç kremleri kıvamında hatta. 250 mililitrelik bir maske. Bana uzun süre gidiyor. Ambalajı ise ayrı bir güzel. Bir kapağı olmadığı için çantada, valizde taşımaya uygun olmasa bile kullanım açısından büyük bir kolaylık sağlıyor. Ağız kısmı her zaman aşağıya baktığı için ürün bitmeye yaklaştığında sıkarken hiç zorlanmıyorsunuz. Ve ürünü fazla almam söz konusu bile olmuyor, ne kadar sıkarsam o kadar geliyor :) En beğendiğim yönlerinden biri de bu maskenin diğer maskelere göre duruladıktan sonra saçta hiç ağırlık yapmaması. Son zamanlarda kullandığım Cyrene ve Morfose'un saç maskeleri saçımda hafiften yağlı bir tabaka bırakıyor. Ben de saçlarımı bir kez daha şampuanlama hissi uyandırıyor. Ama bu maske suyla birlikte sanki hiç sürmemişim gibi ama tüm mucizevi etkilerini de gerisinde bırakarak saçlarımdan akıp gidiyor.
   Beğenmediğim kısmı olan içeriğini sona saklıyorum ve etkilerini anlatmak istiyorum sizlere. Bu benim ilk biten Aussie maskem bir tanesini şu an kullanıyorum bir tane de yedeğim var :) Görüldüğü üzere çok seviyorum. Bu kadar memnun kalmasam üçlemezdim galiba :) Kırıklarıma uzun vadede, gerçekten de dediği gibi üç daikada mucizevi bir şekilde iyi gelen bir ürün oldu. İçerisindeki aloe vara sayesinde her kullanım sonrasında saçlarımı parlattı ve yumuşacık yaptı. Saçımdaki çatallaşmış görünümü alarak kırıklarımı onaran bir maske oldu. Piyasada çok fazla maske var ama çok azı gerçekten başarılı.
   Şimdi ürünün amasına geliyoruz işte. Benim için iki tane ve es geçemeyeceğim kötü yanı var. Birincisi içeriği. Hayatımda hiç bu kadar paraben türünü bir arada görmemiştim galiba, diyebileceğim kadar paraben içeriyor. Sadece bu bile artık almamam için yeterli bir neden benim için. Ama bundan da önemlisi bahsedeceğim ikinci kötü yanı, cruelty free olmaması. Ülkemizde Gratis ve Watsons'larda satılan Aussie markası, hayvanlar üzerinde çatır çatır deney yapan P&G grubuna ait bir marka maalesef. Benim kara listemde, L'oreal ile birinci sırayı paylaşıyor P&G'ye ait markalar. İşte bu iki nedenden ötürü elimdekileri bitirdikten sonra bir daha kullanmayacağım bir saç bakım maskesi. Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim, görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. bu ürüne ben de bayılıyorum canım seni takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil