21 Ekim 2015 Çarşamba

Bitenler ve Çöpe Gidenler Yaz 2015 XIII

Scandalous Yoğun Parlaklık ve Işıltı Şampuanı  (250 ml)
   Bu şampuan hakkında dakikalarca konuşabilirim galiba. En üzücü yanı ise artık ülkemizde satılmıyor oluşu olurdu :( Markafoni.com'dan şaka gibi bir fiyata aldığım Scandalous'un saç ürünlerinden aşırı derecede memnun kaldım. Daha önceleri ara sıra görüyordum ve her gördüğümde alıp denemek istiyordum. Fakat elimde yeterince saç ürünüm olduğunu fark edip vazgeçiyordum. Şimdi ise vazgeçtiğim her saniye için kendime kızıyorum :) İlk başlarda otuza yakın ürün çeşidi vardı galiba ama bu sayı gittikçe azaldı. Ben ise sonuna yetiştim gibi bir şey. Artık hiçbir yerde görmüyorum bu İngiliz markasını. Büyük ihtimalle ülkemize gönderim yapılmıyor.
   Acımı kafanızı şişirerek sizlere anlattığıma göre şampuana geçelim. İçerisinde kukui fındık yağı ve kırmızı yosun özleri olan bu şampuan gerçekten de vaat ettiği gibi saçlarıma parlak bir görünüm verdi. Ve bunu saçlarımı yumuşatarak yaptı. En sevdiğim yanı ise tabi ki kokusuydu. Böyle maskülen ve kalıcı bir koku daha görmedim ve göreceğimi de zannetmiyorum. Size okyanus ve yosun kokusunu anımsatması mümkün. Şeffaf renkli ve çılgın gibi köpüren bir üründü. Saçlarımın çok iyi bir şekilde arındığını hissettim her uyguladığımda. Ambalaj tasarımı, üzerindeki yazıların alaycılığı... Herşeyiyle gönlümü fetheden bir şampuan oldu. Artık bulamayacağım diye oturup ağlayacağım kadar varmış değil mi :) Olur ki bir yerde rastlarsanız kapın kızlar direkt kapın diyorum o kadar :D

Scandalous Yoğun Parlaklık ve Işıltı Saç Kremi (250 ml)
   Hadi gelin biraz da buna ağlayalım :D Şampuanıyla aynı içeriğe ve o aşık olduğum kokusuna sahip bu saç kremi sanki iri tuz parçacıkları içeriyormuş gibi bir yapıya sahipti. Fakat saçınıza sürdüğünüzde o parçacıklar kayboluyordu. Simli somon renginde bir üründü. Saçlarımı beklediğimden çok daha iyi yumuşattı. Bittiği için üzüldüğüm bu saç kremi sonsuza dek kalbimde yaşayacak :)

Aussie 3 Minute Miracle Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Bakım Kürü (250 ml)
   Detaylı bilgi için, bu ürünü enine boyuna incelediğim şu yazıma bakmaya ne dersiniz ;)

L'oreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Jeli -Normal ve Karma Ciltler İçin (150 ml)
   Daha önce de kullanıp bitirdiğim bu yüz yıkama jeli gerçekten çok iyi köpüren ve cildi temizleyen bir ürün. Fakat L'oreal markası hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka olduğu ve çok daha temiz içerikli, yüksek performanslı ve cruelty free ürünler piyasada olduğu için bir daha alınmayacak.

L'oreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Tonik-Normal ve Karma Ciltler İçin (200 ml)
   Moshos Garden ve Cyrene markalarının toniklerini kullandıktan sonra ben bu toniği niye kullandım diye kendime defalarca sordum. Bu ürünü kullanırken bırakın toniği ben yüzüme bildiğiniz kolonya boca etmişim :) Cildimi kızartan, kurutan, deli gibi alkol kokan bu ürün hiç benim cildime hatta bence kimsenin cildine göre bir ürün değil. Tavsiye etmem. Bir daha alınmayacak.

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder