7 Ekim 2015 Çarşamba

Bitenler ve Çöpe Gidenler Yaz 2015 XII

H&M Hindistan Cevizli Yüz Maskesi  (15 ml)
   Ayıla bayıla kullandığım bir maske oldu kendisi :) Karite ve kakao yağı içerdiği için cildimin çok güzel nem kazanmasını sağladı. Yüzümü yumuşacık yaptı ve neme doyurdu. Kokusu ise tabi ki efsaneviydi :) H&M'in kozmetik ürünlerini yenilemeden önce yaptığı son büyük indirimde sadece 1 liraya farklı çeşitlerde stokladığım bu maskeler gerçekten beklentimin ötesinde performans sergiledi. Bir kere tek kullanımlıkla kesinlikle alakası yok. 15 ml ve ben 7 ile 10 arasında kullanabildim. Küçük bir krem kabına aldım maskeyi ilk açtığımda, malum paketinde bırakıp kurumasına fırsat vermemek lazım :) Aşırı derecede bol kullanan biriyseniz bile bu tarz ürünleri, en az 5 kere kullanırsınız bu maskeyi. Ben tam orta karar sürdüm ve mesela hindistan cevizli olanını 10 kere kullanabildim.

H&M Ahududulu Yüz Maskesi (15 ml)
   İçeriğinde ahududu, mango, kayısı, şeftali ve nar özleri bulunan bu maskenin içerisinde küçük topikler vardı :) Bu sayade gözeneklerimi çok iyi arındıran bir ürün oldu. Kokusu bir harikaydı ve özellikle burun çevremde oldukça başarılı buldum. Gözeneklerimi temizlerken cildimi kurutmanın ya da germenin aksine yumuşacık yapan bir maske oldu.

İnci Tozu Bakım Maskesi (20 g)
   Tek kullanımlık maskelere alerjisi olan ben, bu yaz ayı boyunca bildiğiniz çığır açtım ve farklı farklı "tek kullanımlık" maske denedim :) Bu da onlardan biri hatta galiba en farklıları diyebilirim :) Paraben içermeyen ve bir Uzak Doğu firmasına ait olan bu maske inci tozu içerdiğini ve arkasından okuduğum kadarıyla neredeyse ciltteki tüm sorunları düzeltebileceğini iddia eden bir maske. Ve bunu tek kullanımda yapmayı vaat ettiğini de belirtmem gerekir.
   İçerisinden tek kullanımlık, jel kıvamında bir seruma bulanmış, ıslak mendil dokusunda ve tam yüz ölçüsünde bir maske çıkıyor. Temiz cilde löp diye yerleştiriyorsunuz o maskeyi :) Yarım saat yüzünüzde tuttuktan sonra alıyorsunuz ve cildinizde kalan serumla bi güzel masaj yapıyorsunuz yüzünüze. Sonra da cildiniz serumu iyice emiyor zaten. Tek kullanımlık bir ürün olduğu için ben cildimi yumuşatması, nemlendirmesi, aydınlık bir görünüm sağlayıp pürüzsüzleştirmesi dışında diğer vaat ettiği faydaları göremedim. Kaldı ki tek kullanımla hangi üründen mucizeler yaratmasını bekleyebiliriz ki :) Değişik bir maske kullanmış oldum adı da inci tozlu maske oldu :) Bir daha alacak kadar heveslendirmedi diyerek noktalayayım :)

Beauty Formulas Derinlemesine Etkili Burun Gözenek Temizleyici Bant
   Yüzümüzdeki gözenekleri temizleme fikri mükemmel bir şeymiş gibi gelse de bunun için ağda bandı gibi bir bant kullanıp burnumun üzerindeki ve çenemdeki minik sarı tüyleri canavara dönüştürme olasılığı olduğu için bir daha kullanmayacağım. Zaten hayatım boyunca topu topu on kere falan kullanmışımdır herhalde :) Evet siyah noktaları temizliyor tamamen olmasa da büyük oranda temizliyor. Fakat hem ölü deriyi derinden kaldırdığı hem tüyleri de beraberinde aldığı hem de çekme kısmı acı verdiği için bir daha burun bandı olaylarına bulaşmayacağım :) Yaşasın peelingler :)
   Bu arada üründen hiç bahsetmemişim ya :) Gözeneklerimi güzelce arındırdı ama dediğim gibi çok fazla sertleştiği için çekerken gözümden yaşlar geldi resmen. Belki de benimki yağlı ciltler için olduğundan sonrasında cildimi kurutmuş ve diğer versiyonlarına göre daha etkili olduğu için canımı yakmış olabilir. Sizin tüylerle ya da acı verme kısmıyla bir probleminiz yoksa Watsons'larda satılan ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan Beauty Formulas'ın bu ürününü çok uygun bir fiyata satın alabilirsiniz :)

Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu (80 Adet)

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder