1 Ekim 2015 Perşembe

Bitenler ve Çöpe Gidenler Yaz 2015 XI

Avon TTA Together Eau de Parfum (30 ml)
 Şu yazımda notalarından da bahsettiğim bu parfümü severek kullandım ve bitirdim. Bence dört mevsime ve hem geceye hem de gündüze uyum sağlayabilen muhteşem bir kokuydu. Sevdiğim notalardan olan, şeftali ve amber ağırlıklı kokan bu parfüm, tenimde uzun süre kalmayı başardı. 30 ml olduğu için hem çantamda rahatlıkla taşıdım hem de hiç sıkmadan bitirtti kendini :)


Wet'n Wild Heather Silk Allık (4 g)
 Sadece bir kere kullandıktan sonra yere düşüp tuzla buz olan allığım, tüm kurtarma çabalarıma rağmen çöpe yollanıyor. Mat, aşırı derecede pigmentli ve vişne çürüğü rengindeki bu allığı çok severek almıştım. Fakat sakarlığım sağ olsun paramparça yapmayı başardım :( Her ne kadar düşüp kırılan bir farımı presleme yöntemiyle eskisinden daha iyi bir şekilde geri kazanmış olsam da bu yöntem garip bir şekilde allıkta işe yaramadı. İçeriklerinin farklı olmasındandır belki de. Preslememe rağmen yine çatlak patlak oldu ve her kullanmaya cesaret edişimde her yere dökülen ve etrafı mahveden parçacıklarıyla beni deli etti :) Çok canım çekerse belki yine alırım çünkü rengi ve pigmentasyonu gerçekten çok güzeldi ayrıca uygun fiyatlı bir ürün, tavsiye ederim.

Arko Classic Yağlı Krem (20 g)
   Özellikle kış aylarında tercih etiğim ağır ve yağlı bir krem, Arko'nun klasik olan bu el kremi. Adından da anlaşılacağı gibi çok yoğun yapılı ve acayip yağlı olan bu kremin çabucak emilmesini beklemeyin derim :)

Vaseline Lip Therapy Dudak Nemlendiricisi (4 g)
   Yine memnun kalmadığım bir dudak nemlendiricisi daha. Hiçbiri Aloe Lips olamıyor ki azizim :) Orta karar, dudaklarımda 10-15 dakikadan fazla kalamayan bir dudak nemlendiricisiydi. Katı bir yapısı olduğu için sanki dudağıma kuru bir şey sürüyormuşum gibi hissediyordum. Bir tek kokusu güzeldi galiba o da kakaolu olduğu için olsa gerek. Bir daha alınmayacak.

Clinique Full Potential Lips Dudak Parlatıcısı 03 Glamour Full (2.4 ml)
   Çok güzel bir gül kurusu rengine sahip bu simli dudak parlatıcısını çok severek kullandım ve bitirdim. Acayip kalıcı olan bu ürünün bir tek garip kokusunu ve dudaklarımda hafiften bıraktığı o yapış yapış hissi hiç sevmedim. Onun dışında dudaklarda çok doğal duran bir ürün olduğunu düşünüyorum, rengi aynaya bakmadan sürülebilecek, günlük kullanıma uygun bir renkti diyebilirim.
   
   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

4 yorum:

  1. arko el kremini özellikle kışın bende sürekli alıyorum canım :) allığına üzüldüm wet n wild ürünleri harika ama ambaajları çok kötü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam kışlık bir krem değil mi tatlım ama :) Allığa ben de üzüldüm sadece bir kere kullanma fırsatım olmuşken ölüverdi :) Wet'n Wild ürünleri genel olarak yüksek performanslı olmasına rağmen herhalde ambalajlarının dandikliği ve içeriklerinin çok kaliteli olmamasından dolayı bu kadar uygun fiyatlı :)

      Sil
  2. bitenler yazısını okumak hep hoşuma gitmiştir =) bende bloğuma gelip yorumlar yazmanı dilerim =) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hem yazmayı hem de okumayı çok seviyorum. Benim yazımı severek okuduğun için de çok teşekkür ederim tatlım. Ben de senin blogundakilere bir bakayım ;)

      Sil