8 Temmuz 2014 Salı

Forever Living Dosyası: Flawless by Sonya Pudralar

   Merhabalar!Eee artık bir inceleme yazısının vakti geldi diye düşündüm ve bu üç güzel ürün hakkında bir yazı yazayım dedim.
   Öncelikle size Forever Living markasından bahsetmek istiyorum biraz.Amerika'nın Arizona eyaletinde 1978 yılında kurulmuş bu şirket,network marketing sistemiyle çalışmakta.Sağlık ürünlerini ağırlıklı üreten bir firma.Ürünlerinin çoğunda doğal aloe vera bulunmakta ve arı ürünleri de üretmekteler.Aynı zamanda Kosher ve İslami Helal sertifikaları mevcut.PETA kurallarına uygun ve en önemlisi hayvanlar üzerinde test yapmayan bir kuruluş.Bu yazımda bahsedeceğim ürünler bu markanın alt markası(kozmetik) olan Flawless by Sonya'a ait.Bu kadar bilgiden sonra eğlenceli kısıma geçebiliriz :)






 1.Delicate Finishing Powder Light-Medium(Tamamlayıcı Hassas Pudra)


   Hayatımın transparan pudrası diyebilirim bu pudra için.Günlük makyajımda vazgeçilmezim.İki tane bitirdim şimdiye kadar :) Çok ağır makyaj yapmadığımda yüzümde doğal ve hafif bir görünüm istediğimde nemlendiricimin ya da güneş kremimin üstüne direkt uyguluyorum.Karma yapıda bir cilde sahip olduğum için T bölgemde bir süre sonra ister istemez yağlanma meydana geliyor.Bu pudra sayesinde uzun süre cildim mat ve pürüzsüz bir görünüme sahip oluyor.Kız kardeşimin kuru bir cildi var ve o da severek kullanıyor.Yani her cilt tipine uygun :)
   İçeriği aloe ile zenginleştirilmiş bu pudranın maalesef sadece iki renk seçeneği bulunuyor.Açık tenli biri olduğum için light-medium tam bana göre.Hemen aşağıda 2. maddede bahsedeceğim Dark renginin ise esmerler için ideal olduğunu düşünüyorum.Ama arada kalan tenler için uygun bir renk seçeneğinin olmaması üzücü :( Yine de pigmentasyonu az olduğu için transparan pudra niyetine birçok ten rengi kullanabilir bence.Sonuç olarak bir transparan pudra arayışı içerisindeyseniz doğal içerikli ve bir o kadar da doğal duran bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim.Bir deneyin :)

2.Delicate Finishing Powder Dark



   Madem o kadar açık tenlisin niye aldın bu kadar koyu renkteki pudrayı diyeceksiniz.Doğru :) Ama bu pudrayı kontur yapmak ya da bronzer olarak kullanmak için aldım aslında.Kutuyu ilk açtığımda korktum biraz çünkü çok koyu gözüktü gözüme.Ama uyguladığımda o kadar da koyu olmadığını gördüm.Light-Medium'a göre pigmentasyonu daha yoğun geldi bana.Belki de koyu olduğu için öyle sandım çevremde pek esmer olmadığı için test etme şansım da olmadı.Kontur için ideal bence,tavsiye ederim.

3.Aloe Mineral Makeup Light(Mineralli Pudra)




   Cilde parlak ve ışıltılı bir görünüm veren bu ürün gözenekleri küçülttüğünü de iddia ediyor.İçeriğinde yine aloe vera olan bu ürün Mikronize Teknolojisi kullanılarak oluşturulmuş,bu sayede gün boyunca rengini kaybetmiyor,ciltteki kalıcılığını ve etkinliğini yitirmemesini mümkün kılıyor.İçeriğindeki Çinko Oksit ve Titanyum Dioksit sayesinde yarı saydam doğal bir görünüm sağlıyor.Bismuth Oxychloride adlı mineral sayesinde cilde parlak ve aydınlık bir görünüm veriyor.Aloe Vera Yağı Özü cilde bir rahatlık ve yumuşaklık etkisi sağlayıp,cildin su gereksinimlerini karşılayıp,vitaminleri ve yaşlanmayı önleyici diğer maddeleri içeriyor.Ve içerisindeki antioksidan özellikteki E Vitamini sayesinde daha esnek bir cilde kavuşulmasına,cildin nefes almasına ve cildin nem düzeyinin uzun süreli kontrol altında tutulmasına yardımcı oluyor.
   Bu aşırı bilgi yüklemesinden sonra gelelim ürünün nasıl olduğuna.Kapatıcı özelliği yüksek bir pudra arıyorsanız bu ürün beklentilerinizi kesinlikle karşılayacaktır.Öyle bir ürün ki toz yapıda olmasına rağmen yüzünüze uyguladığınızda sanki fondötenmiş gibi cildinizdeki kusurları kapatıp,renk tonu farklılıklarını ortadan kaldırıyor,bir de üstüne doğal durmayı başarabiliyor.Ben ağır bir makyaj yaptığımda üzerinden bu pudrayla geçiyorum ve mükemmel bir sonuç elde ediyorum.Hatta bazı günler cildimi fondötenle kapatmak istemediğimde güneş kremimi uyguladıktan sonra üstüne bu pudrayı sürüyorum ve sanki fondöten sürmüş gibi bir yüzüm oluyor.Ve çok doğal duruyor.Hafif simli bir yapısı var ama bu sizi korkutmasın.Yüzünüze sürdüğünüzde çok canlı ve aydınlık bir bitiş sağlıyor.Doğallığının sebebi de buradan geliyor aslında.Mineraller sağlıyor bu görüntüyü.
   Son olarak dört farklı renk seçeneği var.Ürün sadece pudra olarak kullanılmıyor,aynı zamanda aydınlatıcı olarak ya da daha koyu bir rengini bronzer olarak da kullanmak mümkün.Tek eksiği toz yapıda olması fırçama çok fazla geldiğinde içine doğru pıt pıt :) yapıyorum fırçayı.Bunun dışında bir eksiği yok bana göre.Şiddetle tavsiye ederim :)

   O kadar anlattın anlattın ama biz bu ürünleri almak istesek nereden alacağız,diyorsanız linki: https://www.foreverliving.com/marketing/Home.do?store=TUR&language=tr.Buradan iletişime geçebilir ve ürün satın almak istediğinizi söyleyebilirsiniz onlar sizi herhangi bir sponsora yönlendirecektir.Ya da direkt benimle iletişime geçebilirsiniz :)

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...     

4 yorum:

  1. Aloe vera kendi alanında 1 numara...

    YanıtlaSil
  2. .....ben Forever, sonya marka elçisiyim.. YANİ UZUN LAFIN KISASI BAYANLARA ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYOR ANLADIĞIM KADARIYLA ALDIĞINIZ ÜRÜNLER KİMYASAL DEĞİL ORGANİK YANİ DOĞAL OLSUN.. BENİM BAYANLARA ÖNERİM İSE SONYA KOZMETİK ÜRÜNLERİ TAMAMEN DOĞAL ALOE VERADAN VE KÖK BOYALARINDAN YAPILMAKTADIR.

    YanıtlaSil
  3. ben forever a yeni üye oldum ama neden şuan bu ürünler yok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Forever Living'in alt kozmetik markası olan Sonya serisi standart Forever Living ürünlerine göre çok sık yenilenen bir seri. Her 3-4 yılda bir ambalajları, ürün çeşitliliği, renkler yenilenerek tekrardan piyasaya sürülüyor. Yaklaşık bir yıldır Sonya kozmetik ürünleri yine bu yenilenme sebebi ile stokta yok ve umuyorum ki artık yenilenmiş ürünleri stoklara girecek ve satın alabileceğiz.

      Sil