26 Temmuz 2014 Cumartesi

Gratis Alışverişim Temmuz 2014 1.Kısım (Bayram İndirimi)

   Uzun bir aradan sonra herkese merhaba!Evet baya bir zaman geçti yazı yazmayalı ama çok fazla alışveriş yaptım bu zaman zarfında ve bomba gibi geldim :) Taa taa ta ta!Bu Temmuz alışveriş dizisinin ilk durağı cici Gratis!Bayram indirimi olur da alışveriş yapılmaz mı,stok yapılmaz mı :) Hemen başlayalım çünkü uzun olacak ayıptır söylemesi.Fiyatları parantez içinde yazdım ama belirtmek gerekir ki aldıklarımın neredeyse hepsi %50 indirimdeydi.Bakalım neler almışım:

1.Benri Top Makyaj Pamuğu 100 Adet-Cotton Balls (2,95 ₺)

   Ben bu pamukları makyaj temizlemek için falan değil de ojelerimi çıkartmak için kullanıyorum.Top şeklinde olduğu için asetonu çok rahat emiyor ve en koyu ojeleri bile rahatlıkla çıkarıyor.Tabi burada aseton faktörü de var :)

2.Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu 80 Adet-Cotton Pads (2,05 ₺)

   İşte bu pamuğu makyaj temizlemek için kullanıyorum.Göz makyajımı çıkarmak için,tonik kullanmak için ya da yüzümdeki makyaj kalıntılarını temizlemek için ideal.Kare pamukların daha iyi olduğunu söylüyorlar ama hiç denemedim disk şeklinde olanlardan gayet memnunum.Belki bir ara denerim kare olanlarını da.Genel olarak Benri'nin pamuklarını tavsiye ederim eğer hala kullanmamışsanız :)

3.Taft Power Kaşmir Dokunuşu Mega Güçlü Saç Köpüğü 2'li (15,50 ₺)

   İşte benim hayatımın saç köpüğü diyebilirim.O biter ben alırım,bitmese bile stok yaparım.Ölene kadar kullanacağım herhalde :)Kıvırcık saçlı bir insanım.Ve saçlarımı şekillendirirken bu tarz ürünler kullanıyorum.Hem bukleleri daha güzel daha canlı gösteriyor hem uzun süre kalıcılık sağlıyor hem de o kabaran kıvırcık saçları bir arada tutup elektriklenmesini önlüyor.Kokusuna da ayrı bir bayılıyorum.Kıvırcık saçlıysanız ve saçlarınıza şekil vermek için bir köpük arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim.

4.Listerine Cool Mint Ağız Bakım Ürünü 95 ml-Nane Aromalı

    Ağız bakım suları benim diş bakımımda olmazsa olmazlardan.Çünkü ne kadar iyi fırçalarsak fırçalayalım ağzımızın içinde ulaşamadığımız yerler kalıyor.Bu ağız bakım suları ağzımızın her bir köşesine erişebiliyor.Ve en önemlisi diş eti hastalıklarının en önemli nedeni olan plak oluşumunu azaltıyor ve önlüyor.Listerine markasını çok gördüm,duydum ama nedense hiç kullanmamıştım.Belli bir miktarda alışveriş yapınca indirimli olan ürünlerden biriydi bu minik ağız bakım suyu o yüzden fiyatını fişte net olarak bulamadığım için yazamadım :) Deneme amaçlı iyi oldu aslında.Şişesini de bitirince tabi ki atmayıp seyahat amaçlı kullanım için hazır hale getirmeyi düşünüyorum :)

5.Gilette Venus Simply 3-Kayganlaştırıcı Bantlı Kullan-At Tıraş Bıçağı

   Gilette markasının bayanlar için özel olarak çıkarttığı Venus serisini bilmeyenimiz yoktur herhalde.Gratis'te bir alana bir bedava vardı bende iki tane aldım.Fiyatını bulamadım :( Yıllardır bu pembe üç bıçaklı olanı kullanıyorum.Fazla konuşmaya gerek yok :)


   Umarım almayı düşündüğünüz ürünler varsa benim aldıklarımın arasından size bir fikir verebilmişimdir.

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder