27 Temmuz 2014 Pazar

Gratis Alışverişim Temmuz 2014 2. Kısım (Bayram İndirimi)

Kaldığımız yerden devam ediyoruz :)


6.The Balm Time Balm Face Primer-Yüz Bazı 30 ml (20,25 ₺)

   İndirim olur da The Balm'dan bir şeyler alınmaz mı :) Bu makyaj bazı birçok Blogger tarafından övülüyordu.Bende ağır makyaj yaptığımda kullanmak için aldım.İçinde A,C ve E vitaminleri varmış.Gözenekleri küçülttüğünü ve makyajın kalıcılığını arttırdığını söylüyor.Kullanmak için sabırsızlanıyorum :)

7.The Balm Put A lid On It Eyelid Primer-Far Bazı 11.8 ml (15,90 ₺)

   The Balm'ın en meşhur ürünlerinden birini bir de ben deneyeyim dedim.Süslü püslü göz makyajı yaptığımda göz kapağıma baz niyetine nemlendirici,krem far ya da fondöten uyguluyordum.İlk göz bazımı almış oldum :)

8.The Balm Bahama Mama Bronzer 7.08 g (16,75 ₺)

   Yine bir popüler The Balm ürünüyle karşı karşıyayız.Sahi The Balm'ın meşhur olmayan ürünü var mı ya :) Hepsi birbirinden güzel.İçerikleri olsun,ambalajlarının tatlılığı olsun...Ayrıca paraben içermemesi ve hayvanlar üzerinde test yapmaması da diğer olumlu yönleri.Bronzer ya da kontur amaçlı olarak bir önceki yazımda bahsettiğim Flawless by Sonya markasının koyu renkli pudrasını kullanıyordum.Hala da kullanıyorum gayet memnunum.Dönüşümlü olarak kullanırım artık ikisini de.Bahama Mama'yı merak ettiğim için aldım.Deneyelim görelim :)

9.Yardley London Royal Diamond 125 ml Edt (19,50 ₺)

   Aslında parfüm almayı hiç düşünmüyordum yeterince pafümüm var :) Gratis'te dolaşırken rafta gördüm İngiliz malı Yardley'leri,kokuları nasılmış bir bakayım dedim.Ve olan oldu mükemmel kokan bu parfümü almış bulundum :) Hepsi bana göre değil mesela en popüler olan Peony'i hiç beğenmedim.Lily of the Valley'i de beni pek açmadı.Ama Royal Diamond ile Royal English Daisy'e bayıldım.Raflarda sadece bunlar vardı başka çeşitleri de varmış ama kalmamış maalesef :( Hatta benim aldığım -Royal Diamond- tek kalmıştı ve paketi açılmıştı.Görevli bayan sabah bir müşterinin açtığını ama kullanılmadığını söyledi.Kullanıldıysa da bir iki fıs sıkıldığı belli.Olsun,dedim kokusu o kadar güzel ki...Çok ferah ve hafif çiçeksi.Yani tam yazlık bir parfüm fiyatına göre gayet uygun yalnız hem eau de toilette hem de uygun fiyatlı bir ürün olduğu için kalıcı değil.Benim tenimde bir iki saat kaldı.Ama yazın gün içerisinde tazeleyerek kullanılabilir bence.Bu bittikten sonra diğer beğendiğimi de almayı düşünüyorum.Yazlık hafif bir koku düşünüyorsanız öneririm.

10.Wet'n Wild Fast Dry Nail Color-Party of Five Glitters 13.5 ml (5,90 ₺)

   Wet'n Wild'ın ojelerini çok merak ediyordum.Melis Limes sağolsun :) Bir de fast dry olunca alayım dedim.Simli ya da pullu artık ne deniyorsa bu şekilde ojeleri çok seviyorum.Tırnaklarıma tek renk oje sürdüğümde yüzük parmağımdakinin üstünden simli bir ojeyle geçince güzel gözüküyor.Minik bir nail art bir nevi :)

11.Essence Studio Nails 24/7 Nail Base 8 ml-Kadife Oje Bazı (6,50 ₺)

   Çok severek takip ettiğim Youtuber Ayşe Çakar'ın yorumlarına güvenerek aldım.Ve bayıldım :) Ben bunu niye daha önce almamışım dedim.Hani sürdüğümüz ojenin birinci katında alttan tırnağımız gözükür ya az biraz işte bu bazı sürün sonra tek kat isterseniz açık renk isterseniz koyu renk bir oje sürün tırnağınız gözükmüyor.Bazı sürdüğünüzde tırnağınızı mat bir görünüme kavuşturuyor ve çok çok çok çabuk kuruyor.Sık sık oje süren biriyseniz ve vaktiniz yoksa bu bazı kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim.

12.Maybelline Master Shape Brow Pencil-Soft Brown-Kaş Kalemi (6,25 ₺)

   Kaşlarıma bu zamana kadar yaptığım tek şekillendirme olayı kaş fırçasıyla tarayıp şeffaf rimel sürmekti :) Ama makyajda ustalaştıkça ağır makyajlar yapmaya başlıyorsunuz.Ve ben,o ağır makyajımı bitirip aynaya baktıktan sonra kaşlarımın sönük kaldığını gördüm.Bu tarz bir şey alayım ve denemelere başlayayım dedim.İlk defa kullanacağım umarım kıvırabilirim bu işi :)

13.Maybelline Affinitone Concealer-01 Nude Beige-Göz Altı Kapatıcısı (11,25 ₺)

   Eee kendi çapımızda başladık ya ağır makyaj yapmaya göz altı kapatıcısı olmadan olmaz :) Benim ilk likit şeklindeki göz altı kapatıcım kalem şeklindeydi ama göz altımda çok kuruma yaptı.Böyle kabuk kabuk oldu ayrıca sürümü de zordu.O kapatıcıdan ileride bir yazımda bahsederim büyük ihtimalle ama beğenmediklerim arasında o ayrı.Her neyse ilk likit ürün olarak Maybelline deneyeyim dedim.Göz altımda bir problem yok morluk,şişlik,vs. ama yüz kere dediğim gibi ağır bir makyaj yaptığımda her şeyin tam takım olması gerekiyormuş gibi geliyor.Deneyelim görelim :)

   Umarım almayı düşündüğünüz ürünler varsa benim aldıklarımın arasından size bir fikir verebilmişimdir.

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Süper içinde kullandığım ürünler de var :)
    Sizi takibe aldım , bende bloguma beklerim.
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil