30 Temmuz 2014 Çarşamba

Watsons Alışverişim Temmuz 2014 (Bayram İndirimi)

Herkese merhaba :) Alışveriş durağımızın ikinci ayağındayız.Bayram indirimi olur da Watsons'a gidilmez mi :) Çok bir şey almadım aslında,lafı uzatmadan hemen başlayalım :) Yine belirtmeliyim ki neredeyse hepsi indirimdeydi,fiyatlar ona göre yani:) İşte aldıklarım:



1.Beauty Formulas Ağız Çalkalama Suyu Ferah Nefes-Mouthrinse Soft Mint 700 ml (4,50 ₺)

   Diş bakımımda ağız bakım suyunun vazgeçilmez olduğunu daha önce söylemiştim.Elimde bir kaç tane olmasına rağmen hazır indirimdeyken bir tane alıp stok yapayım dedim.Hem Beauty Formulas'ın bu konuda nasıl olduğunu test etmiş olurum.

2.Superdrug Saç Spreyi-Superdrug Hairsprey Unparfumed Extra Firm Hold 300 ml (5,20 ₺)

   Saçlarıma maşa yaptığımda ya da doğal haliyle -kıvırcık- şekil verdiğimde o gün sönük bir kıvırcık saçla gözükmek istemiyorsam saç spreyi kullanıyorum.Baya enteresan bir tanımlama oldu bu ama aslında anlatmak istediğim Allah'ın her günü saç spreyi kullanmadığım :) Çünkü çok aşırı kullanım da sağlıklı değil bence saçlarımız için.Rüzgar,güneş,hava kirliliği ve ısı gün içerisinde saçlarımızı yıpratıyor.Bir de her gün bu tarz saçı sertleştiren ürünler kullanırsak saçlarımızın daha da zarar göreceğini düşünüyorum.Gelelim aldığım spreye :) Şu an elimde bunun kokulu olanı var.Ama o da kokusuz gibi zaten :) Memnunum,ne çok mükemmel ne de çok kötü bir saç spreyi orta seviyede yani.Bu sefer ki aldığım kokusuz olanmış.Bende yeni fark ettim :) Hafif yapılı,ne kadar sıkarsanız sıkın asla saçınızı kazık gibi yapmıyor.Mesela Taft'lar öyle.Köpüklerini ne kadar çok sevsem de saç spreyleri bana ağır geliyor ama kusursuz bir topuz için ideal bence.Superdrug'ın içinde Pro-Vitamin B5 varmış.Saçlara yumuşak ve ışıltılı bir görünüm verdiğini söylüyor ve gerçekten de öyle.Saçta orta derecede bir tutuş sağlıyor ve bunu yumuşak bir şekilde yapıyor.Miktar olarak da oldukça bereketli bir ürün,gördüğünüz gibi boyu maşallah :) Uygun fiyatlı,saçları kazık gibi yapmayan ve orta tutuşlu bir ürün kısaca.

3.Diadermine Kirpik Koruyucu Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi 125 ml (5,90 ₺)

   Belli bir miktarda alışveriş yapınca bu fiyata geliyordu.Bu aralar makyaj temizleyici ürünlere taktığım için bir deneyeyim dedim.Daha bir kere kullandım.Henüz konuşmak için çok derken ama ilk izlenimim güzel olduğu.İyi çıkardı makyajımı diyebilirim şimdilik.Kullanalım görelim.Vitamin içeriyormuş.Suya dayanıklı makyajı bile temizlediğini (yani bi zahmet :) ve kirpikleri koruyup onlara bakım yaptığını iddia ediyor.

4.Watsons Vücut Scrubı Çilekli-Strawberry Body Scrub 200 g (5,99 ₺)

   Vücut scrublarına bayılıyorum :) Bir de scrubın Türkçesi olsa da onu yazsam şuraya iyi olurdu tabi.Scrublarda en sevdiğim iki şey:cildi ölü deriden arındırmaları ve çok güzel kokmaları.Watsons'ın scrublarını çok seviyorum.Yine çilekli almıştım aylar önce ama o bir başkaydı ya :) Krem kutusu gibi bir ambalajı vardı.Toz pembe rengindeydi,buna göre daha kıvamlıydı ve kokusu daha kalıcıydı.Maalesef onlar kalkmış :( Bilseydim kalkacağını iki üç tane daha alırdım ama ne yapalım.İşte onlar kalktıktan sonra bu tüpte olanları çıkardılar.Daha bir kere kullandım.Diğerine göre daha akışkan,kokusu daha az kalıcı ve temizleme özelliği aynı.Yine erken konuştum :) Haksızlık da etmeyelim yahu biraz kullanalım :) İçeriğinde doğal lif kabağı ve ceviz kabuğu varmış.Gerçekten de baya bir lifli.Çilek ve zeytin ekstresiyle de zenginleştirilmiş.Zaten çilek varsa bir şeyin içinde açılın o benimdir :)

5.Pantene Anında Bukle Şekillendirici Saç Bakım Kremi 300 ml (3,99 ₺)

   Saç şekillendirme rutinimin başrollerinden biri de bu saç şekillendirici kremler.Çok uzun zamandır Elidor'un saç şekillendiricisini kullanıyorum.Şu yeşil olanını.Gayet memnunum.Yıllar önce Pantene kullanmıştım sevmiştim.Biraz özlemişim galiba hasret giderelim dedim :) Olayına gelirsek bu vatandaşın;elektriklenmeye engel oluyormuş,her bir bukleyi şekillendiriyormuş ve saçları dış ortamın rutubetine karşı koruyormuş.

6.L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil 100 ml (9,90 ₺)

   Bu ürün hakkında konuştum,konuşuyorum ve konuşacağım :) Ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz artık.Hayatımın saç bakım yağı.Elimde iki tane olmasına rağmen gittim bir de üçüncüyü aldım.Ne olacak benim şu stok yapma ve indirim görünce dayanamama hastalığım bilmem :) Ne kadar mükemmel bir ürün olduğundan söz etmeye gerek bile yok benim kırıklarıma ilaç gibi geldi.Şiddetle tavsiye ederim :) İşin garibi,alışveriş yaparken uzaktan gördüm bunları hadi gidip sepete atayım dedim,elime bir aldım hafif geldi.Küçülmüş mü ki diye düşünürken bir baktım 100 ml.Meğerse zekiler,plastik ambalaja geçiş yapmasınlar mı :) Baktılar ki çok satıyor fiyatı da şu sıralar düşük ambalajdan çalalım demişler belli ki :) Önce bir kızdım içimden güzelim cam şişeye ne oldu,ne hale getirmişsiniz benim canım saç bakım yağımı dedim.Ama sonra seyahat için ideal olduğuna karar verdim.Umarım cam şişeleri de bu plastiklerin yanında yine görürüz.Çünkü ürüne ayrı bir hava kattığına inanıyorum.

7.Watsons 10'lu Cep Mendili (3,25 ₺)

   Cep mendili deyip geçmeyin :) Watsons'ın cep mendilleri hem minik ve kullanışlı hem de paketleri olsun dokusu olsun şahane.Bu sefer ki aldığım marshmallowlu ve makaronlu :)

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder