29 Kasım 2014 Cumartesi

Gratis Alışverişim Büyük İndirim 2.Bölüm

 Alışverişimin eğlenceli kısmına geçebiliriz artık :) Balmsai palete kavuşurum da eğlenceli olmaz mı hiç :) Silent Treatment'ı da aldığımdan beri severek kullandığım için onun da hakkını yememek lazım şimdi.Gratis sayesinde ulaşabildiğimiz şahane iki markaya ağırlık verdim görüldüğü üzere renkli kozmetik alışverişi yaparken.Hem The Balm'ı hem de Wet'n Wild'ı ne kadar çok sevdiğimi anlatsam sonu gelmez bu yazının :) İlk bölümde olduğu gibi indirimsiz fiyatlarını yazacağım aldıklarımın çünkü fişte maalesef çok karışık.Siz onları yaklaşık olarak ikiye bölün gitsin :)





Wet'n Wild Silent Treatment Üçlü Far Paleti 3.5 g (14,99 ₺)

 Wet'n Wild'dan aldığım ilk üçlü palet oluyor kendisi.Ve iyi ki de almışım dedim bir kaç kez kullandıktan sonra.Sebepleri çok elbette :) Birincisi, elimdeki diğer sekizli paletlerinde de olduğu gibi mükemmel bir pigmentasyona sahip.Bazsız bile uyguladığımda bütün gün gözümde kaldı,kesinlikle katlanma çizgisinde birikme yapmadı.Tozutma olmuyor değil ama çok da problem değil benim için,elimde Clinique'nin bir far paleti var mesela o da tozutuyor yani.
 İkincisi ise alttaki lilamsı grimsi yanar dönerliği olan renge aşık olmuş olmam :) Sevgili Deniz'in(denizinpaylaştıkları kanalının sahibi),Wet'n Wild far paletlerini tek tek tanıttığı bir videosunda bahsettiğim renge bayıldığını görmüştüm.Onun tavsiyesiyle aldım ve bende bayıldım :)
 En üstteki çok açık bir pembe olan kaş altı için uygulanması gerektiği yazan farı da beğendim.Açık renkli olmasına rağmen pigmentasyonu çok iyi.Ortadaki simli koyu kahverengiyi ise daha hiç kullanmadım.Sonuç olarak efenim Wet'n Wild'dan alınabilecek bu üçlü far paletini sırf alttaki renk için bile şiddetle almanızı tavsiye ederim,özellikle esmerlerde o renk enfes duracaktır.

Wet'n Wild Mega Last Lip Color-Ruj Red Velvet 3.3 g (9,75 ₺)

 Wet'n Wild'den deli gibi merak ettiğim bir ürün serisi de rujları :) Aslında bunu anneme aldım,kırmızı ruju bitmiş.Bu rengi de tam bir bayrak kırmızısı.Umarım beğenir.Bir dahaki alışverişimde Cherry Bob başta olmak üzere bir kaç rujunu daha almayı düşünüyorum.


Wet'n Wild Mega Last Nail Color-Oje Red A Good Book 13.5 ml (8,50 ₺)

 Daha önce iki farklı ojesini(Sugar Coat ve 2% Milk) aldım.Gerek fırça yapısı olsun,gerek renk vermesi olsun,gerekse kalıcılıkları olsun çok memnun kaldım.Bu kırmızı rengini ise hediye vermek için aldım çok sevdiğim birine :)

Wet'n Wild Mega Last Nail Color-Oje Private Viewing 13.5 ml (8,50 ₺)

 Bir kere kullandım daha ama maalesef tahmin ettiğim yoğunlukta çıkmadı renk :( Şimdiye kadar tek memnun kalmadığım ojesi bu galiba.Kalın fırça yapısını,tüm tırnağa tek darbeyle uygulanmasını,3-4 güne kadar tırnakta kalmasını gerçekten çok sevdim bu Mega Last serisinin.Fakat bu şeftali alt tonlu nude ojesini tırnak bazıyla ve iki kat uygulamama rağmen alttan tırnağım hala gözüktü ve maalesef istediğim rengi vermedi.Bir şekilde kullanacağım artık ama bir daha almayı düşünmüyorum.

Wet'n Wild Mega Last Nail Color-Oje Wet Cement 13.5 ml (8,50 ₺)

 Vizon rengi sanıp aldığım bir oje olsa da sonradan soluk bir lila rengi çıkması beni hiç rahatsız etmedi.Aksine tam benlik bir renk olduğunu düşünüyorum.Tırnakta açık bir çimento rengi gibi dursa da içindeki lilalık kesinlikle görülüyor.Sonbahar ve kış aylarında severek kullanacağım :) 

Wet'n Wild Mega Last Nail Color-Oje Haze of Love 13.5 ml (8,50 ₺)

 İşte benim aşkım :) Biricik bordo ojem :) Nedense bordo renkli ojelere karşı bir ön yargım vardı.Tırnakta güzel durmayacağını ya da kıyafetlerle uymayacağını düşünüyordum.Tam tersine bir kere sürmem tüm tabularımı yıkmama yetti.Çok koyu bir bordo diyemem.İçinde mürdümlük de barındıran koyu bir vişne çürüğü gibi geldi bana(tanımlamaya bak :).Ellerim de beyaz olduğundan mıdır bilmem ama bence çok güzel durdu.Instagram'a çekip koyarım bi ara ;) Bu aylarda yatıp kalkıp bunu sürüyorum desem yalan olmaz :) Şiddetle tavsiyedir :)

The Balm Give Crease a Chance Far Fırçası (30,90 ₺)

 Aldığım günden beri ne zaman tüm göz kapağıma far uygulayacak olsam elim buna gidiyor.İki uçlu ve bence çok kullanışlı olan bu fırçayı zaten uzun zamandır almak istiyordum ama bir türlü stokta olmuyordu Gratis'lerde.Sonunda kavuştum ;) Dediğim gibi bir ucu baya geniş ve tüm göz kapağına far uygulamak için ideal.Diğer ucu ise kocaman bir karıştırma fırçası,bence biraz fazla kocaman olduğu için koyu renkleri dağıtırken ya çok dikkatli olunmalı ya da hiç bulaşmamalı şayet rakuna dönme ihtimalimiz oldukça yüksek :)




The Balm Balmsai Far Paleti- Palette 14.4 g(65,90 ₺)

 Uyanabilirsiniz,alışverişin yıldızı bölümüne geldik :) Gratis'e girdiğimde:Amacım,The Balm'dan Nude Tude ya da Nude Dude almaktı.Durum,hiç biri kalmamıştı.Gelişme,satış görevlisi "Bu yeni çıktı,bir tane kaldı." deyip Balmsai'i elime tutuşturdu.Sonuç,eve gelip renklerine adam akıllı bakan ben 32 diş gözükecek şekilde sırıtıyor.
 Okuduğum ve gördüğüm kadarıyla blog camiasında bu paletin seveni de var sevmeyeni de.Sevilmeme sebepleri,çok tozutması ve bazı renklerinin pigmentasyonunun az olması.Tozutma olayı gerçekten çok doğru kullandığım kadarıyla,Wet'n Wild'lardan bile daha çok tozutuyorlar,dökülüyorlar.Pigmentasyon olayına ise yorum yapmam için erken bence çünkü hepi topu beş rengini kullandım.Onlardan da bir tanesi(Dream Boat rengi) çok az renk verdi diğerleri gayet iyiydi.
 Gelelim fasulyenin faydalarına,tam tamına 18 renk far var palette.Bence oldukça fazla.Ambalaj tasarımına laf yok.The Balm'a özgü yine çok eğlenceli bir ambalajı var.Kumsal temasını yansıtan kapak tasarımı farların renklerine ve isimlerine de yansıyor.Detaylı bir şekilde bahsetmeyeceğim çünkü tüm renkleri kullandıktan sonra bir inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum.
 Lakin,genel olarak matlardan çok simli-sedefli renklerin ağırlıkta olduğunu söylemek mümkün.Kaş için kullanılmak üzere mat renklerde içerisinde mevcut.Bir avuç iddialı rengin(Big Kahuna,Pipeline,Surfari) yanı sıra çoğunlukla kahvelerden,tene yakın renklerden,doğal tonlardan oluşuyor.
 İçerisindeki far adeti ve fiyatını kıyasladığımızda indirimde kaçırılmaması gereken paletlerden biri bence.Yukarıda iddialı olarak bahsettiğim üç renk için bile alınabilir :)

  Bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Peki ya indirimden bir şeyler aldınız mı?Neler aldınız :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını :) takibe aldım benim bloğuma da beklerim http://pembemakyajcantam.blogspot.com

    YanıtlaSil