7 Şubat 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Ocak 2015 1.Bölüm

 Herkeslere merhaba :) Klasikleşmiş bitenler ve çöpe gidenler yazı dizisi yine üç parçaya bölünmüş bir şekilde tarafımdan tıkır tıkır yazıldı :) Saç ürünleri ağırlıkta bu ay hadi hemen başlayalım :)

Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi Şampuan 400 ml
 İçerisinde besleyici yağlar ve ve doğal Cassia bitkisini barındıran bu şampuanı çok severek kullandım.Bugüne kadar kullandığım Pantene serilerinden en beğendiğim seri bu oldu ki bu komple yine aldım seriyi :) Onarma kısmını pek gözlemleyemedim ama şeffaf yapısı ve o mükemmel ötesi hatta baya kalıcı kokusuyla çok iyi temizledi saçlarımı.Saçlarınızı derinlemesine arındıran bir şampuan istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim :)
Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi Saç Bakım Kremi 360 ml
 Serinin ikinci elemanı ile yıldızım pek barışmadı aslında.Çünkü saç kremlerinin biraz ağır yapılı,biraz yağlı olması hoşuma gidiyor."İçine su katılmış" olarak tabir ettiğim Pantene'in saç kremlerini bu açıdan yetersiz buluyorum.Ama bir yenilenmeye gitmişler galiba ve ikinci kez aldığım seriye başladığımda saç kremini gerçekten sevebileceğimi düşünüyorum.Çok aşırı bir yumuşaklık vermedi açıkçası ve dediğim gibi hafif yapılı olduğu için biraz bolca kullanmam gerekti bu yüzden çok bereketli değildi.Cık olmamış ;)
Pantene Doğal Sentez 2 Dakikada Etkili Yağ Terapisi Maskesi 200 ml
 Serinin en çok beğendiğim ürünü diyebilirim.Bir saç maskesinde aradığım tüm özelliklere sahipti :) Yapısı çok güzeldi,ne çok ağır ne çok hafif ve saçlarımı yumuşacık yaptı kırıklarımı da az buçuk dizginledi :) İki dakika dese de ben daha uzun süre tuttum hep saçlarımda ve gerçekten de kısa sürede etkili bir sonuç verdiğini gördüm.Kullanırken içerisinde gerçekten de bitkisel yağları bulundurduğunu hissettirdi bana.Ve kokusu...Serinin kokusunun en yoğun olduğu eleman bu maskeydi :)
L'oreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Jeli (Normal ve Karma Ciltler İçin) 150 ml
 Köpürmesinden ve derinlemesine temizlemesinden çok memnun kalsam da kışın asla kullanmamam gerektiğine kanaat getirdim.Yazın çok memnun kaldığım sabun içermeyen bu ürünü kullanmaya bir süre ara verip kışın yeniden kullanmaya başladığımda cildimi kuruttuğunu fark ettim.
 Efendim şöyle ki ilaç kullanarak 5.5 aylık bir akne tedavisi gördükten sonra yazları karma-yağlı,kışları karma-kuru hatta istediği zaman istediği cilt tipine dönüşebilen bir cilde sahip oldum.Bu sebeple yazın bu yüz temizleme jelinden karma-yağlı cildim çok memnun kaldı.Kışın ise karma-kuru düzene geçtiği için hanımefendi kurudu  da kurudu ben bunu kullandıkça :) Sonuç olarak hafif kokusu ve iyi köpürmesi sebebiyle normal ve yağlı ciltlere şiddetle tavsiyedir.Belki bir daha alırım alırsam da yazın kullanılacağı kesin :) Düzgünleştirme hikayesi ise ürünün adını uzatıp kafa karıştırmak için tasarlanmış bir yalandan ibaret bence :)
L'oreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Tonik (Normal ve Karma Ciltler İçin) 200 ml
 Al birini vur ötekini :) Hipoalerjenik olması ve paraben içermemesinin yanında makyaj kalıntılarını da alarak çok güzel arındırdı cildimi tabi ki sadece yaz aylarında :) Kışın ise kurutma işlemine maruz kaldım malumunuz :) Yine normal ve yağlı ciltlere önerebileceğim bu toniğin alkol alkol kokması olayı da aklınızın bir köşesinde dursun :)

Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder