16 Şubat 2015 Pazartesi

Gratis Alışverişim Şubat 2015 (Sevgililer Günü İndirimi)

 Bol sendromlu bir pazartesi gününden herkese merhaba :) Sizin için de sendromlu mu bilmiyorum ama üniversitede bahar dönemim başladığı için aşırı derecede mutlu hissettiğim söylenemez :) Pazartesi'leri bir kenara koyalım ve sonunda Nude Tude paletine kavuştuğum Gratis alışverişime geçelim :)
 Sevgililer Günü Ticari Bayramı sebebiyle bir çok üründe indirim vardı malumunuz ama Gratis'in "insanı salak yerine koyma" politikaları yine gözümden kaçmadı değil.Fark etmediyseniz bugüne kadar şu politikayı özetleyeyim sizler için :) İndirim döneminde indirimden bir gün önceki fiyatların üzerine beşer onar lira koyup indirimin o fiyatlar üzerinden hesaplanması işin özü aslında :) Maalesef hoş bir şey değil ama insan kozmetiğe aşık olunca gururunu bir kenara koyup bi güzel alışveriş yapıyor.
 The Balm markasında da aynı durum söz konusuydu ve %40 indirim vardı ama Nude Tude'u uzun bir süredir arayıp da bulamadığım için aldım gitti valla :) Benri pamuklardan da anlayacağınız üzere minik bir indirim vardı 4 al 3 öde.Bende ondan faydalandım mazallah bir dahaki sefere 5 al 4 öde falan yaparlar diye stoklayayım dedim :) Bu kadar mızmızlanmamdan sonra hadi biraz daha yakından inceleyelim alışverişimi :)



Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu 80 Adet-Cotton Pads (2,75 ₺)
 Fazla söze gerek yok bittikçe ve indirimde gördükçe aldığım yegane makyaj temizleme pamuğumdan dört adet alıverdim :)
Swissco Düğüm Açıcı Saç Fırçası-Ultimate Detangling Brush (12,75 ₺) 
Tangle Teezer'a muadil olarak gösterilen bu tarağı,sevgili birbuketkozmetik kanalının sahibi tatlı Youtuber ve Blogger Buket Abla'nın bir videosunda görünce merak etmiştim.Alışveriş yaparken de gözüme çarpınca hemen attım sepete.Açıkcası Tangle Teezer'ları fiyatlı buluyorum ve ciddi anlamda kırıkları azaltacağına olan inancım biraz zayıf olduğu için öncelikle daha uygun fiyatlı olan ve yapısı Tangle Teezer'a benzeyen bu tarağı denememin çok daha iyi olacağını düşündüm.
 Çok aşırı dolaşan saçlarım yok normaller bu açıdan ama kırıklarla başımın dertte olduğunu yazılarımı okuduysanız biliyorsunuzdur ;) Ve kullanılan tarak tipinin de kesinlikle kırıkları azaltmada ya da çoğaltmada etkili olabileceğini düşünüyorum ama etki düzeyi ne derece olur orasını bilemem.Deneyelim,görelim bu tatlı deseni ve ergonomik tutuşuyla bakalım benim ince telli saçlarımdaki kırıkları azaltabilecek mi :) Bu arada sizde bu tarz bir ürün arıyorsanız bir bakın derim,farklı desenli olanları hatta çiçek şeklinde ve Tangle Teezer'ların şekline benzeyen seçenekleri mevcut.
Nivea Lip Butter Frambuazlı-Raspberry Rose ve Vanilyalı-Vanilla&Macadamia 16.7 g (9,90 )
 Evde hiç dudak nemlendiricim yok zaten benim.O kadar çok ihtiyacım vardı ki anlat anlat bitmez :) Meraktan alınmış lip butterlar bunlar,yoksa dudak nemlendirici ürünlerimi nasıl bitireceğim diye her gün kafa yorarım ben :) Her yerde görmüşsünüzdür bunları muhtemelen.Aslında iştahımı hiç kabartmıyorlardı ama sonra özellikle vanilyalı olanının kokusunun çok güzel olduğunu duyunca daha fazla direnemedim ve hazır ikincisinde %30 indirim varken diğer çok sevilen frambuazlı olanını da aldım :)
 Nemlendirmeleri nasıl bilemem,kullanıp göreceğim ama kokuları bir harika :) Vanilyalı olan fındıklı,vanilyalı ve bol sütlü muhallebi gibi kokuyor yememek için kendimi zor tutuyorum koklarken:) Frambuazlı olan ise şeker gibi yine iştah açıcı bir kokuya sahip :) Tek kötü yanı galiba parmaklarımla uygulamak zorunda olmam.Hijyen açısından pek hoş değil o yüzden evde kullanmayı tercih edeceğim çünkü dışarıda,ellerimizi her zaman yıkama fırsatımız olmuyor biliyorsunuz ki.


Essence Dudak Kalemi-Lip Liner 14 Femme Fatele  (3,75 ₺)
 Bir Essence dudak kalemsever olarak serinin geri kalanını da almış olmam hiç de şaşırtıcı değil aslında:) Bi baktım standa,daha önce rastlamadığım bu beş renk ve klonları bana bakıyor :) İtinayla sepetime yerleştirdim bende hemen,soracak olursanız hiç pişman değilim ;) Essence dudak kalemleri ve swatchlarının olduğu bir yazı yazmayı düşünüyorum,artık neredeyse serinin tamamı elimde olduğu için.Muhteşem renklerine daha yakından bakabileceksiniz ;)
 Femme Fatele rengi,%100 kırmızı diyemeyeceğim içerisine hafif çingene pembesi kaçmış bir renk :)
Essence Dudak Kalemi-Lip Liner 06 Satin Mauve  (3,75 ₺)
 Soft Berry'nin açık versiyonu gibi geldi bana.Soğuk alt tonlu bir lilamsı gül kurusu rengi diyebilirim.
Essence Dudak Kalemi-Lip Liner 15 Honey Berry (3,75 ₺)
 Bu minik de adından ve renginden de anlaşılacağı gibi tam benlik bir renk :) Mürdüm rengi.
Essence Dudak Kalemi-Lip Liner 11 In The Nude (3,75 ₺)
 En meşhur rengini de almazsam olmazdı.Adından da anlaşılacağı gibi nude tonlarında bir dudak kalemi.
Essence Dudak Kalemi-Lip Liner  05 Soft Berry (3,75 ₺)
 Yine çok beğenerek aldığım bir renk daha...Satin Mauve'nin koyu versiyonu ki bence tam sonbaharlık bir renk :)


The Balm Nude Tude Far Paleti-Palette 11.08 g (40,90 ₺)
 İşte alışverişimin yıldızı :) Her indirimde ümitsizce arayıp arayıp bulamadığım yegane The Balm paletine sonunda kavuştum :) Detaylı bir yazısı kesinlikle olacak ama dayanamayıp farları parmakladığım kadarıyla renkleri mükemmel :) Kaş altına,göz pınarına uygulanabilecek aydınlık renklerden,kahve tonlarında geçiş renklerinden ve buğulu göz makyajlarının baş tacı koyu renklerden oluşan ve genel olarak doğal tonları içeren çok kullanışlı bir palet bence.
The Balm Mont Balm Far Paleti-Palette 7.2 g (19,90 )
 Çıktığından beri beni cezbeden Aspen (ışıltılı bir mürdüm-bordo :) rengi için aldığım doğrudur bu küçük paleti de.O kadar güzel bir renk ki bu paleti de incelediğim ileriki bir yazımda bu rengin swatchını gözünüze sokacağımdan emin olabilirsiniz :) Dört fardan oluşan bu paletle ıssız bir adaya düşerseniz korkmayın,tam tekmil göz makyajınızı yapabileceksiniz kurtarılmayı beklerken ;)

 Bu ürünleri kullandınız mı ? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Peki ya indirimden bir şeyler aldınız mı ? Neler aldınız :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum: