21 Şubat 2015 Cumartesi

Watsons Alışverişim Şubat 2015 (Sevgililer Günü İndirimi)

 Herkese merhaba ! Aklımda pek bir şey almak olmasa da bu sevgililer günü indiriminde Watsons'dan ihtiyaç ağırlıklı bir alışveriş yaptım :) Pure Beauty markasının şu meşhur cc kremi ile Superdrug'ın çamur maskesini saymazsak tabi...Eee onlar biraz "meraktan" işte :)


Watsons 10'lu Cep Mendili (3,25  ₺)
 Selpak stoğumun bittiği şu günlerde her zamanki gibi Watsons'ın cep mendillerinden yedeklendi :) Yapılarını çok sevmemin yanında değişik desenlerdeki renkli tasarımlarına da bayılıyorum :)
Pure Beauty CC Krem Ivory 40 ml (18,83  ₺)
 Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri'ne bile aday olan bu Pure Beauty markasının CC kremini duymayanımız kalmamıştır herhalde.Pure Beauty markası tanışmayı istediğim markaların başında geliyordu.İçerik açısından temiz olan ürünleri ilgimi çekiyordu.
 Ama inanın ki bir sürü ürünü aynı anda denemek neredeyse imkansız.Kozmetikte çok aşırıya kaçmadan stok yapma alışkanlığım olsa da renkli kozmetikte kesinlikle böyle bir anlayışım yok.Pudra,likit yapılı ten ürünleri (fondöten,bb krem,cc krem,renkli nemlendirici) veya maskaralar söz konusu olduğunda bittikçe almayı tercih ediyorum.Önceden almışsam bile koruma bandını hiç açmıyorum ve kullanacağım zamana kadar bir kenarda bekletiyorum.
 Bu CC kremi de alışkanlıklarımın dışına çıkarak aldım diyebilirim :) Elimde bir tane BB,bir tane de renkli nemlendirici var,bir de bitmek üzere olan bir fondöten.Bu üç tanesi bile benim için çok fazla inanın ama çok merak ettiğim için bu CC kremi alıp denemek istedim.Her ne kadar saydığım üçlüden biri bitince açacak olsam da :)
 Yine çok konuştum :) Çok açık tenli olduğum için ivory rengini aldım.Zaten iki tane rengi var,diğeri de natural rengi.40 mililitrelik bir ürün.İçerisinde paraben,alkol ve lanolin olmaması mükemmel.Aynı zamanda UV ışınlarına karşı SPF 30 koruma sağlıyor.
 Bu ürünü kullandıktan sonra bir incelemesini yazacağım için çok detaya inmeden son olarak şunu eklemek isterim.CC kremlerin açılımı complexion corrector olarak geçiyor.Yani cildinizde kırmızı,mor,yeşil gibi farklı ton bozukluklarını normal cilt rengiyle eşitleyip düzeltmeyi vaat ediyorlar.Kalıcı bir düzeltme yapar mı bilemeyeceğim ama kullandığım an cilt tonumu eşitlese bile yeter benim için.
 Testerından denediğim kadarıyla kapatıcılığı oldukça az ve hafif yapılı bir ürün.Yüksek kapatıcılık bekliyorsanız hiç yanaşmayın derim ama benim gibi az kapatıcılığı olan ve ince yapılı likit ten ürünlerinden hoşlanıyorsanız uygun fiyatıyla denemeye değer diyorum ;)
Watsons Nemlendirici Temizleme Köpüğü 100 g (4,99  ₺)
 Yüz yıkama jelim bitmişti ve cildim kışın kuru-karma moduna geçtiği için nemlendirici etkili ya da hassas,kuru ciltler için olan bir yüz yıkama jeli arıyordum.Sonra Watsons'ın bu nemlendirici etkili yüz temizleme köpüğünü gördüm ve hemen attım sepete.
 Aldığım günden beri de severek kullanıyorum cildimi kurutmuyor.Yıkarken yüzüme krem sürüyormuş gibi hissediyorum .Köpük olduğundan dolayı değişik ve konsantre bir yapısı var.Çok az bir miktarı bile acayip köpürüyor ve çok güzel arındırıyor.
 Tek kötü yanı tüm temizleme köpüklerinde rastlanan yıkadıktan sonra cildinizdeki o garip his.Sanki sabunla yıkamışsınız gibi kuruluk değil de tarif edemediğim bir hissiyat bırakıyor :) Ama benim için rahatsız edici bir şey değil.Denk geldikçe alabileceğim bir ürün oldu bile şimdiden :)
Superdrug Mud Theraphy Exfoliating Superberry Çamur Maskesi 75 ml (5,50  ₺)
 Uzun zamandır cildimi kurutmayacak kil ya da çamur maskesi arıyordum.İlk kullanımda bile kendisine aşık eden en sevdiğim markalardan biri olan Superdrug'ın çamur maskesini takdim edeyim sizlere.Detaylı bir yazısını planladığım için içeriğine hiç girmeden ilk izlenimimden bahsedeceğim.
 Bizdeki Watsons'larda dört farklı çeşidi satılıyor yanlış bilmiyorsam ve ben cildime en uygun olanını seçmeye çalıştım.Aslında bu aldığım tüm cilt tipleri için olan ve diğerleri ise hep yağlı veya yağlıya dönük ciltler içindi.
 İlk kullandığımda bir süre bekletip yıkadıktan sonra kesinlikle cildimi kurutmadı,gözeneklerimi germeden temizledi.Kullanım sonrası hafif nemli bir his bırakmasının yanında cildimi tekrardan nefes alıyormuş gibi hissettim.
 Kokusuna da bayıldım,frambuazlı yoğurt gibi kokuyor ama ufak bir kötü yanı dikkatimi çekti.O da içerisinde çakıl olduğunu düşündüğüm :) tanecikler var.Çok azlar ama bir tanesi kırmızı mercimek büyüklüğündeydi ve elimle ezmeye falan çalıştım ama o kadar sertti ki ezemedim :)
 Çamur maskesi olduğundan olabilir içerisinde bu tarz taneciklerin olması ama bu sizi rahatsız edecekse hiç almayın derim.Bir tanecik,o kadar büyüktü sadece diğerleri çok küçüktü ve seyrekler zaten.Ama çakıllar benim için sorun değil diyorsanız,benim favori markalarımdan birine ait nadir bulunan nemlendirici çamur maskesine bir fırsat verin.Kaldı ki fiyatı çok uygun.Ne kaybedersiniz ;)
Watsons Bira Özlü Saç Bakım Kremi 500 ml (9,50  ₺)
 Türkçesi saç bakım kremi olarak geçse de maske olmaya da aday bence,Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri'ne aday olduğu gibi.Watsons'ın bu Treatment serisinden süt proteinli olan çeşidine aşık olduğumu daha önceki yazılarımı okuduysanız biliyorsunuzdur :) Bu serinin diğer çeşitlerinden saç yapıma uygun olanlarını teker teker denemek aklımın bir köşesindeydi hep.Daha sonra bir blogda bu bira özlü maskesinin kırıklara çok iyi geldiğini okudum ve sepetime hem şampuanını hem de maskesini attım gitti :)
 Maske mi krem mi olayına açıklık getirecek olursam:Bence her ikisi de.Aslında ağır yapılı bir ürün macun gibi bir kıvamı var.Ben saç kremi olarak uygularken çok az alarak sadece saç uçlarıma sürüyorum.Maske olarak da haftada bir veya iki kere kullanıyorum.Herkesin saç yapısına ve istediği şeye göre değişir bence kullanım şekli.Saçını çok yormak istemeyenler sadece saç maskesi olarak da kullanabilirler.Bakalım üzerinde yazdığı ve okuduğum yorumlarda denildiği gibi kırıklarıma iyi gelebilecek mi :)
Watsons Bira Özlü Saç Bakım Şampuanı 400 ml (6,50  ₺)

 Bu ürünleri kullandınız mı ? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Peki ya indirimden bir şeyler aldınız mı ? Neler aldınız :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder